MicroScheisse

Anonyymi

Windows on pysynyt koneissani sitkeästi, vaikka aina ei niin helppoa olekaan. Windows 11:den myötä mennään taas uudelle epämukavuusasteelle, sillä kaikki koneeni on TPM2.0 yhteensopimattomia, joten tulisi vitun kallis päivitys kaikkinensa. Kympin jälkeen mennäänkin sujuvasti Linuxiin, mikäli Micro$hit ei tule joustamaan TPM2.0-vaatimuksestaan. Lisäksi M$ näyttää W11 version myötä menevän träkkäämisessäkin uudelle tasolle. Olen kuitenkin sitä mieltä, että koneitteni käyttö ei kuulu pätkääkään M$:lle. Siksi olen mahdollisuuksien mukaan blokannut tietojenkeruuaukot.

Toinen helvetinperkele on Facebook, jolla ei ole ollut mitään asiaa laitteisiini sen jälkeen, kun selvisi, että Fb kuuntelee puheluita. Nimittäin juttelin kaverin kanssa puhelimessa ja tasan yhden kerran mainitsin lähenevästä muutostani. Ei mennyt kuin pieni tovi, niin alkoi Facen sivut täyttyä muuttofirmojen ja pakettiautovuokraamojen mainoksista. Eikun Facet pois ja Fb Container laajennus vielä varmuudeksi selaimeen. Lopetin myös Whatsappin sekä Instagramin käytön sen jälkeen kun huomasin, että Facebook omistaa ne.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun koneesi on muutenkin romua. Sitä enemmän kun Windows 10:n tuki loppuu.

      • Anonyymi

        Eikä tuo TPM2.0 vaatimus ole lukkoon lyöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo TPM2.0 vaatimus ole lukkoon lyöty.

        Kerrotko tietolähteesi.


      • Anonyymi

        Sulla on romua korviesi välissä, kiukuttelija. Oisko sulla jo aika kasvaa aikuiseksi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe