Antakaa mulle lapsi. Tartteis vähä
Kellään heittää alle 10v lasta mulle?
8
1112
Vastaukset
- Anonyymi
Tota, missä asut? Mulla ois 8v tyttö antaa sulle.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Petroskoissa. Ja onko rahaa vastaan?
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Anonyymi kirjoitti:
Joo tottakai! Tulen tuomaan sen sinulle. 500€ maksaa
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Niin tuleeko postin kautta vai tuotko omalla pakulla? Ja onko tinkimisvaraa. Tossa menny fyffee aika paljon tuoho kellariremontiin.
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Anonyymi kirjoitti:
Joo saat tinkiä. Ilmoita vaan osoite ja tuntomerkit niin saat Iidan. Ja tottakai omalla pakulla tuon vielä tämän päivän aikana
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.- Anonyymi
Petoviili53 kirjoitti:
Osoite: Ryssänsaari, Lohja
Ei kannata yli 5m tuulella yrittää tulla maihi. Joka tapauksessa Puskaannokasta pääse aika nopeasti. Minä voin maksaa bensat yamahaan. Puhutaan rahasta kun oot päässy meille asti. Laitahhan tytölleki pelastusliivi ettei tuu hukkareissu.Olen tulossa. Ilmoitan kun olen ranassa
- Anonyymi
Mene hoitoon. Ja jätä lapset rauhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731