Auttakaa nyt nallea ees.

Anonyymi

Eikö kukaan ole valmis auttamaan karhun käpälästä jotain saakelin pyynti rautoja pois.Missä nämä suuret metsästäjät nyt ovat??Kuvitteles omaan kätees mikä kipu tuska????Ja pennut vielä mukana..Eikö koske kellään omatuntoon luontokappaleen kärsimys

8

237

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luonnonsuojelijat-eläinsuojelijat-etsikää emokarhut ja auttakaa! Poliisi tutkimaan loukkurautojen kaittajia ja riistanvartijat-missä auttavat henkilöt ovat?

• Anonyymi

Kyllä löytyy kun rautojen asettajalta saadaan korvaukset työstä. Verovaroista menee nyt. Jos nyt uskaltaa metsässä liikkua kun on kylvetty rautoja täyteen kuin mitäkin maamiinoja. Kukaan normaali ihminen ei kestä ajatusta, että pitää pärjätä pentujen kanssa rauta jalassa. Kokeilkaa itse, pyydystäjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä löytyy kun rautojen asettajalta saadaan korvaukset työstä. Verovaroista menee nyt. Jos nyt uskaltaa metsässä liikkua kun on kylvetty rautoja täyteen kuin mitäkin maamiinoja. Kukaan normaali ihminen ei kestä ajatusta, että pitää pärjätä pentujen kanssa rauta jalassa. Kokeilkaa itse, pyydystäjät.

Kerro millaisia korvauksia ja minkälaisista raudoista saa ja kuka on syyllinen? Itsellänikin minkin rautoja nyt pyynnissä.
        Huvittavaa lukea näitä rautapyynnistä täysin ulalla olevia kirjoituksia.

• Anonyymi

Pitkään olit taas hiljaa ennen kun sait onneksesi uutisen missä haukkua metsästäjiä. Seuraavaksiko saamme odottaa rääkymistäsi syksyyn? :D

• Anonyymi

Eläimet siellä joutuvat rääkymään.

• Anonyymi

Rääkkäystä,kivun ja pilaamistahan tuo harrastus on.En koskaan ole ymmärtänyt tätä alaa ja ihmisiä ketkä tappaa iloisena luonto kappaleita-puhumattakaan kidutusvälineistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rääkkäystä,kivun ja pilaamistahan tuo harrastus on.En koskaan ole ymmärtänyt tätä alaa ja ihmisiä ketkä tappaa iloisena luonto kappaleita-puhumattakaan kidutusvälineistä.

Eniten olen huolissani sinun mielenterveydestäsi, kun odotat oikein innolla provosoivia uutisia mediasta, että pääset tänne haukkumaan vihaamiasi metsästäjiä.
        Toisinsanoen sinä se olet tässä joka kokee mielihyvää tuskasta.
        No toisille se on perversio, mutta sinulle kyllä vakava mielenterveydellinen ongelma, kun tätä palstaa ja sinun jatkuvaa valitusta on seurannut.
        Kuulostat pelottavalta ihmiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten olen huolissani sinun mielenterveydestäsi, kun odotat oikein innolla provosoivia uutisia mediasta, että pääset tänne haukkumaan vihaamiasi metsästäjiä.
        Toisinsanoen sinä se olet tässä joka kokee mielihyvää tuskasta.
        No toisille se on perversio, mutta sinulle kyllä vakava mielenterveydellinen ongelma, kun tätä palstaa ja sinun jatkuvaa valitusta on seurannut.
        Kuulostat pelottavalta ihmiseltä.

Mitä. En minä ole ansoja viritellyt metsiin viattomille luontokappaleille. Koen mielenkin terveytenä tämän empatiakyvyn. Hyvä että epäkohdista uutisoidaan. Eikö sadistisille metsästjille voi mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1606
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1007
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      777
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe