Noniin. Yritän tämän nyt kirjoittaa niin että en loukkaa ketään.
Eli olen lesbo cis-nainen ja minua ainakin seksuaalisesti viehättää transnaiset. Ja itse tarkoitan tässä myös transvestiittejä. Drag queenit tai feminiiniset transvestiitit tai transnaiset. Sanonkohan nyt oikein. Haluaisin tutustua lähemmin mut sit kun ei ole kokemusta niin mä pelkään et mitä jos ei sit natsaakkaan enkä halua loukata sitä toista osapuolta. Mut olisin kiinnostunut.
Pointti kuitenkin se, et uusi kiinnostaa ja haluaisin kokeilla (olla lähekkäin,tutustua tai sit seksiäkin). Toi kokeilu särähtää omaakkin korvaan. Onko tää ihan mahdotonta tää mun ajatus? Onko joku, joka on lähtenyt uutta kohti? Enkä hae pelkästään seksiä mutta en voi tietää et miltä tuntuu kun ei ole ollut sellaisessa tilanteessa.
Transnainen
9
776
Vastaukset
- Anonyymi
No et ainakaan lesbo ole jos miehen biologia kiinnostaa.
- Anonyymi
Yllättävää, täälläkin terffejä. Not.
- Anonyymi
Höpö höpö juttuja!
- Anonyymi
Ymmärrän miltä susta tuntuu. Itse olen muutaman vuoden ajan viehättynyt ajatuksesta olla maksullisen naisen kanssa (!??). Vaikka tiedän sen olevan ns. Väärin. Sinuna laittaisin verkot vesille ja kokeilisin mikä fiilis tulee livenä. Itse ajattelin ensi askeleena mennä strippibaariin ja pyytää lapdancen :D. En kyllä tiedä mikä on heidän suhtautuminen femme naiseen joka pyytää sellaista.. Eniten pelottaa se, että tykkään siitä liikaa ja se näkyy naamasta.
- Anonyymi
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hankippa huora ja pyydä strippaamaan? Joudut vain maksamaan ja tyytymään yhteen huorakertaan. Huorilla EI ole tunteita.
Saako koko yöksi ostettuah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Seksityöläinen
Jätä tollaset rumat nimitykset suosiolla pois, mies.
- Anonyymi
Tulipas taas vastauksia. Turha tänne mitään on kirjoitella.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä kirjoittaa trans-palstalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817