Mahtaako kuhmolaisissa olla miespuolista, jota on syljetty?

Anonyymi

Totaalisesti? Olin oman ikäni muistaen vielä silloin vireä mies. Ajelin autolla Joensuusta Ivaloon, yövyin autossa ja aamulla sain käydä ilmaiseksi hotellin suihkussa pyyhkeiden kanssa, pyyhkeet tarjosi hotelli.

Oli 90-luvun lama-ajan alku. Minä en lamasta välittänyt, sillä koko matkan tarkoituksena oli päästä hetkeksi irti sen aikaisesta tyttöystävästä, ihan vain välillä happea saadakseni.

Lomani oli lyhyt ja nopeasti tehty muutamassa päivässä, mutta muistan hyvin koko pitkän ajamiseni. Norjan puolella oli nähtävää, ajankohtaan sopivasti katseltuna.

Alaspäin tultuani päätin yöpyä Puolangalla ja ravita itseäni paikallisen firman baaritiskillä.

Se oli iso virhe minulta, koska jouduin tahtomattani sotkeutumaan nätin romaaninaisen sekä naispuolisen baarinpitäjän väliseen keskusteluun ilmoittamalla haluavani jotain. Se jotain oli mielestäni mahdollisimman terävä paukku.

Pyyntöni sopi paikalleen, eli sain sen ajan lainsäädännön mukaisen kossuvesisekoituksen.

Sitten se jossain vaiheessa alkoi. Puolangalle asti ja sieltä pois päästyäni ei minulla ole ollut rasismiin viittaavia taipumuksia. Humalaa ei myöskään voi syyttää, mutta jostain ihmeen syystä minulta alettiin kysellä asioita, jotka ovat hyvinkin henkilökohtaisia. Kysyjä oli samalla tiskillä istuva nainen, josta jo kerroin.

Saattoi olla, että olin joku käypäläinen, ja sitähän minä olinkin. Ei minua kysymykset ärsyttäneet, vaan tuore hyvin tähdätty sylki suoraan kasvoille!

Pitää myöntää, että siinä tilanteessa olin avuton. Mikäli olisin polttanut hiilet, niin vieressä istuva nainen sekä myös baarinpitäjä olisivat ehkä ennättäneet huomata minun olleen käymässä.

Tapana ei ole purkaa kiukkua toiseen ihmiseen, ja Puolangalta Joensuuhun päin ajaessani olin kuin hangon keksi. Hymyilitti, sillä olin saanut kuvan aivokoppaani kahdesta, jotka säikähtivät pahasti ja vain siksi, että pyysin paperia kuivatakseni kasvoni.

Olen aina ollut ruma. Puolangan reissulla rumuudestani tuli suora todistus naiselta ja heimolta, jonka edustajat ovat kaikkea muuta kuin itse edustan. Baarinpitäjänainen oli myös romaani, joten ei siihen kahden naisen porukkaan sovi yksi Pohjois-Karjalasta lähtenyt.

En minä ole paljon häkeltynyt nyt ilta-auringon kohta laskiessa. Puolangalla olen käynyt usein nauttimassa pessimistisestä yhteiskunnasta, joka on osin todellinen.

Puolangalla myös on ihmisiä. Olin käymässä S-marketissa ja ulos päästyäni käynnistelemässä kaksipyöräistä. Viereen kuitenkin ennätti papparainen, joka tarjosi minulle lompakkoa sanoen, että se minun. Olin kuulema pudottanut sen kaupan kassalta lähtiessäni. Kopaisin ja katsoin vielä takaboksiin, kaikki oli tallessa.

Eipä häkeltynyt liikkeistäni puolankalainen, vaan vakaasti lisää:

SAINPAS MINÄ SINUT JOTAIN SANOMAAN!

Se sitä Oulun ja Kainuun välisen alueen uteliaisuutta. Toivoo vanha.

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
        Ikävä
        93
        7918
      2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
        Ikävä
        40
        3792
      3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
        Ikävä
        102
        1896
      4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
        Ikävä
        24
        1220
      5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
        NATO
        32
        1093
      6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
        Nurmes
        28
        1023
      7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
        Ikävä
        53
        837
      8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
        Ikävä
        31
        802
      9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
        Kemijärvi
        10
        800
      10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
        Ikävä
        60
        749
      Aihe