Peruin aikaisemmin saamani tehosterokoteajan, koska halusin vaihtaa rokotetta. Ensi viikolla tulee 12 viikkoa täyteen ekasta piikistä, mutta netin ajanvaraus näyttää nollaa koko heinäkuulle Triossa ja Nastolassa. Ekan otin Triossa, joten sinne kai uusikin aika pitäisi saada. Onko muilta onnistunut hyvin vastaavassa tilanteessa?
Tehosterokotus
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mopo pojat jotka kävitte varkaissa minun mopolla ja Varastitte bensaa.Ilmoitan et nyt laitan ,kaikki ihmiset etsimään teitä.Ette pysty yhtään ajamaan niillä mopolla ,koska kaikki rekisteri kilvet otetaan ylös.Ette tiedä kuka autoilija ottaa tai ????? Miettikää mitä teitte.Tiedätte missä asun ,joten tulkaa kertomaan minulle niin Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Et ehkä löydä mopopoikiasi tämän "koronarokotus" -otsikon alta.
Olis kiva, jos osaisit auttaa aloittajan ongelmassa. - Anonyymi
"Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa" .... Sinä et mitään rakaise! Opettele kirjoittamaan ja lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465720Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405511Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352983Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702139
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 711868
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389