Millainen on matka, millaisia aktiviteettejä, millainen ruoka?
M/S Merituuli
6
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä, eikö kukaan ole sillä matkannut Viroon? Taitaa sahata pri edestakaista vuoroa.
Olisi mukava tietää jotain laivasta. Kutensekin, millainen kauppa laivassa on.- Anonyymi
Ajaa reitillä Kotka - Sillamäe. Narva lähellä, siellä on helppo käyä paikallisbussilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa reitillä Kotka - Sillamäe. Narva lähellä, siellä on helppo käyä paikallisbussilla.
Juu, ihan varmasti. Sinulla ei ole hyttysen kusen vertaa käsitystä laivaliikenteestä.
Näyttää Marinetraficin kartan mukaan tulevan Vuosaareen pikkasen Finnlinesin jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ihan varmasti. Sinulla ei ole hyttysen kusen vertaa käsitystä laivaliikenteestä.
Näyttää Marinetraficin kartan mukaan tulevan Vuosaareen pikkasen Finnlinesin jälkeen.Kartanluku on taitolaji;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartanluku on taitolaji;)
Jep,Tuossa laitetaan hiiren nuoli sinisen laivan päälle ja luetaan nimi avautuvasta ikkunasta.
- Anonyymi
Tämä on just tämän foorumin tyyppikeskustelua. Ensin marmatetaan, kuinka ruuhkaista on mennä Länsisatamaan ja sitten kuinka ruuhkaista on Tallinnassa. Haluttaisiin lähtösatamaksi Vuosaari ja tulosatamaksi Muuga. Kun tällainen tapahtuu, ei edes enää haluta kuulla koko uudesta linjasta mitään. Ihan kuten tässä ketjussa. Edes laivasta ei haluta tietää yhtään mitään.
Johtopäätös: Länsisatama - Tallinna on se ainut ja paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730