Milloin tajusit olevasi trans?

Anonyymi

Hei mä olen ehkä trans en tiedä olenko ja tää on tosi hämmentävää. Haluaisin kuulla teiltä, että miten tajusitte olevanne trans? Miten alotitte korjauksen?

6

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa! Kannattaa esittää sama kysymys tänne:
      https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/transihmiset

Ehkä tuolta voit saada paremmin vastauksia, koska tuo keskusteluosio on tarkoitettu nimenomaan transihmisille. :) Toki sekin taitaa olla harmillisen hiljainen paikka välillä ja olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vilkkaammin keskustelua näistä aiheista ja peräti mahdollisuus tutustua toisiin samanikäisiin transihmisiin. Täällä se tuntuu olevan vähän vaikeaa tai miltei mahdotonta.

• Anonyymi

Tajuaa kun kohtelu biologisessa sukupuolessa alkaa tuntua ihan hel etin hirvieeltä

• Anonyymi

Silloin kun huomasin haluavani olla tyttö, kun halusin pukeutua naisten/tyttöjjen vaatteisiin ,ja olla tyttö,, halusin olla tyttöjen kanssa leikkiä nukeilla ja kiusata poikia,
      sitten halusin suudella tyttöjä suulle ja tisseille, kunnes tuli aika että haluan seksiä sekä tytöiltä että poikien kanssa. Poikien kanssa vain kun olin tyttömoodissa silloin saatoin ottaa pojilta suihin varsinkin vanhemmat miehet olivat kovasti kuvassa mukana ja niitä oli mukava "iskeä" Olin tyttö ja annoin kuvan että saat tehdä mitä vaan kunhan saan imeä munaasi, ja kyllä ne tekivätkin sain kyllä tarpeeksi seksiä aikuisilta miehiltä niitöä oli välillä kolme tai neljä yhtä aikaan ja ikä oli 50-65 olin oikea munahaukka ja tyttöiliä
      olin homojen lempityttö minulta sai suuta ja peppua aina kun mieli teki.

• Anonyymi

Käytännössä yksikään nainen ei käyttäydy tuolla tavalla, homouden ja transvestismin välimaastossa elävät autogynefiilit kylläkin. Mikä siis on ihan ok.

• Anonyymi

Olet todennäköisesti femboy eli naisellinen homo-poika.

• Anonyymi

Terapiaan, ei korjaushoitoihin, todella moni kasvaa yli transsiudestaan, kun sille antaa aikaa. Älä ruoki omia ongelmia hengailemalla ei-naisten, -miesten ja muusujen kanssa.
      Mt ongelmiahan heillä vain on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe