Tönölän mökit

Anonyymi

Leirintäalueella on nyt uudet mökit,onko ne englantilainen hommannut kauppasopimuksessa mainitsemat.
Kuhmon päättäjät sinne nyt nukkumaan viikonlopuksi niin toteavat mihin paperiin nimensä laittoivat.
Ko.mökit laadultaan 60 luvulta mutta sopimuksen ehto täyttynyt.

4

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja vastatkoon virkavastuulla asiasta. Erotkoon!7

    • Anonyymi

      Viidakkorumpu on tainnut päristä jo niin monta vuosikymmentä että tänne ei eksy muuta kuin kulttuurimatkailijoita. Juhannuksena perehdyin Vuokatin vastaavan toimintaan. Rokki raikui, nuoriso pelasi palloa rannalla ja vanhempi väki nautiskeli virvokkeita terassilla. Täällä taisi olla pari matkailuautoa, joissa taisi olla Kalevalan luku menossa kun oli niin vaisu meno ja jos en väärin nähnyt niin Ypy istui puun oksalla ettei mitään moraalitonta pääse tapahtumaan. Ei sitä tiedä vaikka auto alkaa heilumaan illan päätteeksi🤡

    • Anonyymi

      Kävin pyörähtämässä autolla Tönölän leirintäalueella aamupäivällä toisena Juhannuspäivänä. Aluehan on todella loistavassa paikassa. Asiakkaita näytti olevan tasan yksi kappaletta vanhalla Solifer vaunulla. Oli todennäköisesti kalstaja, koska kahluusaappaat roikkuivat kuivumassa narulla. Muistaakseni Kuhmon kaupungin/kepulaisten laatimassa uudemmassa Tönölän kauppasopimuksessa oli maininta, että alueelle pitää tehdä portti, joka estää sesongin ulkopuolella alueella liikkumista autolla (portti rakennettava tämän vuoden aikana). Tämä Englantilais/Venäläinen ostajataho oli rakentanut kyllä uuden portin. Se oli sellainen kakkosnelosesta kyhätty rakennelma, ja kiinnitetty kuormahihnoilla pystypylväisiin. En ilkiäisi ottaa moista kyhäelmää, omaan pihaani.. Tuli mieleen, tuleeko mahdollisten uusien mökkienkin rakennustaso olemaan sama, kuin portin (venäläistasoa). Aika näyttää, kun elämme. Vai joutuuko kaupunki laatimaan alueesta ostajatahon kanssa, vielä kolmannenkin kauppasopimuksen, kun aijempia velvoitteita ei ole täytetty.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä että Tytti Mänttä voi jatkaa kaupunginjohtajana näiden kauppojen ja surkean kaupungintaloudenhoidon jälkeen. Ottaisi edes sen kaupunginrahoilla rakentamansa puomin pois talonkohdaltaan estämästä ihmisten liikkumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      65
      3233
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1162
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      955
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      688
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe