Moi mietin tossa sellaista että kun minä haluaisin aikuisena olla rekkakuski ja mietin sitä että onko suomessa pakko olla asuntoa eli mä nukkuisin rekassa ja taas aamulla töihin sillä ja silleen että ei olis mitään vaihtovuoroja vaan koko ajan se sama kuski? Niin onko sellainen mahdollista
Asuminen(koti)
8
563
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, kyllä pitää joku vakituinen osoite olla ja rekan hytti ei ole sellainen. Nykyään rekoissa on myös ajopiirturit ja vermeet joilla seurataan että lepoaikasäädöksiä noudatetaan, joten jos ajattelit ajella ja tienata yötä päivää niin sekään ei oikein onnistu.
Rekka pitää myös pysäköidä taukojen ja nukkumisen ajaksi johonkin, ja tuollaista isoa vempelettä ei ihan mihin vaan voi eikä saa parkkeerata. Aika hyvät asuintilat pitäisi myös olla siinä autossa suihkuineen, vessoineen että yhtään pitempään pystyisi asumaan. - Anonyymi
Mitä mietitään seuraavaksi?
- Anonyymi
Otat vain poste restante osoitteen halvimman veroäyrin kunnasta ja alat asumaan työnantajan rekassa, se ei ole millään tavalla laitonta.
Pienissä kaupunkeissa on kaikissa uimahallit joissa peseytyä ja kauppakeskuksissa pesuloita.
Turha maksella kalliita vuokria ahneille vuokra-isännille ja kallista sähkönsiirtoa Carunalle kun kämppänä voi olla koko Eurooppa.Eli sekö onnistuu sellainen kuitenkin? Mutta sitten sielä asunnossa on pakko välillä käydä
- Anonyymi
Mikakorkalainen kirjoitti:
Eli sekö onnistuu sellainen kuitenkin? Mutta sitten sielä asunnossa on pakko välillä käydä
Ainoa pakollinen asia on kotiosoite. Osoite voi olla jonkun rakennuksen osoite, tai postilokeron / poste restanten osoite.
Jos osoite on jonkun rakennuksen, niin mikään tai kukaan ei pakota käymään siellä koskaan jos et itse halua. Postilokerossa on sitten muutenkin hankalampi majailla :)
Jos rekan omistaja suostuu, niin asumissuunnitelmasi on lain mukaan ihan OK. Mutta kuten joku jo kertoikin, sitä rekkaa et saa ajaa miten sattuu koko ajan, vaan lain mukaan sen mitä ajoaikoja on luvallista huristella.
- Anonyymi
Miksei, ihan loistovalinta. Ihan huonoa rekkaa ei kannata ottaa kalliimman kumppanin toivossa. Kabyysi on oltava siistinä kaiken aikaa. Ettei käy kuin arille
- Anonyymi
Monessa rekka parkissa on wc ja suihkutilat ja paremissa paikoissa on jopa sauna. Mut nämä palvelut on rahtari jäsenmaksun maksaneille.
- Anonyymi
Juuri kuten tässä on todettu, niin otat Poste Restante -osoitteen, jolloin sinulla ei enää ole kotia virallisesti, eikä siis asuntoa missä käydä aina välillä koska asut vain rekassa.
Ei pitäisi olla vaikeaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
