Osaakos joku neuvoa mistä saisin sellasen modin millä voisin keskeyttää simin raskauden? Oon kattellu nettisivuja ja ladannu yhen modin ja siirtäny mun moditiedostoihin. Kun avaan simssin, siinä aluksi lukee että modi on käytössä. Pelatessa kumminkaan en pysty tehdä mitään siihen modiin liittyvää. 😩 Eikö modi toimi vai oonko tehny jotain väärin? Onko nykyään enää edes mahdollista saada toimiva abortti modi?
Abortti modi Sims neloseen?
1
635
Vastaukset
- Anonyymi
MCCC:n MC-cheats toimii luullakseni edelleen. Takuita en osaa antaa, kun en sitä itse ole vuosikausiin käyttänyt abortteihin.
Takavuosina on ollut ladattavissa useitakin raskaudentiloja sääteleviä modeja, mm. Pregnancy Mega Mod, mutta sen toiminnan ovat EA:n pelitiimin pösilöt onnistuneet toistuvasti sössimään pelin päivityksissä. Tuonkaan nykytilaa en tunne.
LittleMsSamin modista (https://littlemssam.tumblr.com/post/175409258158/miscarriage-chance-abortion-more-with-this) näkyy lähimenneisyydessä valitetun. Valitusten aiheellisuudesta en osaa sanoa.
Kaikki Sims 4:ssä on periaatteessa modattavissa, mutta myös rahastettavissa. Tätä nykyä jo kohtalainen osa modaajista on siirtynyt maksuseinien ja/tai ärsyttävien mainossivustojen taakse, eikä mikään tai kukaan takaa käytännössä etteikö maksava asiakas saisi koneelleen viruksia toivomiensa modien asemesta tai niiden lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233