Antakaa mulle lapsi. Tartteis vähä
Kellään heittää alle 10v lasta mulle?
8
1027
Vastaukset
- Anonyymi
Tota, missä asut? Mulla ois 8v tyttö antaa sulle.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Petroskoissa. Ja onko rahaa vastaan?
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Anonyymi kirjoitti:
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.Olen tulossa. Ilmoitan kun olen ranassa
- Anonyymi
Mene hoitoon. Ja jätä lapset rauhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251230Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 107892
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820