moi! olen 16vuotias, ja minulla on syntymästä asti ollut häntäluussa niinsanottu synnynnäinen vika. häntäluuni siis kääntyy koholle, ja näkyy ihostani. se niinkuin katkaisee pyllyvakoni. äitilläni oli sama juttu ja on se ollut hänelläkin syntymästä asti. varmaankin joku sukuvika. minulle on kerrottu että se ei ole vaarallinen, mutta siitä ei oikeen löydykkään mitään tietoa. no, vähän erilainen häntäluu vaan, mikäs siinä. seksin aikana useat huomauttelee siitä. se saa minut epävarmaksi, mutta en minä asialle mitään voi. onko muilla ollut tämä sama juttu, mitä olette tehneet sille?
häntäluun synnynnäinen vika
Anonyymi
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
mitä terve järkesi neuvoo sinua häntäluun tarkoituksesta?
- Anonyymi
Ellei se fyysisesti Sinua vaiva, niin ei sille tarvitse mitään tehdä. Kyllä jokaiselle on aina jotain erilaista. Ei meitä ihmisiä ole tehty samassa muotissa
- Anonyymi
joku syvempi tarkoitus on pakko olla
- Anonyymi
ihmisillä 6 aistia
eläimillä 7
häntä on oma lajinsa
- Anonyymi
Vika saattaa aiheuttaa lihas- ja nivelkipuja selän sekä lantion alueella, etenkin mitä aikuisemmaksi tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902967- 841173
- 2101171
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1261114- 861102
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2041035- 65862
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?23755- 71737
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627