Yön ollut töissä

Anonyymi

On tää Raikonmäki ihme paikka.Täällä rutkutetaan ja rimmataan autoja.Muutama viikko takaperin tulin aamulla töistä, menin nukkuun,herään helvetin moiseen rutkutukseen.Ei siinä enää nukuttu.Sit aattelin illalla ottaa torkut ennen töihin lähtöä ,sama helvetin rutkutus ja kierroksien viritys.Voi helvetti sitäpäivää Eikö tule mieleen,on yö vuoroja ihmisillä🤫🤫🤫😷

11

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nukkuminen on homojen hommaa kuolema kuittaa univelan, t. keu keu KEULA YLÖS.

      • Anonyymi

        Et taida olla työelämässä. Työtä tekevä tarttee unta. Eihän silloin sinunlaisesi tyhmiä kirjoitteleva tarvitse unta.


    • Anonyymi

      Forssa on suuri junttila, ja kysipäisiä vonguttajia pullollaan. Tärkeintä näyttää olevan ihmisten häiritseminen ja ympäristön saastuttaminen.

      • Anonyymi

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Suomenkielessä on vähän parantamisen varaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Siellä kielimaisteritkin on tarkkana tarklemassa ,mut luetun ymmärtämisessä on puutteita. Keskusteluhan koskee ulkoa kuuluvia Pöriöitä jotka häiritsevät suloisia aamuunia yövuoron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.

        Muuta tänne Katuvaloihin, ei ,kulu muuta kuin mukuloiden Traktorimönkijöiden hiljainen pörinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe