Moi moi kaikille tasapuolisesti.
Kovin on taas täällä ollunna keskustelu ikävän riitaisaa. Tällä kertaa jaksa en kommentoida keskusteluita enemmin kuin vanhalla suomalaisella sanonnalla ”pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin”.
Ankeriaasta olisi minulla asiaa ja horinaa.
Savusaunotellessa muistui mieleeni savustettu ankerias. Tällainen noin metrinen oli uinut muutama vuosi sitten kaverini katiskaan ja sitä sitten savustettuna napostelin. Työmatkalla olen ankeriasta päässyt myös maistelemaan Bad Zwishennamissa, tai miten tuo nyt kirjoitettiinkin, Spieker-ravintolassa perinneherkkuna.
Jälkeenpäin olen antanut itseni ymmärtää, että ankeriasta ei ikinä tai missään pitäisi syödä, tämän erittäin uhanalainen laji ollen.
Thaimaan tuoretoreilla jos joku on vieraillut, niin varmaankin on nähnyt siellä koreissa elävinä kiemurtelemassa Paalai ( ปลาไหล ) nimisiä herkkuja.
Äkkäsinkin tässä äkkiä että yllättäen ja pyytämättä, en noita vekkuleita ole ikinä päässyt syömään.
Kertokaas siis kaverit, että miltä nuo Paalait maistuvat ja mistäpäin Thaimaasta löytyy ravintola, missä noita vekkuleita pääsisi maistelemaan?
Asia on ankerias
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun tämä ankeriasoireilusi on päätöksessä pizzojesi kanssa, niin teeppä aloitus vaikka nahkiaisista Kläppi.
- Anonyymi
Moi moi !!
Kiitos vastauksestasi oi Sinä tasokkaista tassoisin Turva-Tarzanin oma Numa-Sensei.
....mutta miksi et vastaa aloitukseni selkeän selvään kysymykseen?
Oireilet kieltämättä oudosti, mutta minä en ole rakkaasi 2010, joten voisitko ystävällisesti vain vastata aloituksessani esittämääni kysymykseen?
Kiitos. - Anonyymi
Numerosenssun nokkapyörä jos ei keuli:
https://www.youtube.com/watch?v=45FsJF9xUsI
Niin mikähän auttaisi oireiluunsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi moi !!
Kiitos vastauksestasi oi Sinä tasokkaista tassoisin Turva-Tarzanin oma Numa-Sensei.
....mutta miksi et vastaa aloitukseni selkeän selvään kysymykseen?
Oireilet kieltämättä oudosti, mutta minä en ole rakkaasi 2010, joten voisitko ystävällisesti vain vastata aloituksessani esittämääni kysymykseen?
Kiitos.Älä ole huolissasi Kläppi, kyllä sinä saat aiheeseesi kommentteja Pattayan rakkailta, varmaankin varsin tasokkaita myös, joten katsotaanpa miten käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole huolissasi Kläppi, kyllä sinä saat aiheeseesi kommentteja Pattayan rakkailta, varmaankin varsin tasokkaita myös, joten katsotaanpa miten käy.
Älä ole huolissasi 60v tai 63v.
https://areena.yle.fi/1-1722683
- Anonyymi
Moi moi !!
Tässä olisi tarjolla video kalastuskilpailusta:
https://www.youtube.com/watch?v=v52JLmnHo2Q
Mitäs tykkäsitte ja onkos tuo kuvattu kympin naapuri kylässä? Kerran jouduin sitten lääkäriin ja se tohtorimme sanoi niin, on tyh mää että lähdettiin savon linnaan. Siellä lerppakin kellastuu ja nyt on vasta heinä kuu, syy hofnar sikari on ei mikään muu, syömmessä savon. Apteekista savon, sain sinisen napin, sinisen napin, apteekista savon.
Jouduin taas sitten lääkäriin, se muuten veltto ol mut kova päästä niin, kusi lens minne sattuu niin, syömmessä savon. Kusinen paikka, kusinen paikka, kusin housuun ja odotus aulaankin, syömmessä savon. Reggae pamppu, reggae pamppu, ei sitä huoli ees rahalla lumppu, reggae pamppu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634