minkälaist mksi on sellaisia
muita gay incel
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Inceliinhän kuuluu, että omasta selibaatista syytetään naisia. Tarkoittaako tää nyt sellaista homoilla usein esiintyvää naisvihaa siitä, kun naiset vie kaikki hyvät miehet?
- Anonyymi
Joo, olin pitkään. Nyt on tänä kesänä anonyymejä cruisingmap-tapaamisia ollut ja pääsin poikuudestani tälleen kolmekymppisenä.
Se oli sellaista että tunsi häpeää asiasta. Kuitenkin jotenkin ajatteli että ei sentään ole hetero-incel ja sehän on vielä vaikeampaa kun pitää naisiin sotkeutua ja ymmärrän kyllä nämä "vainottu valkoinen heteromies"-puheet ja naisten hypergamian.
Syyt gay-inceliyteen ovat moninaiset: kaapissa oleminen, uskottelee, että ei ole ketään muita gaytä olemassakaan saati lähipiirissä. Mikä yllätys onkaan kun runkkupaikka-applikaatiosta löytyy ihan läheltä paikkoja ja runsaasti halukkaita miehiä aivan syrjäseuduillakin! Voi kun olisin tiennyt ne jo aikaisemmin. Nuoruutenihan oli täysin hukkaan heitetty. En vain silloin uskaltanut mitään. Pari tapaamista oli mutta ei niistä tullut mitään. Kaipa se on että en (vieläkään) hyväksy itseäni ja alkaa ahdistamaan ihan kaikki. No näillä nopeilla seksitapaamisilla mennyt tämä kesä mutta seurustellu en ole ikinä. Parempi se on kai kuin ei mitään vaikka joskus alkaa tuntumaan että ei tämä elämä ole minulle. - Anonyymi
Gaybaarien ja vastaavissa käyntien perusteella paljon incelnejä mutta toisin kuin heterot saavat ilmeisesti toisiltaan seksiä.
- Anonyymi
Hmm mitenhän homobaarin miehetvoi incelnejä olla? Jos ei sieltä saa, jatkot on ruusussa ja varmana tärppää. Homobaarien kävijät tunnetusti eivät hyväksy muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm mitenhän homobaarin miehetvoi incelnejä olla? Jos ei sieltä saa, jatkot on ruusussa ja varmana tärppää. Homobaarien kävijät tunnetusti eivät hyväksy muita.
Eivät kelpaa hyvännäköisille, keskivertoa unohtamatta.
Myös älyssä ja miehekkyydessä puutteita.
Heikot vartalot jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732