Noniin. Yritän tämän nyt kirjoittaa niin että en loukkaa ketään.
Eli olen lesbo cis-nainen ja minua ainakin seksuaalisesti viehättää transnaiset. Ja itse tarkoitan tässä myös transvestiittejä. Drag queenit tai feminiiniset transvestiitit tai transnaiset. Sanonkohan nyt oikein. Haluaisin tutustua lähemmin mut sit kun ei ole kokemusta niin mä pelkään et mitä jos ei sit natsaakkaan enkä halua loukata sitä toista osapuolta. Mut olisin kiinnostunut.
Pointti kuitenkin se, et uusi kiinnostaa ja haluaisin kokeilla (olla lähekkäin,tutustua tai sit seksiäkin). Toi kokeilu särähtää omaakkin korvaan. Onko tää ihan mahdotonta tää mun ajatus? Onko joku, joka on lähtenyt uutta kohti? Enkä hae pelkästään seksiä mutta en voi tietää et miltä tuntuu kun ei ole ollut sellaisessa tilanteessa.
Transnainen
9
808
Vastaukset
- Anonyymi
No et ainakaan lesbo ole jos miehen biologia kiinnostaa.
- Anonyymi
Yllättävää, täälläkin terffejä. Not.
- Anonyymi
Höpö höpö juttuja!
- Anonyymi
Ymmärrän miltä susta tuntuu. Itse olen muutaman vuoden ajan viehättynyt ajatuksesta olla maksullisen naisen kanssa (!??). Vaikka tiedän sen olevan ns. Väärin. Sinuna laittaisin verkot vesille ja kokeilisin mikä fiilis tulee livenä. Itse ajattelin ensi askeleena mennä strippibaariin ja pyytää lapdancen :D. En kyllä tiedä mikä on heidän suhtautuminen femme naiseen joka pyytää sellaista.. Eniten pelottaa se, että tykkään siitä liikaa ja se näkyy naamasta.
- Anonyymi
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
Saako koko yöksi ostettuah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Seksityöläinen
Jätä tollaset rumat nimitykset suosiolla pois, mies.
- Anonyymi
Tulipas taas vastauksia. Turha tänne mitään on kirjoitella.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä kirjoittaa trans-palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1694294Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan512432Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va232272Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos541836Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3721740Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi611474Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221469Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy811375Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1011291Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1561207