Hei! Mietin tässä että onko normaalia,kun 9vuotiaalla alkaa kuukautiset,rinnat kasvaa ja karvoja kasvaa. Mä oon nimittäin saanut koulussa vastaanoton joka on esim uinnissa,vaan naureskelua seläntakana,ilkkumista ja tuijottelua. Olen ainoa luokkalaiseni jolla on nämä kyseiset asiat jo alkaneet,onko sinusta siis tämä ihan normaalia tai normaalista poikkeavaa
Onko normaalia kun murrosikä alkaa jo 9v?
Anonyymi
3
255
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia
- Anonyymi
On tuo normaalia, sinulla on vain varovainen murrosikä
- Anonyymi
Anteeks varhainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980