Play kauppa

Moi minä haluaisin tehdä itse sovelluksen mutta minä en edes tiedä mitä se tarvitsee että voi alkaa edes tekemään sellaista eli joku sovellus tai ohjema pitää olla ensin millä tehdä se

44

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et katso Googlesta?

      • Tälläinen samanlainen olisi tarkoitus tehdä mutta vain puhelin sovelluksena


    • Anonyymi

      "Moi minä haluaisin tehdä itse sovelluksen"

      Joo, ja minä haluaisin voittaa lotossa.

      "mutta minä en edes tiedä mitä se tarvitsee"

      Ensin pitää tietää minkä sovelluksen haluaisit tehdä, sitä ennen ei kukaan voi kertoa mitä työkaluja tarvitaan.

      Tietysti mekin voidaan sanoa minkä sovelluksen haluat tehdä, mutta haluatko sinä sitten todella tehdä sen, koska se halu täytyy olla luja, muutoin et saa mitään aikaan.

      • Eli sellainen olisi tarkoituksena tehdä kun netista löytyy sellainen sivu kun valtra shop niin sellsinen samanlainen mut sovellus


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Eli sellainen olisi tarkoituksena tehdä kun netista löytyy sellainen sivu kun valtra shop niin sellsinen samanlainen mut sovellus

        Onko tietokantakuvaus jo valmis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietokantakuvaus jo valmis?

        Mikä se on?


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Mikä se on?

        Todostettavasti siis et osaa lainkaan, ja mitään, Mitäs jos unohtaisit suosiolla koko jutun, tai menisit kouluun opiskelemaan....?


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Eli sellainen olisi tarkoituksena tehdä kun netista löytyy sellainen sivu kun valtra shop niin sellsinen samanlainen mut sovellus

        Tässä mukana häärii TROLLI sotkemassa. Valtra Shop on verkkokauppa sovellus joka käyttää Magento_Ui kirjastoa liittymässään. Verkkokauppa-alustoja on paljon valmiina, eivätkä ne maksa mitään. Voit tarkastella niitä lähemmin tuolta: https://www.softaculous.com/softaculous/apps

        Kaikki ne taitaa olla asennettavissa paikallisesti localhost-palvelimelle, järjestelmästä riippumatta, ne siis ovat palvelin ohjelmia ja työpöytä sovelluksena ei taida olla ollenkaan, koska sellaisesta ei ole olemassa mitään tarvetta.

        Ajatellaanpas että haluat tutustumismielessä asentaa OpenCart-verkkokauppa sovelluksen, sinulla täytyy olla valmiina LAMP-palvelin, jonka jälkeen lataat sovelluksen vaikka tuolta: https://www.opencart.com/

        MUITA VERKKOKAUPPASOVELLUKSIA
        AbanteCart, OpenCart, CE Phoenix, osCommerce, Zen Cart, Magento, TomatoCart, LiteCart, CubeCart, Quick.Cart, PrestaShop, Blesta, Arastta, AlegroCart, Avactis, Zeuscart, Axis, Maian Cart.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mukana häärii TROLLI sotkemassa. Valtra Shop on verkkokauppa sovellus joka käyttää Magento_Ui kirjastoa liittymässään. Verkkokauppa-alustoja on paljon valmiina, eivätkä ne maksa mitään. Voit tarkastella niitä lähemmin tuolta: https://www.softaculous.com/softaculous/apps

        Kaikki ne taitaa olla asennettavissa paikallisesti localhost-palvelimelle, järjestelmästä riippumatta, ne siis ovat palvelin ohjelmia ja työpöytä sovelluksena ei taida olla ollenkaan, koska sellaisesta ei ole olemassa mitään tarvetta.

        Ajatellaanpas että haluat tutustumismielessä asentaa OpenCart-verkkokauppa sovelluksen, sinulla täytyy olla valmiina LAMP-palvelin, jonka jälkeen lataat sovelluksen vaikka tuolta: https://www.opencart.com/

        MUITA VERKKOKAUPPASOVELLUKSIA
        AbanteCart, OpenCart, CE Phoenix, osCommerce, Zen Cart, Magento, TomatoCart, LiteCart, CubeCart, Quick.Cart, PrestaShop, Blesta, Arastta, AlegroCart, Avactis, Zeuscart, Axis, Maian Cart.

        Lisätäänpä vielä:

        Tämä verkkokauppa projekti ei ole aloittevan tehtävissä jo senkin vuoksi LAMP tai WAMP palvelimen pystyyn saattaminen vaatii asiaan perehtymistä siitäkin huolimatta että verkosta löytyy näiden asennusohjeita melko runsaasti kaikille alustoille.

        Noista verkkokauppa alustoista raskain on luultavasti Magento, jonka voit jo kättelyssä hylätä. Mutta PrestaShop, Arastta, OpenCart ja miks ei myös AbanteCart olisivat niitä joihin huomionsa voisi kiinnittää.

        Mikäli localhost palvelimen pystyynsaattaminen tuntuu ylivoimaiselta, voi ottaa ilmaisen web-hotellin jossa näiden asentaminen on tehty helpoksi, puhutaan yhden slikin asennuksista, vaikka ei se nyt käytännössä ihan sitä olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätäänpä vielä:

        Tämä verkkokauppa projekti ei ole aloittevan tehtävissä jo senkin vuoksi LAMP tai WAMP palvelimen pystyyn saattaminen vaatii asiaan perehtymistä siitäkin huolimatta että verkosta löytyy näiden asennusohjeita melko runsaasti kaikille alustoille.

        Noista verkkokauppa alustoista raskain on luultavasti Magento, jonka voit jo kättelyssä hylätä. Mutta PrestaShop, Arastta, OpenCart ja miks ei myös AbanteCart olisivat niitä joihin huomionsa voisi kiinnittää.

        Mikäli localhost palvelimen pystyynsaattaminen tuntuu ylivoimaiselta, voi ottaa ilmaisen web-hotellin jossa näiden asentaminen on tehty helpoksi, puhutaan yhden slikin asennuksista, vaikka ei se nyt käytännössä ihan sitä olekkaan.

        Aivan oiken, ja juuri näin! Kukaan tuskin jaksaa kirjoittaa tänne mainitsemiasi LAMP tai WAMP -palvelimen pystyttämistä, että siihen liittyviä muita teknisiä yksityiskohtia, jotka tulee pitää mielessä ja joihin tulee, ja pitää, varutua aina projektin edetessä...

        AP kuitenkin haluaa tehdä sovelluksen, ties sitten että mitä tällä tarkoittaa, mutta todennäköisesti tunkea kaiken johonkin sovellukseen, joka sitten olisi ladattavissa play -kaupasta, sillä muutenhan tämä olisi toteutettavissa juuri kuin sanoit, ja käytettävissä puhtaasti ja suoraan selaimella, ilman erillistä play -kaupasta ladattavaa sovellusta...

        Minäkin halusin nuorena tehdä sovelluksia, (tietokoneohjelmia) niin käytin TUHANSIA markkoja rahaa kirjojen ostamiseen, joita sitten luin aina yömyöhään ja harjoittelin ja kokeilin tietokoneella, ennen kuin pääsin opiskelemaan alaa, vain löytääkseni itseni töissä järjestelmien pääkäyttäjänä ja -kehittäjänä, jota en kuitenkaan katunut, vaan päin vastoin, oli mielestäni mielenkiintoisempaa ja vaihtelevampaa, mutta pääsi, tai siis joutui siinäkin ohjelmoimaan erilaisia työkalusovelluksia, että pitämään tiivistä yhteistyötä ohjelmoijien kanssa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oiken, ja juuri näin! Kukaan tuskin jaksaa kirjoittaa tänne mainitsemiasi LAMP tai WAMP -palvelimen pystyttämistä, että siihen liittyviä muita teknisiä yksityiskohtia, jotka tulee pitää mielessä ja joihin tulee, ja pitää, varutua aina projektin edetessä...

        AP kuitenkin haluaa tehdä sovelluksen, ties sitten että mitä tällä tarkoittaa, mutta todennäköisesti tunkea kaiken johonkin sovellukseen, joka sitten olisi ladattavissa play -kaupasta, sillä muutenhan tämä olisi toteutettavissa juuri kuin sanoit, ja käytettävissä puhtaasti ja suoraan selaimella, ilman erillistä play -kaupasta ladattavaa sovellusta...

        Minäkin halusin nuorena tehdä sovelluksia, (tietokoneohjelmia) niin käytin TUHANSIA markkoja rahaa kirjojen ostamiseen, joita sitten luin aina yömyöhään ja harjoittelin ja kokeilin tietokoneella, ennen kuin pääsin opiskelemaan alaa, vain löytääkseni itseni töissä järjestelmien pääkäyttäjänä ja -kehittäjänä, jota en kuitenkaan katunut, vaan päin vastoin, oli mielestäni mielenkiintoisempaa ja vaihtelevampaa, mutta pääsi, tai siis joutui siinäkin ohjelmoimaan erilaisia työkalusovelluksia, että pitämään tiivistä yhteistyötä ohjelmoijien kanssa...

        Voisitko yrittää itse aloittaa sellaista tekemään minulle ja sitten minä voisin sen laittaa play kauppaan sitten? Voin antaa yhteystietoni


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Voisitko yrittää itse aloittaa sellaista tekemään minulle ja sitten minä voisin sen laittaa play kauppaan sitten? Voin antaa yhteystietoni

        En, koska siitä tulisi sellainen viritys että se poistettaisiin play -kaupasta samantien!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, koska siitä tulisi sellainen viritys että se poistettaisiin play -kaupasta samantien!

        Okei


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, koska siitä tulisi sellainen viritys että se poistettaisiin play -kaupasta samantien!

        Kun ite en pysty sitä oikeen tekemään kun ei ole tietokonetta


      • Anonyymi
        Mikakorkalainen kirjoitti:

        Kun ite en pysty sitä oikeen tekemään kun ei ole tietokonetta

        HALLELUJA!

        Haluat tehdä sovelluksen, mutta ei edes ole tietokonetta!?!?!?!?!??!

        Noh, kannattaisko aloittaa tietokoneen OSTAMISELLA?!?!?!?!?!?


    • Anonyymi

      Minäpä kerron, minkä ohjelman teet. Mikäli aiot jatkossakin selailla S24 sivuja, varsinkin "Tietotekniikka" kategorian alta. Tulet tarvitsemaan TROLLI-suotimen.

      Tällainen suodin joka lajittelee viestejä pois avainsanoin, onnistuu näppärästi selaimen omalla JavaScript moottorilla. Selain tarjoaa itse hyvän kehitysalustan sovelluksen tuottamiseen ja testaamiseen.

      Eli, nyt painat F12, aloitat tutustumaan alustaan. Tästä ensimmäinen oppaasi: https://www.programiz.com/javascript/examples/hello-world

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaisiko unohtaa sitten koko juttu?

      • Anonyymi

        Sinä voisit aivan hyvin unohtaakin, olisit vain riesaksi tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voisit aivan hyvin unohtaakin, olisit vain riesaksi tässä ketjussa.

        Kysymyksesi on aivan sama kuin:

        Moi minä haluaisin tehdä itse talon/veneen/aidan/kesämökin/ruokaa/jne., mutta minä en edes tiedä mitä se tarvitsee että voi alkaa edes tekemään sellaista eli joku pitää olla ensin millä tehdä se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksesi on aivan sama kuin:

        Moi minä haluaisin tehdä itse talon/veneen/aidan/kesämökin/ruokaa/jne., mutta minä en edes tiedä mitä se tarvitsee että voi alkaa edes tekemään sellaista eli joku pitää olla ensin millä tehdä se...

        Ei tuo ollut Mika, vaan joku muu trolli, joka tuli väliin sotkemaan. Mika kirjoittelee rekatulla tunnuksella, ja trolli ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ollut Mika, vaan joku muu trolli, joka tuli väliin sotkemaan. Mika kirjoittelee rekatulla tunnuksella, ja trolli ei.

        Tuo sama trolli teki tänään saman tempun tuohon toiseenkin ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sama trolli teki tänään saman tempun tuohon toiseenkin ketjuun.

        Mika nyt vaan ei osaa...


      • Anonyymi

        Varmaan on, jos ei kerran osaa...


      • Anonyymi

        Olenko? Osaatko edes tehdä tietokantakuvauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko? Osaatko edes tehdä tietokantakuvauksen?

        Se mitä minä en osaa, ei tarvitse kenenkään osata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä minä en osaa, ei tarvitse kenenkään osata.

        Sitten voi painua pois näiltä palstoilta kyselemästä tyhmiä ja tuhlaamasta arvokasta aikaa, ja mennä tekemään jotain tuottavaa, tai rentoutumaan mökille kaiken stressaavan ja tuottavan toiminnan jälkeen...


    • Anonyymi

      TROLLIT! Onnistu pilaamaan tämän ketjun perusteellisesti lukukevottomaksi.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että joku kerjää porttikieltoa itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että joku kerjää porttikieltoa itselleen.

        Niin, spämmäämistä kai tällaiset aivan täysin turhat ja pohjattomat aloitukset ovat...


      • Anonyymi

        Se kora älähätää johon kalikka kalahtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kora älähätää johon kalikka kalahtaa...

        Niinhän tuo teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kora älähätää johon kalikka kalahtaa...

        Opettele kirjottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjottamaan.

        mkis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mkis?

        Koska tuolla älyllä ei ole vara leikkiä tyhmempää kuin jo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tuolla älyllä ei ole vara leikkiä tyhmempää kuin jo on.

        Älykkyyden ja tyhmyyden ero on häilyväinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tuolla älyllä ei ole vara leikkiä tyhmempää kuin jo on.

        Opettele kirjottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo teki.

        Yleensä näin käy...


    • Anonyymi

      Ylläpito saisi pistää häirikön IP tarkempaan seurantaan.

      • Anonyymi

        Varmaan laittaisi jos niille maksettaisiin palkkaakin...


    • Anonyymi

      Älyvapaat TROLLIT eivät pysy omassa karsinassaan, sille tulisi jotain tehdä.

      • Anonyymi

        Voitaisiin aloittaa siitä että pysyt itse pois täältä....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin aloittaa siitä että pysyt itse pois täältä....?

        Sinä taisitkin saada jo porttikillon sämppäämisen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taisitkin saada jo porttikillon sämppäämisen vuoksi.

        Mitä se 'sämppääminen' oikein on? Sinolin juontia saimaan peräkammareissa, oletan...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe