Moi! Pistin jo tolle vanhalle palstalle viestiä tästä mutta se on jo 15 vuotta vanha niin kysäsempä näin. Mun syyrianhamsteri ( elokuussa puolitoistavuotta) on alkanut aivastelemaan. Mistä tämä voisi johtua? Voiko allergia tulla näin myöhään. Olen siis käyttänyt tuota pesäpurua. Olen siis kuullut että siinä voi olla pölyä. No, kävin ostamassa tuota mörttiröpöä. Jos tämä vaiva johtuu pölystä, kuinka kauan sillä kestää lähteä aivastelu? Aivastelun huomasin ihan näinä lähipäivinä. Muita oireita ei ole siis ollut. Hamsteri syö, juo, liikuu hyvin. Eikä ole nenä vuotanut, hengitys naksunut eikä silmät rähmäillyt. Voisiko olla kuume? Jos sinulla on mitään hajua voisitko ilmoittaa? Kiitos.
Hamsteri aivastelee
Anonyymi
1
276
Vastaukset
- Anonyymi
Jos aivastelu ei lopu, kannattaa viedä eläinlääkärille varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254268Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593946Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.713358Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2332875- 612428
- 341777
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371456- 431423
- 451295
- 251208