Visiirit ja maskit

Anonyymi

Kertokaapa tietäjät ja muut korona-intoilijat, miten nämä naurettavat visiirit(joita pidetään lippalakki kulmassa) ja muut leuka maskit auttavat? Auttavatko ne siihen että koette tulevanne hyväksytyksi? Naurunalaiseksi kun on niin helppo päästä. Sitten toinen asia, jos olette saaneet sen rokotteen ja uskotte sen tehoon, olisiko syytä jättää nämä kokonaan pois? Rokotuksen ottaneiden oletetaan myös uskovan sen tehoon, menee uskottavuus siitäkin hommasta.

44

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivottomat lampaat tekee mitä käsketään. Toki myös ryhmäpaine on monelle se syy miksi lähtivät mukaan tähän naurettavaan teatteriin. Tätä näytelmää on ollut hauska seurata tähän asti sivusta, mutta pahin on vielä edessä.

    • Anonyymi

      MITÄ sinä noilla tiedoilla tekisit ? Rautalankamalli sinua varten . Kaikki muut yrittävät edes toima ohjeiden mukaan .

      • Anonyymi

        Toimia "ohjeiden mukaan" 🤣 Aloituksessa taitaa olla ihan pointtiakin, "rautalankamallisi" toimisi niille raukoille ketkä eivät näitä osaa edes käyttää,mutta koska kuitenkin on yritettävä käyttää ettei vain saa pahoja katseita. Kukin saa naamioitua vaikka ämpäriin jos siltä tuntuu, kertoo henkilön tilasta vain paljon. Ihme ettei Keuruulla ole jo keksitty sitä, että tehdään maskiin hengitys ja puhe reikä.


      • Anonyymi

        TOIMAppa sitten ohjeiden mukaan, oletko lukenut varmasti ohjeet oikein, kun kirjoittaminenkin tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa.


    • Anonyymi

      Onko se niin vakavaa mielenterveydelle ,onko maski vai visiiri jokainen kai saa kulkee kalsareissa tai ilman .Vaikuttaako tämäkään niin mahottomasti kenellekkään,kukin pitää vain omista asioistaan huolen.Onpahan taas lajittelija ja valittaja saanut jutun aihtta pohdittavakseen.

      • Anonyymi

        Kysymyshän ei liene siitä, esim missä vaatteissa ihmiset kulkevat. Vaan siitä, että jos todella ovat mukana näissä "talkoissa" parantamassa maailmaa kulkemalla maski/visiiri naamalla, tekisivät edes sen kunnolla.


    • Anonyymi

      Oliko sinulla tutkimustuloksia tukemaan väitteitäsi? Esson baarissa kuulemasi jutut eivät siihen riitä. Kirjoittele taas kun tiedät enemmän.

      • Anonyymi

        Niin, luetun ymmärtäminen taas kohdallaan. En usko, että suuria tutkimuksia vaaditaan siihen, jos toinen ei pidä maskia ja toinen pitää visiirit ylhäällä ja maskit leuan alla. Ihan yhdentekevää siis. Enkä ota kantaa nyt mihinkään tutkimuksiin, jo se järkikin sanoo että JOS uskoo suojaimien tehoon (jota ei ole sitäkään todistettu) niin käyttäisitte edes niitä oikein.


      • Anonyymi

        Jepjep, missä kohtaa tässä otetaan kantaa maskien tehoon OIKEIN käytettynä? Siitäkin voisi olla puhetta, mutta lienee eri keskustelu sitä varten


      • Anonyymi

        Tutkimustuloksia? Esimerkiksi maskeista ei ole tullut vieläkään tuloksia että olisi oikeasti tässä tapauksessa hyödyllisiä, varsinkaan väärinkäytettynä kun ovat ns bakteeripesiä, eikä tavan ihminen osaa vaihtaa jokapaikkaan uusia jnejne hygienia ylipäänsä on aivan lapsen tasolla. Hieno esimerkki Kirsta Kiuru, joka pudotti maskinsa ensin maahan ja sitten vasta naamalle jossain haastattelussa. Ei ole ihme että ihmiset sairastuvat tavan tauteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimustuloksia? Esimerkiksi maskeista ei ole tullut vieläkään tuloksia että olisi oikeasti tässä tapauksessa hyödyllisiä, varsinkaan väärinkäytettynä kun ovat ns bakteeripesiä, eikä tavan ihminen osaa vaihtaa jokapaikkaan uusia jnejne hygienia ylipäänsä on aivan lapsen tasolla. Hieno esimerkki Kirsta Kiuru, joka pudotti maskinsa ensin maahan ja sitten vasta naamalle jossain haastattelussa. Ei ole ihme että ihmiset sairastuvat tavan tauteihin

        Näistä on tutkimus jo lähes vuoden takaa Saksasta.
        Se kun osoitti niitten olevan hyödyttömiä, eivät lehdetkään kiinnostuneet uutisoimaan!

        Tässäkin huomaa lehtien hyvin yksipuolisen osallistumisen tiedottamiseen.
        Ei voi puhua, että lehdet kuuntelisivat meitä vaan uutisoivat mitä haluttaa-


      • Anonyymi

        Kyseessä narsitien maailmankusetus temppu.. Jakavat saadut tuet keskenään ja keräävät sievoiste voitot rokotteista ja testeistä. Pienyrittäjille ei jaeta mitään vaan hyvävelikerhon jäsenet. Uusi bisines aukee lapsettomuus saralla "Koeputki vanhemuus" muutaman vuoden kuluttua lapsen saa vaihtaa Omakotitaloon. Piikiisolut sitoutuu munasarjoihin vain hyväveli lisääntyy perinteisesti jos "mitta" pisoo..


    • Anonyymi

      Olen kummastellut noita visiirin käyttäjiä ja miettinyt ketä ne luulee huijaavansa. Tuollainen sivuilta ja alhaalta auki oleva visiiri ei suojaa käyttäjäänsä eikä muita lähistöllä olevia ihmisiä. Itse asiassa visiiri on erinomainen virusten levittäjä kun ne pääsevät esteettä leviämään. Maski sentään estää käyttäjän puhaltamasta viruspilveä ympäristöön ja suojaa muiden levittäviltä viruksilta edes vähän. Visiiri ei tee kumpaakaan, joten sen käyttäjä on virusten levittäjä tai niitä imuroiva hölmö. Keuruulla ainakin yhdessää ruokakaupassa henkilökunta näyttää noita viseerejä pitävän enkä sen vuoksi enää käy ostoksilla siinä kaupassa.

      • Anonyymi

        Jossain oli dataa tutkittu ihan normaaleista maskeista, että suojaavat kyllä eteenpäin, mutta eivät sivulle. Jostakin se hengitys pääsee kuitenkin vaihtumaan, kaikista naurettavimpia ovat juuri nämä mainitsemasi visiirit. Entäs kun et vaihda sitä maskia joka kaupan välissä, etkä heitä paskaista roskiin. Tuot ne pöpöt autoosi yms ja pistät naamalle seuraavassa kaupassa. Paljon olisi opeteltavaa 🤣 itse olen ratkaissut ongelman olemalla käyttämättä kokonaan maskia, tiedän että en ole kirurgi, enkä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain oli dataa tutkittu ihan normaaleista maskeista, että suojaavat kyllä eteenpäin, mutta eivät sivulle. Jostakin se hengitys pääsee kuitenkin vaihtumaan, kaikista naurettavimpia ovat juuri nämä mainitsemasi visiirit. Entäs kun et vaihda sitä maskia joka kaupan välissä, etkä heitä paskaista roskiin. Tuot ne pöpöt autoosi yms ja pistät naamalle seuraavassa kaupassa. Paljon olisi opeteltavaa 🤣 itse olen ratkaissut ongelman olemalla käyttämättä kokonaan maskia, tiedän että en ole kirurgi, enkä osaa.

        Jeps, taidankin pistää roskiin kaikki varastossa olevat käyttämättömät maskit ja räkiä kaikki yskökseni jokaisen kanssakulkijan suuntaan. Ehkäpä sinäkin sattuisit olemaan niiden joukossa, joita tapaan esim. kauppareissuilla? Tervetuloa vain kesäflussa, jos ei minulla satu koronaa olemaan. Näillä helteillä sitä kunnon flunssaa onkin kiva sairastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain oli dataa tutkittu ihan normaaleista maskeista, että suojaavat kyllä eteenpäin, mutta eivät sivulle. Jostakin se hengitys pääsee kuitenkin vaihtumaan, kaikista naurettavimpia ovat juuri nämä mainitsemasi visiirit. Entäs kun et vaihda sitä maskia joka kaupan välissä, etkä heitä paskaista roskiin. Tuot ne pöpöt autoosi yms ja pistät naamalle seuraavassa kaupassa. Paljon olisi opeteltavaa 🤣 itse olen ratkaissut ongelman olemalla käyttämättä kokonaan maskia, tiedän että en ole kirurgi, enkä osaa.

        Testejä on tehty mm. Saksassa! MUTTA KERTOIKO LEHDISTÖ? EI ! SYY?

        Tuhannet osallistujat ja tulos oli ettei auta mitään!
        Miksi niitä käytetään?
        Uskonnoilla on aina vaate tunnuksena! Niin on tässäkin maski!
        Syy on näin yksinkertainen ja uskonveljet ja sisaret tunnustaa oitis näistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, taidankin pistää roskiin kaikki varastossa olevat käyttämättömät maskit ja räkiä kaikki yskökseni jokaisen kanssakulkijan suuntaan. Ehkäpä sinäkin sattuisit olemaan niiden joukossa, joita tapaan esim. kauppareissuilla? Tervetuloa vain kesäflussa, jos ei minulla satu koronaa olemaan. Näillä helteillä sitä kunnon flunssaa onkin kiva sairastaa.

        Niin... Hmm. Kesäflunssia todella tulee ja menee, mutta en silti lähtisi kanssasi tälle naurettavalle linjalle. Taitaa karanteeni ottaa näet koville? En lähtisi räkimään ihmisten päälle, on opetettu jo pienenä. Pesen kyllä käteni ja sekin on yllätys opetettu jo pienenä. Suotta turhaa hyödytöntä maskia edes käyttäisin, kun maalaisjärki on tallessa.Tässä huomaa kuinka sairaita korona-intoilijoita täällä on, ketkä eivät oikeasti edes välitä tästä koko asiasta. SIIS JOS NÄKISIT MINUT KAUPASSA ILMAN MASKIA RÄKISIT PÄÄLLENI?! KIITOS. Et halua kuulla mitä sen jälkeen tekisin.. Lehmänmöljä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps, taidankin pistää roskiin kaikki varastossa olevat käyttämättömät maskit ja räkiä kaikki yskökseni jokaisen kanssakulkijan suuntaan. Ehkäpä sinäkin sattuisit olemaan niiden joukossa, joita tapaan esim. kauppareissuilla? Tervetuloa vain kesäflussa, jos ei minulla satu koronaa olemaan. Näillä helteillä sitä kunnon flunssaa onkin kiva sairastaa.

        no kuule ihan vapaasti saat räkiä ja aivastella päälle. kyllä meidän terveiden ihmisten vastustuskyky sun säälittävät pöpös nujertaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kuule ihan vapaasti saat räkiä ja aivastella päälle. kyllä meidän terveiden ihmisten vastustuskyky sun säälittävät pöpös nujertaa :D

        Hienoa, että olet noin varma terveydestäsi ja sen jatkumisesta. Vielä se jokin kuitenkin sinutkin ja muut terveet sekä vastustuskykyiset tulee nujertamaan ja nöyryyttämään. Onnea ja tervettä elämää jatkossakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että olet noin varma terveydestäsi ja sen jatkumisesta. Vielä se jokin kuitenkin sinutkin ja muut terveet sekä vastustuskykyiset tulee nujertamaan ja nöyryyttämään. Onnea ja tervettä elämää jatkossakin!

        Taidat olla vakavasti sairas mutta flunssassa et välttämättä ole, päästä voisi löytyäkkin jotakin. Se ei onneksi tartu, että yski keskenäs ihmisten päälle, yskitään hihaan kun tavataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vakavasti sairas mutta flunssassa et välttämättä ole, päästä voisi löytyäkkin jotakin. Se ei onneksi tartu, että yski keskenäs ihmisten päälle, yskitään hihaan kun tavataan

        Enpä tiedä, ketä tarkoitat ja kenelle tuolla kirjoituksellasi vastaat, mutta en voi olla kirjoittamatta. Sen voin todeta, että kyllä minä ainakin olen jossakin määrin vakavasti sairas. On nimittäin aika hankala sydänsairaus. Pääkin on tutkittu aikapäiviä sitten ja röntgenlääkärien miitingissä todettu olleen muutamia pieniä tukoksia. Nämä sairauteni ei todellakaan tartu kehenkään, mutta toivoisin, että jokainen ihminen ymmärtäisi terveyden merkityksen. Ja myöskin itse kaikin keinoin yrittäisi suojella kanssaihmisiä niin kesäflunssalta ja etenkin koronalta. Hyvä hygienia, turvavälit ja maskit kiitos edelleenkin. Minulle se pienikin kesäflunssa voi olla se viimein, puhumattakaan koronasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä, ketä tarkoitat ja kenelle tuolla kirjoituksellasi vastaat, mutta en voi olla kirjoittamatta. Sen voin todeta, että kyllä minä ainakin olen jossakin määrin vakavasti sairas. On nimittäin aika hankala sydänsairaus. Pääkin on tutkittu aikapäiviä sitten ja röntgenlääkärien miitingissä todettu olleen muutamia pieniä tukoksia. Nämä sairauteni ei todellakaan tartu kehenkään, mutta toivoisin, että jokainen ihminen ymmärtäisi terveyden merkityksen. Ja myöskin itse kaikin keinoin yrittäisi suojella kanssaihmisiä niin kesäflunssalta ja etenkin koronalta. Hyvä hygienia, turvavälit ja maskit kiitos edelleenkin. Minulle se pienikin kesäflunssa voi olla se viimein, puhumattakaan koronasta.

        Jos joku ihminen vaahtoaa että yskii maskittomien päälle, on vakavasti sairas. Mielisairauskaan ei onneksi tartu. Paranemisia kuitenkin, meistä jokaisesta löytyisi varmasti vaikka mitä. Jos vain tutkittaisiin


    • Anonyymi

      Jos ei ole tv ollut aina auki eikä tätä sensuuri-lehdistöä ole seurannut niin voi nähdä selkeästi missä mennään ja mitä suunnittelevat.

      Nämä uskoon hurahtaneet ja sen vaatetunnusta käyttävät eivät muuta kuin kertovat näitä satoja päiviä kerrattua satusepitelmää täälläkin jopa.

      Kannattaa vielä täydentää tietojaan ja näkee tuon vaaran mitä myrkyistä tulee, ne eivät poistu koskaan jos erehtyy ottamaan.

      https://ugetube.com/watch/even-the-nyt-admits-covid-vaccines-don-t-work-against-variants-like-delta_5cCPWhmXJoRpApL.html

    • Anonyymi

      🙄kurppaleukasammakko ei juuri kurttunaamalepakosta eroa kai
      -jukurttiruusu-

    • Anonyymi

      Ne työkengät kiljuu yksi..

      • Anonyymi

        Maskit huutavat paskaisina auton lattialta.


    • Anonyymi

      FIN-UNMASKED 2021: Selvitys kasvosuojusten ja hygieniakäytäntöjen tehosta ja haitoista virusepidemian ehkäisyssä.
      FIN-UNMASKED

      Maskien tehoa epidemian ehkäisyssä on arvioitu kautta linjan liian rajatusti, jonka lisäksi maskidebatti on pysynyt alkeellisena.

      -Toinen ryhmä on maskien puolella ja heidän kantansa on syntynyt tehokkaan mainoskampanjan ansiosta.
      -Toinen ryhmä on ollut alusta asti oikeassa – maskit ovat tehottomia!

      • Anonyymi

        Edes jotain ymmärtävien ihmisten arvostus näitä kohtaan meni heti, kun edes hallitus ei tiennyt miten toimia niiden kanssa. Aluksi ei tarvinnut pitää eikä ollut hyötyä, sitten tarvitsikin jne. Euroopan tilastoista ei olla uutisoitu mediassa ollenkaan siltä kantilta, kuinka maskipakko-maiden tartunnat räjähtivät nousuun, ja nyt kun joku ei usko niin voi käydä itse tutkimassa tilastoja. Ne maskitkin piti tilata jostain hevonperseestä ja hirveä show saatiin aikaan. Hype oli valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edes jotain ymmärtävien ihmisten arvostus näitä kohtaan meni heti, kun edes hallitus ei tiennyt miten toimia niiden kanssa. Aluksi ei tarvinnut pitää eikä ollut hyötyä, sitten tarvitsikin jne. Euroopan tilastoista ei olla uutisoitu mediassa ollenkaan siltä kantilta, kuinka maskipakko-maiden tartunnat räjähtivät nousuun, ja nyt kun joku ei usko niin voi käydä itse tutkimassa tilastoja. Ne maskitkin piti tilata jostain hevonperseestä ja hirveä show saatiin aikaan. Hype oli valmis

        Olen silti sitä mieltä, jos jollekin on epäselvää maskien hygieenisesta käyttämisestä. Suosittelen katsomaan sdp:n Krista Kiurun haastattelun, jossa pudottaa ensin lattialle kaksi kertaa, jonka jälkeen laittaa naamaansa. Juuri näin! Demarit osasivat tämänkin homman 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen silti sitä mieltä, jos jollekin on epäselvää maskien hygieenisesta käyttämisestä. Suosittelen katsomaan sdp:n Krista Kiurun haastattelun, jossa pudottaa ensin lattialle kaksi kertaa, jonka jälkeen laittaa naamaansa. Juuri näin! Demarit osasivat tämänkin homman 🤣

        Demari nyt osaisi kusta äänestäjiensä nilkoille, vaikka silmät kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen silti sitä mieltä, jos jollekin on epäselvää maskien hygieenisesta käyttämisestä. Suosittelen katsomaan sdp:n Krista Kiurun haastattelun, jossa pudottaa ensin lattialle kaksi kertaa, jonka jälkeen laittaa naamaansa. Juuri näin! Demarit osasivat tämänkin homman 🤣

        Olen itse käyttänyt tätä mallia, aina lattian kautta naamalle. Enkä vaihda maskia koko päivänä, saan varmasti siitä tarvittavat pöpöt kun sitä hipelöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari nyt osaisi kusta äänestäjiensä nilkoille, vaikka silmät kiinni.

        Persuille kuseminen ja kusettaminen on luontaista. Tuote kun virtaa päästä saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuille kuseminen ja kusettaminen on luontaista. Tuote kun virtaa päästä saakka.

        Hehaho, sinähän vallan huumorioletettu olet. Selvitetäänpä nyt kaltaisillesikin se, että kuseminen on luontaista,muttei toisten nilkoille punikki!


    • Anonyymi

      Minäpäs pellaan koronaa, olen aika hyväkin siinä . Kokeilpaahan, yksin ,tai porukassa. Seki voi tarttua,tai sitten ei.

    • Anonyymi

      "Auttavatko ne siihen että koette tulevanne hyväksytyksi? Naurunalaiseksi kun on niin helppo päästä."

      Siis onko hyväksytty sama kuin naurunalainen??? Voisitko ehkä perustella.

      "Rokotuksen ottaneiden oletetaan myös uskovan sen tehoon, menee uskottavuus siitäkin hommasta."

      Myös? Uskovatko siis nekin rokotuksen tehoon, jotka eivät ole sitä ottaneet???? Voisitko ehkä täsmentää.

      • Anonyymi

        Minä ainakin ymmärsin pointin, harva täällä on kirjailija. Sitten on ne ihmiset, kun joku kolahtaa ruvetaan miettimään eksyneen "myös" sanan merkitystä tai jotakin mitä ei vaan itse mukamas ymmärrä. Eipä tullut rautalanka kerää mukaan tälläkään kertaa..


      • Anonyymi

        "Siis onko hyväksytty sama kuin naurunalainen??? Voisitko ehkä perustella"... Pitääkö sitä edes perustella 😆 mutta pstt paljastan sulle jos lupaat olla hiljaa, että ei ole sama asia. Jokainen osaisi varmasti käyttää näitä oikein, joutumatta naurunalaiseksi. Sinulla taisi kolahtaa, koska pidät maskia todennäköisesti esim päähineenä, leuan alla tai muuten huvittuneesti. Koet olevasi hyväksytty ja valveutunut kansalainen.


    • Anonyymi

      Keuruulla virus jatkaa kiihtyvällä vauhdilla leviämistään vaikka rokotukset ovat kohtuullisesti (ei hyvin) edenneet. Koska kaikki ihmiset eivät pidä etäisyyksiä eikä maskia, niin tottahan tauti leviää. Yksi pahimmista levityspaikoista on K-Supermarket Järvituuli, jonka henkilökunta levittää tautia pitämällä kasvoillaan vain visiiriä. Koska se on alhaalta, sivuilta ja osin ylhäältäkin avoin se ei vähääkään estää kantajaansa levittämästä viruksia sen paremmin kuin suojaa kantajaansa. Lailla pitäisi kieltää tuollaiset lumevisiirit niin eduskunnassa (mm. K. Kiljunen) kuin muuallakin. Maski on ainoa edes huono suoja, joten pitäkää niitä tai jo kymmenet tartunnat saavat lisää seuraajia.

      • Anonyymi

        Hohhoijjaa, mamma vaikka tukehtuu siihen maskiin kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijjaa, mamma vaikka tukehtuu siihen maskiin kiitos

        Maski haittaa sexsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maski haittaa sexsissä.

        Kondomikin suojaa 99% taudeilta. Tämä viruksien ehkäisyväline (maski) taas ei pääse lähellekään tuota prosenttia.


    • Anonyymi

      2.Timoteuksen kirje: 3
      Katumus, parannuksenteko & kääntyminen tieltänsä
      What else

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe