Yön ollut töissä

Anonyymi

On tää Raikonmäki ihme paikka.Täällä rutkutetaan ja rimmataan autoja.Muutama viikko takaperin tulin aamulla töistä, menin nukkuun,herään helvetin moiseen rutkutukseen.Ei siinä enää nukuttu.Sit aattelin illalla ottaa torkut ennen töihin lähtöä ,sama helvetin rutkutus ja kierroksien viritys.Voi helvetti sitäpäivää Eikö tule mieleen,on yö vuoroja ihmisillä🤫🤫🤫😷

11

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nukkuminen on homojen hommaa kuolema kuittaa univelan, t. keu keu KEULA YLÖS.

      • Anonyymi

        Et taida olla työelämässä. Työtä tekevä tarttee unta. Eihän silloin sinunlaisesi tyhmiä kirjoitteleva tarvitse unta.


    • Anonyymi

      Forssa on suuri junttila, ja kysipäisiä vonguttajia pullollaan. Tärkeintä näyttää olevan ihmisten häiritseminen ja ympäristön saastuttaminen.

      • Anonyymi

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Suomenkielessä on vähän parantamisen varaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Siellä kielimaisteritkin on tarkkana tarklemassa ,mut luetun ymmärtämisessä on puutteita. Keskusteluhan koskee ulkoa kuuluvia Pöriöitä jotka häiritsevät suloisia aamuunia yövuoron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.

        Muuta tänne Katuvaloihin, ei ,kulu muuta kuin mukuloiden Traktorimönkijöiden hiljainen pörinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe