Monta huussia

Anonyymi

Eikö tuota huussien maatumisongelmaa helpottaisi se, että rakentaisi monta huussia, joita käyttäisi vuorotellen?

7

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi huussin pitäisi maatua? Huussihan on yleensä puuta joten sen voi polttaa,

• Anonyymi

Ei taida olla kaikki muumit laaksossa, sullakaan.. paskannatko ihan työksesi, siis lähinnä taukoamatta?

• Anonyymi

Monta huussia, ja kun huussi on täynnä polttaa sen ja siirtyy seuraavaan huussiin.

• Anonyymi

Tuohan on juuri ideana ratkaisuissa, joissa pyöritetään säiliöitä. Miksi samaa ei voisi tehdä monella erillisellä?

• Anonyymi

Kyllä huusseja pitää vähintään kaksi olla, ettei tarvitse "lennosta" tyhjentää.

• Anonyymi

Fiksut, joilla rahaa, laittavat polttavan käymälän jolloin tyhjennys on todella helppoa.

• Anonyymi

Meillä on niin monta huussia ettei rakennusluvassa ollut enää neliöitä rakentaa itse mökkiä. Paska juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      131
      3511
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2524
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1749
    4. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      60
      1177
    5. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1061
    6. 83
      1047
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      126
      989
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      427
      919
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      91
      882
    Aihe