Mitä tunteita herättää?
Vihasin aikanaan näitä kärähtäneitä pelle karpaaseja. Ikinä ei ole elämässä tarvinnut hävetä olla suomalainen, silloin hävetti ja pitkään. Mikan itsensä ruoskiminen ja alkoholismi tuntui vain hyvältä kun siitä oli jotain uutisia ja ohjelmia. Itse kuolema ei sekään tuntunut missään.
Nyt on pikku hiljaa alkanut tulemaan sellainen ajatus että todella turha kuolema ja että se oli vaan urheilua ja kaikki muutkin käytti, pakko oli käyttää jos halusi huipulle. Liiton johdonkin siunaus asialla kai oli. Ymmärrän kyllä mikan tuskan kun ajattelee millä jalustalla hän seisoi, eikä kukaan, ei kukaan olisi uskonut että mika douppaa..
Myllylän kuolemasta 10v.
Anonyymi
2
921
Vastaukset 2
- Anonyymi
Senaikaisen hiihtojohdon olisi heti kättelyssä pitänyt myöntää, että tuli tehtyä virhe ja ostettua jo vanhentunut norjalaismetodi. Mika sai kärsiä nahoissaan tämän vääryyden.
- Anonyymi
Mikan kuolema tuntui todella pahalta kun netistä luin uutisen. Asia tuntuu ikävältä vielä 10 vuotta tapahtuneen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405