Transnainen

Anonyymi

Noniin. Yritän tämän nyt kirjoittaa niin että en loukkaa ketään.

Eli olen lesbo cis-nainen ja minua ainakin seksuaalisesti viehättää transnaiset. Ja itse tarkoitan tässä myös transvestiittejä. Drag queenit tai feminiiniset transvestiitit tai transnaiset. Sanonkohan nyt oikein. Haluaisin tutustua lähemmin mut sit kun ei ole kokemusta niin mä pelkään et mitä jos ei sit natsaakkaan enkä halua loukata sitä toista osapuolta. Mut olisin kiinnostunut.

Pointti kuitenkin se, et uusi kiinnostaa ja haluaisin kokeilla (olla lähekkäin,tutustua tai sit seksiäkin). Toi kokeilu särähtää omaakkin korvaan. Onko tää ihan mahdotonta tää mun ajatus? Onko joku, joka on lähtenyt uutta kohti? Enkä hae pelkästään seksiä mutta en voi tietää et miltä tuntuu kun ei ole ollut sellaisessa tilanteessa.

9

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No et ainakaan lesbo ole jos miehen biologia kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Yllättävää, täälläkin terffejä. Not.


    • Anonyymi

      Höpö höpö juttuja!

    • Anonyymi

      Ymmärrän miltä susta tuntuu. Itse olen muutaman vuoden ajan viehättynyt ajatuksesta olla maksullisen naisen kanssa (!??). Vaikka tiedän sen olevan ns. Väärin. Sinuna laittaisin verkot vesille ja kokeilisin mikä fiilis tulee livenä. Itse ajattelin ensi askeleena mennä strippibaariin ja pyytää lapdancen :D. En kyllä tiedä mikä on heidän suhtautuminen femme naiseen joka pyytää sellaista.. Eniten pelottaa se, että tykkään siitä liikaa ja se näkyy naamasta.

      • Anonyymi

        No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.

        Saako koko yöksi ostettuah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.

        *Seksityöläinen
        Jätä tollaset rumat nimitykset suosiolla pois, mies.


    • Anonyymi

      Tulipas taas vastauksia. Turha tänne mitään on kirjoitella.

      • Anonyymi

        Kannattaa ehkä kirjoittaa trans-palstalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe