Minulla on edellisestä maalauskertasta jäänyt jäljelle tartuntapohjamaali Otexia. Nyt pitäisi maalata pieni pätkä kaidepuuta ulkona. Voiko siihen käyttää Otexia vai pitääkö ostaa taas uusi purkki pohjamaalia.
Pohjamaali
2
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy maaliyhtiön neuvonnasta. Täältä saa vastauksia joihin ei pidä luottaa.
- Anonyymi
Jos se maali on vielä ihan juoksevaa ja näyttää hyvältä niin kyllä sen pitäis olla käyttökelpoista kun sekoittaa kunnolla. Siinä purkissa jossain on luultavasti parasta ennen -merkintä, mutta kyllä maalit yleensä toimii ihan hyvin pitkään senkin jälkeen.
Otexin tuotetiedoissa luki että olis sisäkäyttöön ja ulkona teollisesti maalattuihin ikkunanpuitteisiin, mutta kaipa se tuollaiseen kaiteen paikkailuun sopii. Ulkona puupuhtaaseen pintaan suositellaan ensin pohjustetta (sellaista ohutta hyvin imeytyvää lirua), sen päälle öljypohjaa ja sitten pintamaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854