Siellä sitä taas etelän nipottajat leikkii mökillä diu diu 😚
Lokkina nääs
20
2065
Vastaukset
- Anonyymi
ja muutkin itsekkäät
- Anonyymi
Lokin päällä lokki hehehehee 🤣 😂
- Anonyymi
Omallapahan mökillä olevat.
- Anonyymi
Ei oo kauaa ku menee vasaran alle
- Anonyymi
Olen kuulevinani pientä kateutta.
- Anonyymi
Vain omassa päässäsi
- Anonyymi
Joo ja konjakkia juovat, meillä on vain pohjaan palanutta pontikkaa ja lämmintä kiljua.
- Anonyymi
Jotkut vaan ajattelee itseään. Unohtuu että on muitakin
- Anonyymi
omivat muidenkin omaisuutta
- Anonyymi
Pirut Mersuilla ajelevat, heh...heh...
- Anonyymi
Vuosjärven pohjoisäässä liikkuu kesämökeillä asiattomia kulkijoita, pitäkääppä silmät auki. Rekisterinumerot muistiin, saattavat kulke myös veneellä.
- Anonyymi
Näin kertoo itse mökki kyttääjä
- Anonyymi
moi.onko vuosjärvellä varkaita.asun nyt muualla mut laitan isot pojat liikenteeseen tarpeen tullen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi.onko vuosjärvellä varkaita.asun nyt muualla mut laitan isot pojat liikenteeseen tarpeen tullen..
Kyllä siellä on hiippareita on ollut, asiat on tutkinnassa.
- Anonyymi
Kyllä kulkijasta on videokuvaa ja rikosilmoitus on tehty.
- Anonyymi
Vain unelmissas kjäh kjäh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas kjäh kjäh
Joko ne lokin paskat häipy sieltä home mökistä
- Anonyymi
laita kaveri nimesi..
- Anonyymi
Vain unelmissas 🤣 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas 🤣 😂
Kohta tippuu leuka lattiaan
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906