Hei, mun on pakko kysyy tääl, et onks muita joil on semi pienet tissit joissa nännit on sen verran isot, et muokkaa tisseistä kolmion muotoset? Tai onks niitä vähä vanhempii jotka osais ehkä kertoo/veikata et voisko mun tissit muuttaa viel muotoonsa jos ne kasvaa? 16v tyttö mut murrosikä alkanu semi myöhää et voi kasvaa viel jos söisin enemmän. Ku oon kananlihalla ja nännit jännittyy nii tissit on nätit täysin pyöreet. Siskol (18v) iha normi pyöreet mut vaa vähä isot nännit, tosin niil on myös isommat. Mut on muutenki mua pyöreempi et mietin että onks munki pakko olla bmi iso et vois olla pyöreet tissit. Poikaystävä ei oo sanonu et häiritsis mut mua KYLLÄ HÄIRITSEE
Vastaukset 4
- Anonyymi
Nännithän on normaalisti kasvun alussa alussa kolmiomaiset. Nänninpiha laskeutuu rinnan tasoon vasta kun rintojen kehitys on loppuvaiheessaan.
- Anonyymi
Kiitos ku vastasit! Ootan sit vaan jos nää tasottus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ku vastasit! Ootan sit vaan jos nää tasottus
toivottavasti ei tasottus, koska ne on just parhaat tuollain.... osaisitpa vaan enemmän arvostaa niitä :)
- Anonyymi
Halusit vähän vanhemmalta mielipidettä, niin Maailman parhaat tissit on Ariana Grandella
Tässä video jos ei ole tuttu:
https://www.youtube.com/watch?v=s37x2VSZrLw
olkaa luonnollisia... älkääkä suurentako niitä rumiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta853751Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4081379Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391057Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72903Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä214885Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286803Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23769Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25687Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33681Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan37648