Milloin tajusit olevasi trans?

Anonyymi

Hei mä olen ehkä trans en tiedä olenko ja tää on tosi hämmentävää. Haluaisin kuulla teiltä, että miten tajusitte olevanne trans? Miten alotitte korjauksen?

6

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa! Kannattaa esittää sama kysymys tänne:
      https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/lesbo-gay-bi-ja-trans/transihmiset

Ehkä tuolta voit saada paremmin vastauksia, koska tuo keskusteluosio on tarkoitettu nimenomaan transihmisille. :) Toki sekin taitaa olla harmillisen hiljainen paikka välillä ja olen miettinyt, että missäköhän voisi olla vilkkaammin keskustelua näistä aiheista ja peräti mahdollisuus tutustua toisiin samanikäisiin transihmisiin. Täällä se tuntuu olevan vähän vaikeaa tai miltei mahdotonta.

• Anonyymi

Tajuaa kun kohtelu biologisessa sukupuolessa alkaa tuntua ihan hel etin hirvieeltä

• Anonyymi

Silloin kun huomasin haluavani olla tyttö, kun halusin pukeutua naisten/tyttöjjen vaatteisiin ,ja olla tyttö,, halusin olla tyttöjen kanssa leikkiä nukeilla ja kiusata poikia,
      sitten halusin suudella tyttöjä suulle ja tisseille, kunnes tuli aika että haluan seksiä sekä tytöiltä että poikien kanssa. Poikien kanssa vain kun olin tyttömoodissa silloin saatoin ottaa pojilta suihin varsinkin vanhemmat miehet olivat kovasti kuvassa mukana ja niitä oli mukava "iskeä" Olin tyttö ja annoin kuvan että saat tehdä mitä vaan kunhan saan imeä munaasi, ja kyllä ne tekivätkin sain kyllä tarpeeksi seksiä aikuisilta miehiltä niitöä oli välillä kolme tai neljä yhtä aikaan ja ikä oli 50-65 olin oikea munahaukka ja tyttöiliä
      olin homojen lempityttö minulta sai suuta ja peppua aina kun mieli teki.

• Anonyymi

Käytännössä yksikään nainen ei käyttäydy tuolla tavalla, homouden ja transvestismin välimaastossa elävät autogynefiilit kylläkin. Mikä siis on ihan ok.

• Anonyymi

Olet todennäköisesti femboy eli naisellinen homo-poika.

• Anonyymi

Terapiaan, ei korjaushoitoihin, todella moni kasvaa yli transsiudestaan, kun sille antaa aikaa. Älä ruoki omia ongelmia hengailemalla ei-naisten, -miesten ja muusujen kanssa.
      Mt ongelmiahan heillä vain on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      59
      5089
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4582
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4529
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1737
    5. 91
      1422
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      81
      1388
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1328
    8. 315
      1039
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      950
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      850
    Aihe