Hei mä olen ehkä trans en tiedä olenko ja tää on tosi hämmentävää. Haluaisin kuulla teiltä, että miten tajusitte olevanne trans? Miten alotitte korjauksen?
Milloin tajusit olevasi trans?
6
779
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa! Kannattaa esittää sama kysymys tänne:
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/transihmiset
Ehkä tuolta voit saada paremmin vastauksia, koska tuo keskusteluosio on tarkoitettu nimenomaan transihmisille. :) Toki sekin taitaa olla harmillisen hiljainen paikka välillä ja olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vilkkaammin keskustelua näistä aiheista ja peräti mahdollisuus tutustua toisiin samanikäisiin transihmisiin. Täällä se tuntuu olevan vähän vaikeaa tai miltei mahdotonta. - Anonyymi
Tajuaa kun kohtelu biologisessa sukupuolessa alkaa tuntua ihan hel etin hirvieeltä
- Anonyymi
Silloin kun huomasin haluavani olla tyttö, kun halusin pukeutua naisten/tyttöjjen vaatteisiin ,ja olla tyttö,, halusin olla tyttöjen kanssa leikkiä nukeilla ja kiusata poikia,
sitten halusin suudella tyttöjä suulle ja tisseille, kunnes tuli aika että haluan seksiä sekä tytöiltä että poikien kanssa. Poikien kanssa vain kun olin tyttömoodissa silloin saatoin ottaa pojilta suihin varsinkin vanhemmat miehet olivat kovasti kuvassa mukana ja niitä oli mukava "iskeä" Olin tyttö ja annoin kuvan että saat tehdä mitä vaan kunhan saan imeä munaasi, ja kyllä ne tekivätkin sain kyllä tarpeeksi seksiä aikuisilta miehiltä niitöä oli välillä kolme tai neljä yhtä aikaan ja ikä oli 50-65 olin oikea munahaukka ja tyttöiliä
olin homojen lempityttö minulta sai suuta ja peppua aina kun mieli teki.- Anonyymi
Käytännössä yksikään nainen ei käyttäydy tuolla tavalla, homouden ja transvestismin välimaastossa elävät autogynefiilit kylläkin. Mikä siis on ihan ok.
- Anonyymi
Olet todennäköisesti femboy eli naisellinen homo-poika.
- Anonyymi
Terapiaan, ei korjaushoitoihin, todella moni kasvaa yli transsiudestaan, kun sille antaa aikaa. Älä ruoki omia ongelmia hengailemalla ei-naisten, -miesten ja muusujen kanssa.
Mt ongelmiahan heillä vain on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M225881Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1564638Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja973625Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v423139Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2461827Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka301555Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2791482Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1821344- 791315