Rekkamiehen himot.

Anonyymi

Olin kuullut Porvoon motarin levähdysalueella tapahtuvan irstaita juttuja. Ja päätin lopulta kokeilla onneani.
Laitoin auton parkkiin. Ja kävelin hieman metsään.
Parkissa oli rekka Ja moottoripyörä.
Metsän siimeksessä kuului lupaavaa ääntä ja siellä oli rekkamies polvillaan motoristin astuttavana. Ehdin nähdä loppuvauhdit ja siemennyksen, kun pari tuli valmiiksi.
Kun he lähtivät motoristi näytti peukkua.
Rekkakuski näytti kävelevän hieman vaivaisesti.

Jäin odottamaan jos onnistuisi. Äänestä päättelin että rekka pysähtyi , ovi kävi, ja aika pian pitkä mutta hieman lihonnut kuski lähestyi. Hän tuli luokseni ja kysyi suoraan olenko persehuora vai panomies.

Sanoin että persehuora olen ja kiimassa. Äijä veti kyrvän esiin ja tuumasi "lutkuta se pystyyn", ja ei kun töihin. Mulle tarjottiin poppea ja kunnon sniffaukset teki gutaa. Kohta oli hieno lerssi pystyssä ja minut käännettiin selin häneen ja tunsin kielen riemureijällä.
Muutama lipaisu ja tunsin terskan pakaroiden välissä.
Rauhallinen mutta tiukka työntö ja miespilluni oli täynnä peenistä.
Äijä alkoi naida reippaalla otteella muristen kuin karhu. Välillä hän huoritteli välillä homotteli ja astuminen kiihtyi.
Kunnes hän tuli valmiiksi ja paineella ruiskuava mälli täytti onkalon.
Nyt vasta käsikin kuinka rajusti minua oli astuttu, kun otin muutaman askeleen ja jalat tärisivät.

Rekkamies kiitti kohteliaasti ja lähti. Ja minä huomasin vanhemman äijän katselevan ja runkkaavan omaansa.

Yleensä olisin ollut valmiina hänen käytettäväksi mutta aurinko alkoi nousemaan ja päätin lähteä.

Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi.

17

6789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kertomus olen käynyt kyllä siellä voimajohtojen luona metsikössä imettänyt
      naisten alusasussa ja tietysti imenyt kerran siellä kun istuin siellä olevassa tuolissa
      alastomana tuli mies kysyi mitä etsin sanoin haluavani imeä ja hän auliisti pudotti
      shorttinsa ensin imin kovaksi ja sit aloin imeä kunnolla kysyi haluanko lastin
      nieluun tietysti onhan se herkkua nyt odotan et saisin vielä kokea rekkamiehen
      panot ps liikun pienellä sinisellä autolla jos huomaat niin moikkaa ja katotaan
      mitä haluatkaan t. 60v bottom

      • Anonyymi

        Ihqua. Oon käynyt useana kesänä, ja lähes aina oon saanu mitä etsin.
        N.6-5 vuotta sitten oli usein venäläisiä rekkamiehiä etsimässä tyydytystä.
        Mielellään annoin persettä kaikille.

        Covid on tehnyt vaan loven panomiehiin mutta kyllä tämä vielä piristyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihqua. Oon käynyt useana kesänä, ja lähes aina oon saanu mitä etsin.
        N.6-5 vuotta sitten oli usein venäläisiä rekkamiehiä etsimässä tyydytystä.
        Mielellään annoin persettä kaikille.

        Covid on tehnyt vaan loven panomiehiin mutta kyllä tämä vielä piristyy.

        Kiihottaa olla kiimaiselle slaaville panopuuna. Onko hyvää naintia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottaa olla kiimaiselle slaaville panopuuna. Onko hyvää naintia?

        Nuoremmat venäläiset kuskit panee hyvin, mutta aika rajusti. Armejassa opittua jyystöä.

        Vanhemmat, eli NL lapset eivät vieläkään oikein käsitä länsimaisen hygienian vaatimuksia.
        Suomeksi....äijät haisee.

        Itse en suostu venäläisten kanssa bareback panoon.
        Poppers löytyy heiltä jokaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoremmat venäläiset kuskit panee hyvin, mutta aika rajusti. Armejassa opittua jyystöä.

        Vanhemmat, eli NL lapset eivät vieläkään oikein käsitä länsimaisen hygienian vaatimuksia.
        Suomeksi....äijät haisee.

        Itse en suostu venäläisten kanssa bareback panoon.
        Poppers löytyy heiltä jokaiselta.

        Uuh! Onko kertoneet

        https://sun9-42.userapi.com/c9216/u54656453/104930946/x_a1b6f32a.jpg

        https://sun9-41.userapi.com/c9216/u54656453/104930098/x_e885e543.jpg

        https://sun9-4.userapi.com/c9216/u54656453/104930098/x_fd7b0dda.jpg

        https://sun9-3.userapi.com/impg/rodsfERazI4RGWYb0sqrt64cyYhKPuRzILM9cg/O9prtb8pgl0.jpg?size=780x960&quality=96&sign=fa0df3d5c1f08e665bdd4dd2dbc6c830&type=album


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh! Onko kertoneet

        https://sun9-42.userapi.com/c9216/u54656453/104930946/x_a1b6f32a.jpg

        https://sun9-41.userapi.com/c9216/u54656453/104930098/x_e885e543.jpg

        https://sun9-4.userapi.com/c9216/u54656453/104930098/x_fd7b0dda.jpg

        https://sun9-3.userapi.com/impg/rodsfERazI4RGWYb0sqrt64cyYhKPuRzILM9cg/O9prtb8pgl0.jpg?size=780x960&quality=96&sign=fa0df3d5c1f08e665bdd4dd2dbc6c830&type=album

        Mulla oli työkaverina ravintolassa Venäläinen, about 30v kundi.
        Kertoi kerran kun oltiin baarissa, että on niin yksinäinen, eikä saa tarpeeksi seksiä, ja mainitsi "ei tytöiltä eikä pojilta".
        Mentiin sitten hänen kämpilleen, ja naitiin toisemme tainoksiin.
        Aamupanon jälkeen hän kertoi että yli 75% puollustusvoimien alokkaista raiskataan ensimmäisen 6kk aikana. Monet useita kertoja.
        Sen jälkeen se ei ole enää raiskausta, vaan miesten välistä paineiden poistamista.
        Kaikki, myös upseerit tietävät, mutta asiasta ei puhuta.
        Joskus joku sekoaa tai pahimmassa tapauksessa kuolee/tappaa itsensä, ja tämä vaijetaan julkisuudesta.
        Jos raiskaaja aiheuttaa kuoleman, tai pahoinpitelee uhrin oikeasti pahasti, hänet siirretään Siperiaan tai johonkin vuoristotukikohtaan.

        Useimmat palaavat siviilissä ihan heteroiksi, mutta osa huomaa että vaihteen vuoksi miesten keskenkin voi olla kivaa.

        Me tapaamme nykyäänkin silloin tällöin aktin merkeissä.


    • Anonyymi

      ainakin yksi ihana nuorempi persehuora rahtari tullut siemennettyä

      • Hienoa kun nuori saa kyytiä.


      • Anonyymi
        juusokarhu kirjoitti:

        Hienoa kun nuori saa kyytiä.

        Se on parhautta.


    • Anonyymi

      Mist asennosta

    • Anonyymi

      siis onko levari porvooseen päin hesasta vai se levari ennen kehä kolmosta hesaan päin?

      • Anonyymi

        Ei minnekään päin sulle homppeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minnekään päin sulle homppeli

        katso cruisingmap upeaa homoilu kiimaa


      • Anonyymi

        Puuhapuisto on nimenomaan se levari Porvoosta Hesaan päin tultaessa. Eli juuri ennen Kehä III liittymää oikealla. Ja ei kun metsään. Ainakin ennen toimintaa oli heti metsikössä, mutta kinkymmät jutut löytyivät voimalinjan takaa hieman kauempaa parkkipaikasta.


    • Anonyymi

      Kiinnostuksensa kullakin, mutta ei voi kuin äimistellä miten suunnilleen joka ainoassa näiden palstojen tarinoissa pelataan ilman minkään asteista suojausta ... ei hitto vieköön, voiko tuo todellakin olla mahdollista !?

      Totaalisen edesvastuutonta se joka tapauksesa on :/

      • Anonyymi

        Olisin sen jo saanut jos se olisi tullakseen.
        Olen jakanut takavittua vuodesta 1981 asti. Ja n.85% paljaalla.
        Myös maailmalla. Jos panomies vetää kumin päälle, ei se minua kiinnosta.

        Ja toisaalta, ei asiaa tarvitse aina mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin sen jo saanut jos se olisi tullakseen.
        Olen jakanut takavittua vuodesta 1981 asti. Ja n.85% paljaalla.
        Myös maailmalla. Jos panomies vetää kumin päälle, ei se minua kiinnosta.

        Ja toisaalta, ei asiaa tarvitse aina mainita.

        "Olisin sen jo saanut jos se olisi tullakseen.
        Olen jakanut takavittua vuodesta 1981 asti. Ja n.85% paljaalla."

        Täällä voi kirjoittaa ihan mitä tahansa tuon kaltaista venäläisen ruletin skeidaa seksuaaliterveydestä mielin määrin, syystä tai toisesta.

        Kaiken lisäksi puskajussi-piirit ovat jo muutenkin lähtökohtaisesti huomattavasti riskialttiimpia profiililtaan kuin popula keskimäärin.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe