Miten kertoa äidille että on suhteessa

Anonyymi

Olen 13 vee tyttö ja olen ollut suhteessa vähän reilu kuukauden. Olen tuntenut pojan yli 6 vuotta(ollaan oltu samalla luokalla) ja hän ihastui minuun kun olimme epulla. Itse ihastuin häneen n. 1,5 kk sitte. Vietämme aikaa hengaillen ja saman kaveriporukan kanssa. Äitini tietää että poika on ihastunut minuun, mutta ei tiedä minun tunteistani häntä kohtaan. Äitini ei ole rage-tyyppiä, hän on tiukka joitakin asioita kohtaan. Ajattelin ensiksi kertoa äidilleni poikakaverista, koska asun pääasiassa äidin luona. Äiti ja isä ovat eronneet. Olen joka viikko kumminkin isän luona jonkun verran.
Äiti kyselee silloin tällöin että tykkäänkö vielä jostakin pojasta ja sanon että en. Miten saan kerrottua äidille pojasta. Ajattelin että luultavasti äiti kertoo itse isälleni ja niin hän saa myöskin tehdä, sitten kun kerron.
En tiedä, miten kertoisin äidille. Ainoastaan minun 6 kaveria tietävät tästä. Olen ajatellut että laittaisin vaan joku päivä äidille viestiä että minulla on poikakaveri. Ja sanon että elä kysele lisää. Kerron itse jos haluan.
Olisiko se toimivaa??
Olen ujo tälläisissä asioissa eikä minun ole helppo avautua.
Onneksi huomasin tämän sivuston, täällä on helpompaa avautua nimettömänä.
Osaisiko joku auttaa??

3

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

omg mul on täsmälleen sama ongelma.
      Nyt vastauksii pliis????

• Anonyymi

Oletettavasti sinun kaveri on maininnut ehkä omille vanhemmilleen, tai nämä vahemmat ovat kuulleet keskustelun aiheesta ja mahdollisesti vihjanneet asiuasta sinun äidille. Tai muuten käytöksestäsi saattaa huomata. Jos äitisi tuntee sinut niin jotain kautta varmasti jo tietää edes hieman asiasta ja odottaa, että sinä itse kerrot.
      Etenkin jso hän viimeaikoina on kysellyt enemmän nimen omaan pojista tykkämisen perään.

Kuusi kaveria on nimittäin aika paljon ja teinit ei yleisesti ottaen keskustele mitenkään hiljaa. Aikamoinen ihme, ettei se ole jo vahingossa jotain kautta edes osaksi vuotanut.

• Anonyymi

sinä se tunnet äitis paremmin kuin kukaan muu, niin tiiät mikä on sille paras vaihtoehto kertoo. Jos kerran tuo txt-viesti on sun mielestä hyvä, niin anna mennä vaan tai sitten odottelet jonkun aikaa. Kyllä kait se susta kohta jo huomaa ja veikkaakin että näin on päässyt käymään.
      Nuorena kumppanit voi vaihtuu nopee, joten sen takii ajattelinki että kannattaa vähän aikaa odottaa ettei tarvii selitellä kun sut jätettiin ja mites nyt näin kävikään....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe