Kreikkaan saapuvien on täytettävä etukäteen lomake, jossa kysellään kaikenlaista. On tiedettävä mm. sen hotellin postialueen numero, johon on tarkoitus majoittua. Tjäreborg on julkaissut verkkosivuillaan ohjeita lomakkeen täyttämisestä niille, jotka eivät osaa englantia.
Ohjeessa pyydetään kirjoittamaan kyseiseen kohtaan hotellin postialueen numero. Numero ei kuitenkaan ilmene Tjäreborgin hotellitiedoista, vaan asiakkaan on itse etsittävä se jostakin. Kohtaa ei voi jättää tyhjäksi.
Ne yksin matkustavat, joilla ei ole antaa Suomeen jäävän sukulaisen tai ystävän henkilötietoja, eivät pääse lainkaan matkalle, koska nuo tiedot vaaditaan.
Maahan tulo
Anonyymi
0
1364
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306