Hei, onko teillä tietoa tästä yrityksestä? Oletteko hakeneet näitä vuokra-asuntoja Turumankadusta 11? Hinnat ainakin ovat kohdallaan ja luonto on lähellä.
A-Kruunu Turumankatu 11
4
2487
Vastaukset
Kokemuksia ei ole, mutta matala hinta varmaankin korreloi sen kanssa, että nuo ovat kaukana kaikista paveluista. Ehkä siltojen valmistuttua tuo muuttuu osaksi kaupunkia, mutta toistaiseksi on aika kuollut seutu.
- Anonyymi
Oon hakenut ja saanut tarjouksen mut mietin vielä muutanko...
- Anonyymi
Sain tarjouksen nyt sen jälkeen kun viimeisille asunnonsaajille olisi pitänyt ilmoittaa jo 15.8. Ilmeisesti perujia oli. Itellä on perhettä ja läheisiä täällä alle 1km säteellä niin olen todella onnellinen. Vuokrakin oli edullinen vielä ja asunto uusi. Olen ollut yli vuoden ilman asuntoa joten tämä tuli helpotuksena tosi pitkittyneeseen tilanteeseen. En ole asunut A-kruunulla aikaisemmin mutta Hgin Kaup. ohjaa sivuiltaan heille niin luulisi että asiallinen vuokranantaja...?
Muita muuttamassa tänne? - Anonyymi
Hei onko täällä muita tänne muuttajia? Ketjulla näyttäisi olevan katselijoita mutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 113968
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka443636- 1553587
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv772659Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61888- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4031198Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos601181Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121158