Yön ollut töissä

Anonyymi

On tää Raikonmäki ihme paikka.Täällä rutkutetaan ja rimmataan autoja.Muutama viikko takaperin tulin aamulla töistä, menin nukkuun,herään helvetin moiseen rutkutukseen.Ei siinä enää nukuttu.Sit aattelin illalla ottaa torkut ennen töihin lähtöä ,sama helvetin rutkutus ja kierroksien viritys.Voi helvetti sitäpäivää Eikö tule mieleen,on yö vuoroja ihmisillä🤫🤫🤫😷

11

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nukkuminen on homojen hommaa kuolema kuittaa univelan, t. keu keu KEULA YLÖS.

      • Anonyymi

        Et taida olla työelämässä. Työtä tekevä tarttee unta. Eihän silloin sinunlaisesi tyhmiä kirjoitteleva tarvitse unta.


    • Anonyymi

      Forssa on suuri junttila, ja kysipäisiä vonguttajia pullollaan. Tärkeintä näyttää olevan ihmisten häiritseminen ja ympäristön saastuttaminen.

      • Anonyymi

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Suomenkielessä on vähän parantamisen varaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Siellä kielimaisteritkin on tarkkana tarklemassa ,mut luetun ymmärtämisessä on puutteita. Keskusteluhan koskee ulkoa kuuluvia Pöriöitä jotka häiritsevät suloisia aamuunia yövuoron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.

        Muuta tänne Katuvaloihin, ei ,kulu muuta kuin mukuloiden Traktorimönkijöiden hiljainen pörinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe