Hei, mun on pakko kysyy tääl, et onks muita joil on semi pienet tissit joissa nännit on sen verran isot, et muokkaa tisseistä kolmion muotoset? Tai onks niitä vähä vanhempii jotka osais ehkä kertoo/veikata et voisko mun tissit muuttaa viel muotoonsa jos ne kasvaa? 16v tyttö mut murrosikä alkanu semi myöhää et voi kasvaa viel jos söisin enemmän. Ku oon kananlihalla ja nännit jännittyy nii tissit on nätit täysin pyöreet. Siskol (18v) iha normi pyöreet mut vaa vähä isot nännit, tosin niil on myös isommat. Mut on muutenki mua pyöreempi et mietin että onks munki pakko olla bmi iso et vois olla pyöreet tissit. Poikaystävä ei oo sanonu et häiritsis mut mua KYLLÄ HÄIRITSEE
Kolmiotissit
4
267
Vastaukset
- Anonyymi
Nännithän on normaalisti kasvun alussa alussa kolmiomaiset. Nänninpiha laskeutuu rinnan tasoon vasta kun rintojen kehitys on loppuvaiheessaan.
- Anonyymi
Kiitos ku vastasit! Ootan sit vaan jos nää tasottus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ku vastasit! Ootan sit vaan jos nää tasottus
toivottavasti ei tasottus, koska ne on just parhaat tuollain.... osaisitpa vaan enemmän arvostaa niitä :)
- Anonyymi
Halusit vähän vanhemmalta mielipidettä, niin Maailman parhaat tissit on Ariana Grandella
Tässä video jos ei ole tuttu:
https://www.youtube.com/watch?v=s37x2VSZrLw
olkaa luonnollisia... älkääkä suurentako niitä rumiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204