Peruin aikaisemmin saamani tehosterokoteajan, koska halusin vaihtaa rokotetta. Ensi viikolla tulee 12 viikkoa täyteen ekasta piikistä, mutta netin ajanvaraus näyttää nollaa koko heinäkuulle Triossa ja Nastolassa. Ekan otin Triossa, joten sinne kai uusikin aika pitäisi saada. Onko muilta onnistunut hyvin vastaavassa tilanteessa?
Tehosterokotus
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mopo pojat jotka kävitte varkaissa minun mopolla ja Varastitte bensaa.Ilmoitan et nyt laitan ,kaikki ihmiset etsimään teitä.Ette pysty yhtään ajamaan niillä mopolla ,koska kaikki rekisteri kilvet otetaan ylös.Ette tiedä kuka autoilija ottaa tai ????? Miettikää mitä teitte.Tiedätte missä asun ,joten tulkaa kertomaan minulle niin Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Et ehkä löydä mopopoikiasi tämän "koronarokotus" -otsikon alta.
Olis kiva, jos osaisit auttaa aloittajan ongelmassa. - Anonyymi
"Jäätte ilman rangaistusta.Korvatte kaiken myös.MIETTIKÄÄ tätä vaihtoehtoa" .... Sinä et mitään rakaise! Opettele kirjoittamaan ja lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323355Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv702516- 1022117
- 111808
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781036Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos38849TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6780