Peruin aikaisemmin saamani tehosterokoteajan, koska halusin vaihtaa rokotetta. Ensi viikolla tulee 12 viikkoa täyteen ekasta piikistä, mutta netin ajanvaraus näyttää nollaa koko heinäkuulle Triossa ja Nastolassa. Ekan otin Triossa, joten sinne kai uusikin aika pitäisi saada. Onko muilta onnistunut hyvin vastaavassa tilanteessa?
Tehosterokotus
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mopo pojat jotka kävitte varkaissa minun mopolla ja Varastitte bensaa.Ilmoitan et nyt laitan ,kaikki ihmiset etsimään teitä.Ette pysty yhtään ajamaan niillä mopolla ,koska kaikki rekisteri kilvet otetaan ylös.Ette tiedä kuka autoilija ottaa tai ????? Miettikää mitä teitte.Tiedätte missä asun ,joten tulkaa kertomaan minulle niin Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Et ehkä löydä mopopoikiasi tämän "koronarokotus" -otsikon alta.
Olis kiva, jos osaisit auttaa aloittajan ongelmassa. - Anonyymi
"Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa" .... Sinä et mitään rakaise! Opettele kirjoittamaan ja lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333