Sotkamon uutiset

Anonyymi

Nykyisin Sotkamon uutiset saadaan lukea Facebookista politiikkaa-palstalta. Sinne usein kirjoittava Pertti Ronkainen (Granqvist) on asioista hyvin perillä. ainakin Elokuvakeskuksen suhteen ja helvetin hyvä valokuvaaja ja videon tekijä yksikätisenäkin. Kävin kahdessa valokuvanäyttelyssä, toinen oli tämä Aatoksessa oleva ja toinen Pertin. Ettei kukaan pahoittaisi mieltään vain kun sanon tään Naapurinvaaralla olevan jopa mielenkiintoisemman. Oli itse mestari itse
paikalla ja olut baarissa kylmää.

19

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paikallislehti on nykyisin Superjymyn mainosjulkaisu. Moisesta en maksa tilausmaksua.Olisi muuten mielenkiintoista tietä positiivisimman kainuulaisen äänestyksessä kaikkien ääniä saaneiden nimet ja äänimäärät....

• Anonyymi

Eihän sellaista tietoa voi lukijoille kertoa...

• Anonyymi

Pertillä jäänyt levy päälle, vanhojen toistoa.

• Anonyymi

Ei toimi sähköisessä maailmassa niin kuin paperille painettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä toimii, jos missä. Olen er imieltä, koska ei noissa viimeisissä ollut mitään vanhojen toistoa ja torijutulla oli vaikutustakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videot toimii yllättävän hyvin. Paremmin kuin paperiversioissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videot toimii yllättävän hyvin. Paremmin kuin paperiversioissa..

Hyvä havainto. Jäi ammattiparjaajalta huomioimatta.

• Anonyymi

Aila Flöjtin kanssa sai sekoitettua Sotkamopäivän, kaikki vähänkin järkevimmät jutut jäivät tiedottamisessa pimentoon heidän takiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aila Flöjtin kanssa sai sekoitettua Sotkamopäivän, kaikki vähänkin järkevimmät jutut jäivät tiedottamisessa pimentoon heidän takiaan.

Miten niin? Hoitivat hyvin edustamiensa yhdistysten tiedottamisen, mennään katsomaan Sopalanpellolle traktoreita, heinäntekoa ja kansallispukuja Aatokseen.

• Anonyymi
        UUSI

Juttu vanhan puimakoneen lahjoituksesta (varmaan Pertin tekenä rattoriporukan tiedottajana ) oli luetumpi kuin pesäpallo ja Hiukan musiikkijutut. Heinänteosta ja kansallispuvuuista ei osanneet lehden tyttötoimittajat tehdä mitään. Voi, voi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juttu vanhan puimakoneen lahjoituksesta (varmaan Pertin tekenä rattoriporukan tiedottajana ) oli luetumpi kuin pesäpallo ja Hiukan musiikkijutut. Heinänteosta ja kansallispuvuuista ei osanneet lehden tyttötoimittajat tehdä mitään. Voi, voi.

Kertoo iästä ja asenteesta, kun tytötellään työtään tekeviä ihmisiä. Virkistävää lukea muustakin kuin iän ikuisista traktoreista sadatta kertaa. Annetaan arvo myös muille uutisille ja asioille kuin omat kiinnostuksen kohteet. Kyllä lehteen mahtuu juttua vähän tuoreemmista aiheistakin ja myös niistä historian siipien havinoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo iästä ja asenteesta, kun tytötellään työtään tekeviä ihmisiä. Virkistävää lukea muustakin kuin iän ikuisista traktoreista sadatta kertaa. Annetaan arvo myös muille uutisille ja asioille kuin omat kiinnostuksen kohteet. Kyllä lehteen mahtuu juttua vähän tuoreemmista aiheistakin ja myös niistä historian siipien havinoista.

Pertti on juntti kuten lähes kaikki muutkin sotkamolaiset ja hän kirjoittaa juntteja miellyttäviä juttuja, joita luetaan enemmän kuin näitä ns. hienoista aiheista tehtyjä juttuja. Repikää ja riemuitkaa siitä.

• Anonyymi

Pertti täällä itseään kehuu. Jestas, että on jotain mennyt päähän.

• Anonyymi

Nytkö se alkoi...Tiedän, hänellä päässä olleen infarktin . On itse kertonut, sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi

Oli kehuttu kuuloluurissakin. Liekö itse sinnekin soittanut....

• Anonyymi

eikö olis besserwisserien syytä ruveta ite hommiin, näimpä just

• Anonyymi
      UUSI

Minua kans kiinnostas mehtäkonneet, soranajot, puima ja naimakonneet,

Poekamies takametistä

• Anonyymi
        UUSI

Sekö puimakone, joka naksutteli kettulan vintillä? Vieressä seurasi surkea työhönottaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö puimakone, joka naksutteli kettulan vintillä? Vieressä seurasi surkea työhönottaja.

...piti olla surkea töihinottaja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      47
      2329
    2. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      165
      2125
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1933
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      109
      1749
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1499
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1411
    7. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1302
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      83
      1218
    9. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1196
    Aihe