Antakaa mulle lapsi. Tartteis vähä
Kellään heittää alle 10v lasta mulle?
8
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Tota, missä asut? Mulla ois 8v tyttö antaa sulle.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Petroskoissa. Ja onko rahaa vastaan?
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Anonyymi kirjoitti:
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.Olen tulossa. Ilmoitan kun olen ranassa
- Anonyymi
Mene hoitoon. Ja jätä lapset rauhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231