On tää Raikonmäki ihme paikka.Täällä rutkutetaan ja rimmataan autoja.Muutama viikko takaperin tulin aamulla töistä, menin nukkuun,herään helvetin moiseen rutkutukseen.Ei siinä enää nukuttu.Sit aattelin illalla ottaa torkut ennen töihin lähtöä ,sama helvetin rutkutus ja kierroksien viritys.Voi helvetti sitäpäivää Eikö tule mieleen,on yö vuoroja ihmisillä🤫🤫🤫😷
Yön ollut töissä
11
328
Vastaukset
- Anonyymi
nukkuminen on homojen hommaa kuolema kuittaa univelan, t. keu keu KEULA YLÖS.
- Anonyymi
Et taida olla työelämässä. Työtä tekevä tarttee unta. Eihän silloin sinunlaisesi tyhmiä kirjoitteleva tarvitse unta.
- Anonyymi
Forssa on suuri junttila, ja kysipäisiä vonguttajia pullollaan. Tärkeintä näyttää olevan ihmisten häiritseminen ja ympäristön saastuttaminen.
- Anonyymi
Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.
Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.
Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...
Suomenkielessä on vähän parantamisen varaa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.
Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.
Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...
Siellä kielimaisteritkin on tarkkana tarklemassa ,mut luetun ymmärtämisessä on puutteita. Keskusteluhan koskee ulkoa kuuluvia Pöriöitä jotka häiritsevät suloisia aamuunia yövuoron jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.
Muuta tänne Katuvaloihin, ei ,kulu muuta kuin mukuloiden Traktorimönkijöiden hiljainen pörinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453