Eminemin musa kauppallistumassa

koo

No nytpä päätin tehä tästä ihan oman aiheen, kun olen tätä kauan miettinyt. Tarkoitus ei ole aiheuttaa närää faniessa vaan keskustelua.
Itsekkin olen aina kova fani ollut, mutta täytyy sanoa että Encoreen olin hippasen pettynyt. En ihan sitä odottanut..
No joka tapauksessa, mä olen vahvasti sitä mieltä, että Eminemin kulta ajat olivat silloin kun ilmestyi Slim Shady ja Marshall Mathers LP, Eminem Showkin on vielä ihan ok, mutta Encore lätty on sellasta poprappiä. Mitä muut olette mieltä?
Toki en tymää sitä, etteikö encorella oilsi hyviä biisejä, Mockingbirdikin on ihan mahtava, mutta kokonaisuudessaan albumi oli muihin miehen aikaisempii tuotoksiin verrattuna mun mittakaavassa pikkanen floppi..
Keskustelua!

12

3469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippo

      Eikö Eminemin tuotanto ole aiemminkin ollut kapallista? Minulla ei ole yhtään Eminemin levyä, mutta sama ilmiö tuntuu vaikuttavan kaikissa artisteissa: Tuore tähti alkaa vähitellen toistamaan itseään, ja sitten alkaa kokoelmilla rahastaminen. Todellisen artistin tunnistaa kyvystä uusiutua. Eminem on kuitenkin okei! Voitti jopa Oscarin! Jännä nähdä mitä E seuraavaksi keksii.

      • koo

        Jos kuuntelet aijempia levyjä kuten Slin Shady Lptä, se ei ole mielestäni läsheskään samanlaista kuin encorella. Toki se on aina ollut kauppallista mutta se on tosiaan menny siihen itsensä toistoon ja pop rappiin. Täälläkin odotetaan innola mitä herra seuraavaks keksii.


    • static x

      oon aikalailla samaa mieltä sun kanssas

    • Jorma.Kovanen

      "Encore" oli silkkaa Eminemiä niin hyvässä kuin pahassakin. Kaupallisuus on sikäli huvittava juttu, että ns. "hardcore"-fanit kaikkoaa siinä vaiheessa kun artisti leviää laajempaan tietoisuuteen. Kuka helvetti levyttää ja julkasee musiikkia itselleen ja viidelle kaverilleen? Jos tätä haluaa, lienee parempi pysyä siellä treenikämpällä?

      Oletettavasti maalataan/kirjoitetaan/riimitellään/sävelletään sitä varten, että joku ostais ko. tuotoksen. Eikö? Parhaassa tapauksessa tienataankin jotain.

      Moni kotimainenkin artisti/bändi on tehnyt musiikkia vuosikaudet ja noussut "pinnalle" vasta viime aikoina, esim. Kotiteollisuus(ex-Hullu-ukko&kotiteollisuus).

    • namisu

      Olen myös vanha eminem fani. Uudempi tuotanto ihmetyttää mua kovasti, koska se on niin erilaista kuin vanhempi. Ärsyttää, koska vanhempi on mielestäni huomattavasti parempaa kuin uudempi. Nyt biiseistä on tehty sellaista teinipoppinaksutusräppiä mikä suorastaan suututtaa. Kaupallisemmaksi on todellakin mennyt. :

    • tämä encore

      sain itekki kyllä kuunnella encoren moneen kertaan läpi ennen ku sieltä alko jotain hyvää löytymään. ekoilla kerroilla piti skippailla jotain biisejä jotka alko ärsyttävästi tms. nyt kyllä uppoaa sekin levy. tajuaahan eminem itekki missä vaiheessa sen ura on menossa ja puhuu siitä myös levyllä. mutta joo kyllähän eminemin musiikki nykyään myy enemmän ku ennen eli on kaupallistunu. mutta ei tässä minun mielestä mitään sielun myymistä kaupallisuudelle oo tapahtunu.. katotaan seuraava levy (jos encore-nimi ei viittaa uran lopettamiseen)

    • Yo-yo

      Rap on läpeensä kaupallista musaa. Miettikää nyt lökärit hetki oikeasti !!!!!!!!

      niillä on omat vaatemerkit, automerkit, kenkämerkit, hajustemerkit, pölynimurimerkit, karkkimerkit, hampurilaismerkit, korumallistot, kännykkämerkit, asemerkit, silmälasimerkit, kynämerkit, verhomerkit, kondomimerkit, vessapaperimerkit, banaanimerkit

      JA TE VIELÄ PUHUTTE ETTÄ ONKO KAUPALLISTUMASSA !!!!!!

    • maissis

      mä oon samaa mieltä, että sen musa on todella kaupallistumassa. toisaalta se on ihan hyväkin juttu, mut taas sitte toisaalta ei. mä oon eminemistä tykkäilly kolmisen vuotta ja voin sanoo, että taso on jonkin verran laskenu. the eminem show on kyllä paras levy ja marshall mathers lp hyvänä kakkosena, mutta encorella on eniten niitä "huonoja" biisejä. ne on menossa poprappiin ja se ei oo kovin hyvä juttu. mä en tykkää niistä "popbiiseistä" tyyliin just lose it, ass like that, real slim shady...siis onhan se hyvä, että osaa tehä hauskojakin kappaleita, mutta mä pidän siitä, kun on jotain tärkeempääkin sanottavaa kuin, että britneyllä ja jessicalla on hyvä perse. kiitos sain sanottua kantani ja olen nyt hiljaa:)

      • Nimetön

        Ooot ihan täysin oikeessa! :)


    • Nelly.F

      Itsekkin vähän petyin encore levyyn mutta pystyy sitä kuuntelemaan kuitenkin jotenkin.Ehkä eminemillä nousi maine päähän.

      • Jerry Low

        HEI AJATELKAA VÄHÄN!

        Ehkä EMINEM räppäs silloin ennen hyvin ku sillä oli jotain järkevää sanottavaa! Ku se oli niin vitun köyhä ja se halus tappaa Kimin ja vielä Haleyki,mut se on nytte jo saavuttanu kaikki haluamansa,ja se on rikas ja kaikki menee hyvin.
        Ehkei sillä nytte hei ookkaa mitää muuta ´sanottavaa ku Britneyn ja Jessican perse. THANK YOU


      • SLIM SHADY HAILIEJADE
        Jerry Low kirjoitti:

        HEI AJATELKAA VÄHÄN!

        Ehkä EMINEM räppäs silloin ennen hyvin ku sillä oli jotain järkevää sanottavaa! Ku se oli niin vitun köyhä ja se halus tappaa Kimin ja vielä Haleyki,mut se on nytte jo saavuttanu kaikki haluamansa,ja se on rikas ja kaikki menee hyvin.
        Ehkei sillä nytte hei ookkaa mitää muuta ´sanottavaa ku Britneyn ja Jessican perse. THANK YOU

        Anteeks vaan mutta Eminem EI OLE IKINÄ halunnut tappaa Hailieta. Jumalauta Hailie on sen tytär! Eminem rakastaa Hailieta todella paljon, Em on sanonut että se on isä ennenkun Eminem, jos Hailie tarvitsee jotain / haluaa viettää aikaa isänsä kanssa niin em on sanonut että se peruis vaikka keikan sen takia. Ainoa asia minkä takia Eminem ei tehnyt itsemurhaa kun sen paras ja läheisin ystävä Proof kuoli on sen tyttö, hailie oli ainoa syy siihen miksi hän ei tappanut itseään. Eminem tekee kaikkensa sen eteen että hailie on onnellinen ja hän on iloinen. Hailie on eminemille tärkein asia maailmassa. Se jos joku rakastaa omaa lastansa kokp sydämmestään ja tekee sem eteen kaiken että on hyvä olla. Mutta onham Hailie jo 17-18vuotias..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe