minkälaist mksi on sellaisia
Vastaukset 5
- Anonyymi
Inceliinhän kuuluu, että omasta selibaatista syytetään naisia. Tarkoittaako tää nyt sellaista homoilla usein esiintyvää naisvihaa siitä, kun naiset vie kaikki hyvät miehet?
- Anonyymi
Joo, olin pitkään. Nyt on tänä kesänä anonyymejä cruisingmap-tapaamisia ollut ja pääsin poikuudestani tälleen kolmekymppisenä.
Se oli sellaista että tunsi häpeää asiasta. Kuitenkin jotenkin ajatteli että ei sentään ole hetero-incel ja sehän on vielä vaikeampaa kun pitää naisiin sotkeutua ja ymmärrän kyllä nämä "vainottu valkoinen heteromies"-puheet ja naisten hypergamian.
Syyt gay-inceliyteen ovat moninaiset: kaapissa oleminen, uskottelee, että ei ole ketään muita gaytä olemassakaan saati lähipiirissä. Mikä yllätys onkaan kun runkkupaikka-applikaatiosta löytyy ihan läheltä paikkoja ja runsaasti halukkaita miehiä aivan syrjäseuduillakin! Voi kun olisin tiennyt ne jo aikaisemmin. Nuoruutenihan oli täysin hukkaan heitetty. En vain silloin uskaltanut mitään. Pari tapaamista oli mutta ei niistä tullut mitään. Kaipa se on että en (vieläkään) hyväksy itseäni ja alkaa ahdistamaan ihan kaikki. No näillä nopeilla seksitapaamisilla mennyt tämä kesä mutta seurustellu en ole ikinä. Parempi se on kai kuin ei mitään vaikka joskus alkaa tuntumaan että ei tämä elämä ole minulle. - Anonyymi
Gaybaarien ja vastaavissa käyntien perusteella paljon incelnejä mutta toisin kuin heterot saavat ilmeisesti toisiltaan seksiä.
- Anonyymi
Hmm mitenhän homobaarin miehetvoi incelnejä olla? Jos ei sieltä saa, jatkot on ruusussa ja varmana tärppää. Homobaarien kävijät tunnetusti eivät hyväksy muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm mitenhän homobaarin miehetvoi incelnejä olla? Jos ei sieltä saa, jatkot on ruusussa ja varmana tärppää. Homobaarien kävijät tunnetusti eivät hyväksy muita.
Eivät kelpaa hyvännäköisille, keskivertoa unohtamatta.
Myös älyssä ja miehekkyydessä puutteita.
Heikot vartalot jne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181498
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.121563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
- 42420