On selkeästi havaittavissa, että latauspaikoilla noiden pienten, alle 100000€ maksavien sähköautojen omistajat/haltijat ovat pääsääntöisesti kaljuja.
Onko sittenkin niin, että hiusten poistuttua jää myös älliin aukko ja aletaan leikkiä patteriautoilla.
Uusi lapsuusko?
11
55
Vastaukset
- Anonyymi
Oijoijoi kun kateus pulpahti pintaan🤣
- Anonyymi
Sähköautot on vihonviimesiä härpäkkeitä ei todellakaan käy kateeksi
- Anonyymi
Halvalla patteriautolla liikkuessa joutuu raapimaan koko ajan päätään etsiessään latauspaikkoja virran vähetessä. Kyllä siinä karva irtoaa.
- Anonyymi
Kateelliset vinkuu, jo pienellä sähköautoja jättää liikennevaloissa Audit sun muut pilinjatkeet.
- Anonyymi
Ajan bensiinikäyttöisellä kulkuneuvollani täydellä tankillisella noin 1000 km. Sen jälkeen tankkaan sen täyteen missä tahansa tankkauspisteellä pankkikorttia käyttäen noin kolmessa minuutissa. Sitten ajelen taas 1000 km.
- Anonyymi
Säästävät parturi_kuluista, tuskin muusta on kyse?
- Anonyymi
Ilmeisesti olet Destialla apumiehenä.
- Anonyymi
Ajan edelleen polkupyörällä, ei tarvitse sähköä eikä polttoainetta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652