Suvaitsevainen, feministinen, vasemmistolainen Ari. Toimittaja joka raiskasi feministejä! Kuinkahan paljon feministipiireissä mahtaa lymytä vastaavanlaisia tapauksia?
Feministiraiskaaja Ari Lahdenmäki
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ari Lahdenmäki oli palkittu toimittaja joka esitti feministiä mutta vihasi naisia!
- Anonyymi
Femakot rahastaa keitä tahansa ahneuksissaan ja femakot oikeuslaitoksessa tuomitsee miehiä ilman mitään todisteita.
- Anonyymi
Höpö höpö. Tuo nyt jo kuollut on monen todistajan mukaan tehnyt yhtä ja toista kamalaa.
Artikkelit löytyy netistä edelleen.
Antaa nyt levätä rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Tuo nyt jo kuollut on monen todistajan mukaan tehnyt yhtä ja toista kamalaa.
Artikkelit löytyy netistä edelleen.
Antaa nyt levätä rauhassa.Niinpä, femakot alkaa kilpaa levitellä syytöksiään miesvihassaan ja toivoessaan korvauksia olemattomista rikoksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408