Työssä käyvänä haluaisin nukkua yöni.Mopoilijat voisivat ajatella vähän toisinkin,eikä herättää joko kylää tahallaan.Kohta joltain palaa pinna lopullisesti tähän touhuun.Lapsellisiahan ne on,mutta silti.
Siperiaan!
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Niin totta. Kotoahan kaikki lähtee, mutta näiden äidit on sitä mieltä, ettei meidän poika. On tullut selväksi, kun paikallista fb-ryhmää seurannut. Jos vanhemmat huolehtii vastuubsa, niin nää jabtterit ei ajelis kylillä aamuyöhön asti. Vanhemmat tämän sallii.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ajaisivat yöllä omassa pihastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaisivat yöllä omassa pihastaan.
Tarkoitin pihastaan.Pihastaan ne jo oppineet lähtemään,saa vanhemmat nukkua.
- Anonyymi
Meistä aikuisista kukaan ei muista omaa nuoruuttaan? Oltiinko aina niin fiksuja?
Ettekö muista enää että kesäyöt ja vapaus oli parasta? Mopon ääni on veemäinen, mutta pikkukylällä ei ole paikkaa missä voisi ajella ilman, että se häiritsee aina jotakin.- Anonyymi
Niin tai vanhemmat voisi hoitaa vastuunsa ja huolehtia siitä, että ihnisetbsaa nukkua. Sinähän voit raivata oman talosi ympärille radan, missä jantterisi kavereineen voisi ajaa rinkiä. Rentouttavia unia toivotan sinne.
- Anonyymi
Sehän ei tarkoita sitä, ettei voi omiaan kasvattaa jos itse on elänyt nuoruutta. Mitäpä jos keskustelisit vaan jannusi kanssa siitä, että tuo rälläys on A. tarpeetonta ajoa eli nykyisin jopa kiellettyä ja B.niistä hyvistä tavoista. Ehkä sitten jo kolmas sukupolvi osaisi huomioida muitakin. Kiitos.
- Anonyymi
Nämäkin velliperseet pitäis olla kotonaan, eikä ihmisiä häiritsemästä. Päivällä keulitaan ja yöllä rällätään. Vanhemmat ummistaa silmänsä, kun eihän meidän nuppusta voi kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1333132EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081388
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371091Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773