Transnainen

Anonyymi

Noniin. Yritän tämän nyt kirjoittaa niin että en loukkaa ketään.

Eli olen lesbo cis-nainen ja minua ainakin seksuaalisesti viehättää transnaiset. Ja itse tarkoitan tässä myös transvestiittejä. Drag queenit tai feminiiniset transvestiitit tai transnaiset. Sanonkohan nyt oikein. Haluaisin tutustua lähemmin mut sit kun ei ole kokemusta niin mä pelkään et mitä jos ei sit natsaakkaan enkä halua loukata sitä toista osapuolta. Mut olisin kiinnostunut.

Pointti kuitenkin se, et uusi kiinnostaa ja haluaisin kokeilla (olla lähekkäin,tutustua tai sit seksiäkin). Toi kokeilu särähtää omaakkin korvaan. Onko tää ihan mahdotonta tää mun ajatus? Onko joku, joka on lähtenyt uutta kohti? Enkä hae pelkästään seksiä mutta en voi tietää et miltä tuntuu kun ei ole ollut sellaisessa tilanteessa.

9

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No et ainakaan lesbo ole jos miehen biologia kiinnostaa.

• Anonyymi

Yllättävää, täälläkin terffejä. Not.

• Anonyymi

Höpö höpö juttuja!

• Anonyymi

Ymmärrän miltä susta tuntuu. Itse olen muutaman vuoden ajan viehättynyt ajatuksesta olla maksullisen naisen kanssa (!??). Vaikka tiedän sen olevan ns. Väärin. Sinuna laittaisin verkot vesille ja kokeilisin mikä fiilis tulee livenä. Itse ajattelin ensi askeleena mennä strippibaariin ja pyytää lapdancen :D. En kyllä tiedä mikä on heidän suhtautuminen femme naiseen joka pyytää sellaista.. Eniten pelottaa se, että tykkään siitä liikaa ja se näkyy naamasta.

• Anonyymi

No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.

Saako koko yöksi ostettuah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Seksityöläinen
        Jätä tollaset rumat nimitykset suosiolla pois, mies.

• Anonyymi

Tulipas taas vastauksia. Turha tänne mitään on kirjoitella.

• Anonyymi

Kannattaa ehkä kirjoittaa trans-palstalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2241
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      239
      1391
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      222
      1027
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      996
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      977
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      85
      833
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      770
    Aihe