Minulla on edellisestä maalauskertasta jäänyt jäljelle tartuntapohjamaali Otexia. Nyt pitäisi maalata pieni pätkä kaidepuuta ulkona. Voiko siihen käyttää Otexia vai pitääkö ostaa taas uusi purkki pohjamaalia.
Pohjamaali
2
227
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy maaliyhtiön neuvonnasta. Täältä saa vastauksia joihin ei pidä luottaa.
- Anonyymi
Jos se maali on vielä ihan juoksevaa ja näyttää hyvältä niin kyllä sen pitäis olla käyttökelpoista kun sekoittaa kunnolla. Siinä purkissa jossain on luultavasti parasta ennen -merkintä, mutta kyllä maalit yleensä toimii ihan hyvin pitkään senkin jälkeen.
Otexin tuotetiedoissa luki että olis sisäkäyttöön ja ulkona teollisesti maalattuihin ikkunanpuitteisiin, mutta kaipa se tuollaiseen kaiteen paikkailuun sopii. Ulkona puupuhtaaseen pintaan suositellaan ensin pohjustetta (sellaista ohutta hyvin imeytyvää lirua), sen päälle öljypohjaa ja sitten pintamaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849