Puhelin lyhyt käyttö kuormittaa paljon maapallon raaka-aineita.

Anonyymi

Olen käyttänyt Samsung J5 2015 valmistettu kokoajan yli 5 vuotta. Akkukin on vaihdettu kerran, 15eur ebaystä. Tuo normaali nopeasti vaihdettava akku hyvä.

Kaikkea voi käyttää, soittoon, viesteihin, muut sovellukset, navigaattori, kartta, netti.

Puhelimen on aina käytännöllinen niin kauan kuin toimii, ei kannata viedä mihinkään kierrätykseen. Myös navina erinomainen vaikka olisi toinen puhelin.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nettiin tuolla ei pidä mennä. On sellainen tietoturvaton laite..

• Anonyymi

Ite oot tietoturva riski

• Anonyymi

Minulla on vielä toimiva kakkospuhelimena Samsung S2.
      Hyvä puheluissa ja tekstiviesteissä, mutta nettiin sillä ei pääse.
      Noin muutenkin netti puhelimella on leikkimistä.
      Aikoinaan parempi ja helppokäyttöisempi, kuin nykyiset lelut.

• Anonyymi

Paremmin nekin onnistuu Alkuperäisen Nokian peruspuhelimella jossa akku kestää viikkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      131
      3470
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2488
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1736
    4. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      60
      1160
    5. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1047
    6. 83
      1018
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      125
      971
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      427
      908
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      91
      862
    Aihe