Tönölän mökit

Anonyymi

Leirintäalueella on nyt uudet mökit,onko ne englantilainen hommannut kauppasopimuksessa mainitsemat.
Kuhmon päättäjät sinne nyt nukkumaan viikonlopuksi niin toteavat mihin paperiin nimensä laittoivat.
Ko.mökit laadultaan 60 luvulta mutta sopimuksen ehto täyttynyt.

4

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja vastatkoon virkavastuulla asiasta. Erotkoon!7

    • Anonyymi

      Viidakkorumpu on tainnut päristä jo niin monta vuosikymmentä että tänne ei eksy muuta kuin kulttuurimatkailijoita. Juhannuksena perehdyin Vuokatin vastaavan toimintaan. Rokki raikui, nuoriso pelasi palloa rannalla ja vanhempi väki nautiskeli virvokkeita terassilla. Täällä taisi olla pari matkailuautoa, joissa taisi olla Kalevalan luku menossa kun oli niin vaisu meno ja jos en väärin nähnyt niin Ypy istui puun oksalla ettei mitään moraalitonta pääse tapahtumaan. Ei sitä tiedä vaikka auto alkaa heilumaan illan päätteeksi🤡

    • Anonyymi

      Kävin pyörähtämässä autolla Tönölän leirintäalueella aamupäivällä toisena Juhannuspäivänä. Aluehan on todella loistavassa paikassa. Asiakkaita näytti olevan tasan yksi kappaletta vanhalla Solifer vaunulla. Oli todennäköisesti kalstaja, koska kahluusaappaat roikkuivat kuivumassa narulla. Muistaakseni Kuhmon kaupungin/kepulaisten laatimassa uudemmassa Tönölän kauppasopimuksessa oli maininta, että alueelle pitää tehdä portti, joka estää sesongin ulkopuolella alueella liikkumista autolla (portti rakennettava tämän vuoden aikana). Tämä Englantilais/Venäläinen ostajataho oli rakentanut kyllä uuden portin. Se oli sellainen kakkosnelosesta kyhätty rakennelma, ja kiinnitetty kuormahihnoilla pystypylväisiin. En ilkiäisi ottaa moista kyhäelmää, omaan pihaani.. Tuli mieleen, tuleeko mahdollisten uusien mökkienkin rakennustaso olemaan sama, kuin portin (venäläistasoa). Aika näyttää, kun elämme. Vai joutuuko kaupunki laatimaan alueesta ostajatahon kanssa, vielä kolmannenkin kauppasopimuksen, kun aijempia velvoitteita ei ole täytetty.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä että Tytti Mänttä voi jatkaa kaupunginjohtajana näiden kauppojen ja surkean kaupungintaloudenhoidon jälkeen. Ottaisi edes sen kaupunginrahoilla rakentamansa puomin pois talonkohdaltaan estämästä ihmisten liikkumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe