Mikä palaa Kuhmossa?
Missä palaa
5
997
Vastaukset
- Anonyymi
Peuratrans taas kulottaa luonnonsuojelu saaria ? Virkamiehet lomalla sopivasti
- Anonyymi
Palomiehiä tuli Sotkamossa asti, kun niillähän on pidemmät letkut.
- Anonyymi
PINNA PALAA!!!!
- Anonyymi
Nurmeksesta tuli kaksi piipaa autoa vastaan. Olivat menossa sammuttamaan tulta saaresta Kuhmosta . Syystä siitä että ovat parempia, ja nopeampia uimareita. kuin Kuhmon VPK miehet. Samalla reissulla hoitelivat "pitkillä letkuillaan" Kuhmon rouvatkin. Täydellistä toimintaa, ammattimiehiä kun ovat. Niillä on siellä Nurmeksessa ihan oma museokerhokin.
- Anonyymi
Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin säikytellä vanhuksia? Minä jo luulin, että sänkyni on tulessa.
Silloinhan tulee ajankohdasta riippumatta paikalle naispuolinen prikaati, joka vie vielä sen entisenkin kuuloni huutamalla jotain. Naishoitajaa ei saa lyödä, mutta äitini sanoi aikoinaan, että jos tarvetta ilmenee, niin huuda takaisin. Millä keuhkoilla minä saisin äänen aikaiseksi. Camelia polttamalla vai?
Tästä kaikesta maksan oman pussukan kautta 4800 euroa kuukaudessa. Rahat loppuvat tällä menolla 2025, jolloin en ole enää elossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372836Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1312660Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980