Kellään Burrelin kanssa ongelmaa, että väittää suojakoodia vääräksi vaikka se on oikein?

Anonyymi

Ensimmäistä kertaa ostin riistakameran. Burrel S12 hd sms pro 4g:n ja olen kyllä pettynyt pahasti. Ensinnäkin kamera on todella hidas ottamaan kuvia. Kohde ehtii lähteä kokonaan pois kuvasta ennen kuin se napsaisee kuvan. Kameran edessä pitää heilua useampi minuutti jos haluaa päästä kuvaan. Lisäksi vaikka sen laittaisi kuvaamaan kotona seinää, niin se ottaa turhia kuvia noin 10 per yö, vaikka on asetettu niin että ottaa kuvan vain kun havaitsee liikettä. Lisäksi vaikka vaihdoin kellonajan ja päiväyksen oikein, niin kuvissa kellonaika on aina useita tunteja edellä.

Pahinta oli kuitenkin nyt kun päätin että säädän kameraa normaaliherkkyydestä herkemmäksi, niin eihän se päästä mua edes kirjautumaan. Väittää että suojakoodi on väärä, vaikka se on mulla sekä muistissa että lapulla ja 100% varmasti oikein.

Jopa kiinalaiset kolmenkympin wifillä toimivat pienet valvontakamerat toimii paljon paremmin kuin tämä Burrel. Jotenkin käsittämätöntä miten yli 200 euron kamera voi olla näin pilipalituote. Roskiin kai pitää nakata, kun eihän tuolla enää mitään tee kun asetuksiakaan ei pysty enää säätämään. En tiedä saako palauttaakaan enää, kun on kerta ottanut käyttöön.

2

5287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näköjään se koodi oli Burrelin mielestä edelleen 000000, vaikka sen eilen muutin. No sentään sai tuon nyt auki. Kellonajan se oli myös säätänyt itse myöhemmin väärin, sekä tunnit että minuutit, vaikka senkin laitoin eilen oikeaksi. Jännä juttu, kun aikavyöhykekin oli kuitenkin valittuna oikein. En tiedä onko tuo mun kamera sitten joku maanantaikappale vai onko yleistä että noita säätöjä pitää käydä tekemässä useampi kerta ennen kuin ne menee perille. Kuvanoton viiveenkin oon laittanut 0 sekuntiin, mutta silti siinä kestää. Nytkin ehdin heilutella kättä kameran edessä, näyttää sille naamaani ja viedä sen tuijottamaan nurkkaan seinää ennen kuin se otti vasta siitä seinästä kuvan.

      -aloittaja

    • Anonyymi

      Siinähän on tehdasasetukset valmiina, poista PIN koodin kysely niin alkaa toimimaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe