Hei mä olen ehkä trans en tiedä olenko ja tää on tosi hämmentävää. Haluaisin kuulla teiltä, että miten tajusitte olevanne trans? Miten alotitte korjauksen?
Milloin tajusit olevasi trans?
6
985
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa! Kannattaa esittää sama kysymys tänne:
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/transihmiset
Ehkä tuolta voit saada paremmin vastauksia, koska tuo keskusteluosio on tarkoitettu nimenomaan transihmisille. :) Toki sekin taitaa olla harmillisen hiljainen paikka välillä ja olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vilkkaammin keskustelua näistä aiheista ja peräti mahdollisuus tutustua toisiin samanikäisiin transihmisiin. Täällä se tuntuu olevan vähän vaikeaa tai miltei mahdotonta. - Anonyymi
Tajuaa kun kohtelu biologisessa sukupuolessa alkaa tuntua ihan hel etin hirvieeltä
- Anonyymi
Silloin kun huomasin haluavani olla tyttö, kun halusin pukeutua naisten/tyttöjjen vaatteisiin ,ja olla tyttö,, halusin olla tyttöjen kanssa leikkiä nukeilla ja kiusata poikia,
sitten halusin suudella tyttöjä suulle ja tisseille, kunnes tuli aika että haluan seksiä sekä tytöiltä että poikien kanssa. Poikien kanssa vain kun olin tyttömoodissa silloin saatoin ottaa pojilta suihin varsinkin vanhemmat miehet olivat kovasti kuvassa mukana ja niitä oli mukava "iskeä" Olin tyttö ja annoin kuvan että saat tehdä mitä vaan kunhan saan imeä munaasi, ja kyllä ne tekivätkin sain kyllä tarpeeksi seksiä aikuisilta miehiltä niitöä oli välillä kolme tai neljä yhtä aikaan ja ikä oli 50-65 olin oikea munahaukka ja tyttöiliä
olin homojen lempityttö minulta sai suuta ja peppua aina kun mieli teki.- Anonyymi
Käytännössä yksikään nainen ei käyttäydy tuolla tavalla, homouden ja transvestismin välimaastossa elävät autogynefiilit kylläkin. Mikä siis on ihan ok.
- Anonyymi
Olet todennäköisesti femboy eli naisellinen homo-poika.
- Anonyymi
Terapiaan, ei korjaushoitoihin, todella moni kasvaa yli transsiudestaan, kun sille antaa aikaa. Älä ruoki omia ongelmia hengailemalla ei-naisten, -miesten ja muusujen kanssa.
Mt ongelmiahan heillä vain on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106