Noniin. Yritän tämän nyt kirjoittaa niin että en loukkaa ketään.
Eli olen lesbo cis-nainen ja minua ainakin seksuaalisesti viehättää transnaiset. Ja itse tarkoitan tässä myös transvestiittejä. Drag queenit tai feminiiniset transvestiitit tai transnaiset. Sanonkohan nyt oikein. Haluaisin tutustua lähemmin mut sit kun ei ole kokemusta niin mä pelkään et mitä jos ei sit natsaakkaan enkä halua loukata sitä toista osapuolta. Mut olisin kiinnostunut.
Pointti kuitenkin se, et uusi kiinnostaa ja haluaisin kokeilla (olla lähekkäin,tutustua tai sit seksiäkin). Toi kokeilu särähtää omaakkin korvaan. Onko tää ihan mahdotonta tää mun ajatus? Onko joku, joka on lähtenyt uutta kohti? Enkä hae pelkästään seksiä mutta en voi tietää et miltä tuntuu kun ei ole ollut sellaisessa tilanteessa.
Transnainen
9
869
Vastaukset
- Anonyymi
No et ainakaan lesbo ole jos miehen biologia kiinnostaa.
- Anonyymi
Yllättävää, täälläkin terffejä. Not.
- Anonyymi
Höpö höpö juttuja!
- Anonyymi
Ymmärrän miltä susta tuntuu. Itse olen muutaman vuoden ajan viehättynyt ajatuksesta olla maksullisen naisen kanssa (!??). Vaikka tiedän sen olevan ns. Väärin. Sinuna laittaisin verkot vesille ja kokeilisin mikä fiilis tulee livenä. Itse ajattelin ensi askeleena mennä strippibaariin ja pyytää lapdancen :D. En kyllä tiedä mikä on heidän suhtautuminen femme naiseen joka pyytää sellaista.. Eniten pelottaa se, että tykkään siitä liikaa ja se näkyy naamasta.
- Anonyymi
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
Saako koko yöksi ostettuah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Seksityöläinen
Jätä tollaset rumat nimitykset suosiolla pois, mies.
- Anonyymi
Tulipas taas vastauksia. Turha tänne mitään on kirjoitella.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä kirjoittaa trans-palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk645478Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6133554SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141361Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948