Yön ollut töissä

Anonyymi

On tää Raikonmäki ihme paikka.Täällä rutkutetaan ja rimmataan autoja.Muutama viikko takaperin tulin aamulla töistä, menin nukkuun,herään helvetin moiseen rutkutukseen.Ei siinä enää nukuttu.Sit aattelin illalla ottaa torkut ennen töihin lähtöä ,sama helvetin rutkutus ja kierroksien viritys.Voi helvetti sitäpäivää Eikö tule mieleen,on yö vuoroja ihmisillä🤫🤫🤫😷

11

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nukkuminen on homojen hommaa kuolema kuittaa univelan, t. keu keu KEULA YLÖS.

      • Anonyymi

        Et taida olla työelämässä. Työtä tekevä tarttee unta. Eihän silloin sinunlaisesi tyhmiä kirjoitteleva tarvitse unta.


    • Anonyymi

      Forssa on suuri junttila, ja kysipäisiä vonguttajia pullollaan. Tärkeintä näyttää olevan ihmisten häiritseminen ja ympäristön saastuttaminen.

      • Anonyymi

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät on niitä oma hyväsiä ihmisiä. ei aatella muita häirinnällään.

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Suomenkielessä on vähän parantamisen varaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina joku häiriytyy vaikkamistä ,vedä vaikka kerrostalossa verhot ikkunas eteen, ja vastakkaisen kerrosta,on asukas häiriytyy ajattelee ,et taas tuo naapuri kyttäilee ikkunassaan. Ja kaduilta kantautuu kaupungissa liikenteen ääniä sisälle. Ja raskaista yötöistä kotiintuleva voisi ensin hieman rentoutua vaikka keittämällä kahvit ennenkun kömpii sinne silkkilakanoitten väliin nukkumaan,eikä asuntoon kuuluvat äänet enää Vituttaisi öistä kulkijaa.

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se kiva mennä nukkumaan yövuoron jälkeen silkkilakanoihin, jollei autoja rimmattas. Onkohan se edes sallittua turhan aikainen autojensäätö kovilla kierroksilla pihoilla.

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän olisi suomen kielessä parannettavaa...

        Siellä kielimaisteritkin on tarkkana tarklemassa ,mut luetun ymmärtämisessä on puutteita. Keskusteluhan koskee ulkoa kuuluvia Pöriöitä jotka häiritsevät suloisia aamuunia yövuoron jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Laki moottoriajoneuvoista sanoo selvästi että jopa joutokäynti on sallittu ainoastaan kahden minuutin ajan. Lisäksi tarpeeton ja päämäärätön ajelu ympäriinsä on yksiselitteisesti kielletty.

        Muuta tänne Katuvaloihin, ei ,kulu muuta kuin mukuloiden Traktorimönkijöiden hiljainen pörinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe