Leirintäalueella on nyt uudet mökit,onko ne englantilainen hommannut kauppasopimuksessa mainitsemat.
Kuhmon päättäjät sinne nyt nukkumaan viikonlopuksi niin toteavat mihin paperiin nimensä laittoivat.
Ko.mökit laadultaan 60 luvulta mutta sopimuksen ehto täyttynyt.
Tönölän mökit
4
878
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja vastatkoon virkavastuulla asiasta. Erotkoon!7
- Anonyymi
Viidakkorumpu on tainnut päristä jo niin monta vuosikymmentä että tänne ei eksy muuta kuin kulttuurimatkailijoita. Juhannuksena perehdyin Vuokatin vastaavan toimintaan. Rokki raikui, nuoriso pelasi palloa rannalla ja vanhempi väki nautiskeli virvokkeita terassilla. Täällä taisi olla pari matkailuautoa, joissa taisi olla Kalevalan luku menossa kun oli niin vaisu meno ja jos en väärin nähnyt niin Ypy istui puun oksalla ettei mitään moraalitonta pääse tapahtumaan. Ei sitä tiedä vaikka auto alkaa heilumaan illan päätteeksi🤡
- Anonyymi
Kävin pyörähtämässä autolla Tönölän leirintäalueella aamupäivällä toisena Juhannuspäivänä. Aluehan on todella loistavassa paikassa. Asiakkaita näytti olevan tasan yksi kappaletta vanhalla Solifer vaunulla. Oli todennäköisesti kalstaja, koska kahluusaappaat roikkuivat kuivumassa narulla. Muistaakseni Kuhmon kaupungin/kepulaisten laatimassa uudemmassa Tönölän kauppasopimuksessa oli maininta, että alueelle pitää tehdä portti, joka estää sesongin ulkopuolella alueella liikkumista autolla (portti rakennettava tämän vuoden aikana). Tämä Englantilais/Venäläinen ostajataho oli rakentanut kyllä uuden portin. Se oli sellainen kakkosnelosesta kyhätty rakennelma, ja kiinnitetty kuormahihnoilla pystypylväisiin. En ilkiäisi ottaa moista kyhäelmää, omaan pihaani.. Tuli mieleen, tuleeko mahdollisten uusien mökkienkin rakennustaso olemaan sama, kuin portin (venäläistasoa). Aika näyttää, kun elämme. Vai joutuuko kaupunki laatimaan alueesta ostajatahon kanssa, vielä kolmannenkin kauppasopimuksen, kun aijempia velvoitteita ei ole täytetty.
- Anonyymi
Käsittämätöntä että Tytti Mänttä voi jatkaa kaupunginjohtajana näiden kauppojen ja surkean kaupungintaloudenhoidon jälkeen. Ottaisi edes sen kaupunginrahoilla rakentamansa puomin pois talonkohdaltaan estämästä ihmisten liikkumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 653233
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161162- 891038
- 101955
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625