Hei. Onkos jollakin kokemusta kyseisestä ilmastointilaaitteesta ja jos on niin miten hyvä se on ja onko kestänyt hyvin käytössä.
Onko ollut jotain vikoja tai ongelmia laitteenkanssa .
Kysyn ihan mielenkiinnosta koska itse olen kyseisen laitteen hommannut
Ilmastointilaite Wilfa Sval Mini siirrettävä
Anonyymi
1
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne kestää.
Suurin ja tosi suuri ongelma on ääni. Se ääni ei kuulosta sellaiselta kauppaliikkeessä kuin kodissa. Se kuulostaa muutaman päivä kuluttua kuin mopo kävisi.
Olen mökillä oli, otti ilman hallitusti ulkoa ja puhalsi lämpöisen ulos.
Koska otti ulkoa ilman, niin puhalsi koko talon läpi ja toimi hienosta. Teho riitti mutta se ääni. Pitää myös huomioida, minkäänlaiset seinät ei varastoi sitä viileää, ei muuta kuin 2 vrk käynnin aikana pariksi tunniksi.
Työpaikalle yms voi harkita, ei kotiin, ellei asu aivan yksin ja käytä kuulosuojaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362436- 372421
- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2691042- 53989
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747