Win10 ja MS Edgen poisto?

Anonyymi

MOI!

jos nysväisi Edge selaimen pois, Win 10stä, Mistä löytää "suosikki kansion"?
siis resurssien hallintaa olen tässä lounaalla selaillut, eikä mitään hajua, missä
Kirjanmerkkien listaus on..

Tilalle kokeilen Vivaldia tai Operaa,

Vinkeistä kiitoksin

28

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MOI!

      Windowsi 10 ja Edge on yhdistetty niin jottei "ohjuspaneelissa" saa Edgeä poistettua.
      Vaihtoehto joka klikulla tulee näyttöön on "Muuta" josta klikut vie "Korjaa" joka asentaa Edgen uudelleen..
      Tekemätön paikka tälle tavalliselle nöösille..

      • Anonyymi

        POISTA KOKO WINKURA


    • Anonyymi

      Nysvää kysymyksesi Googleen

      • Anonyymi

        Aiheuttaako windovs tuollaista aivoripulia mistä ei saa kukaan selvää?


      • Anonyymi

        WINDOWS ON ETANA!
        ------------------------------


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        WINDOWSHAN ON LELU !
        *******************************


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WINDOWSHAN ON LELU !
        *******************************

        Asensin Mintin.
        💗 M I N T 🇫🇮


    • Anonyymi

      Miksi tämän hetken paras selain pitäisi poistaa?

    • Anonyymi

      Selaimia voi olla vaikka kymmeniä. Ei ole mitään sellaista että täytyy poistaa selain että voi käyttää toista selainta.

      • Anonyymi

        Asenna ensin joku toinen selain, ja asennuksen / käynnistyksen yhteydessä kun kysytään että tuodaanko toisesta selaimesta kirjanmerkit yms., niin vastaa kyllä, ja sitten voit poistaa Edge, kun kaikki on jo tallessa muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenna ensin joku toinen selain, ja asennuksen / käynnistyksen yhteydessä kun kysytään että tuodaanko toisesta selaimesta kirjanmerkit yms., niin vastaa kyllä, ja sitten voit poistaa Edge, kun kaikki on jo tallessa muualla.

        En minä ole mitään Edgeä poistamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole mitään Edgeä poistamassa.

        Niin, tosiaan, korjataampa kielioppia:

        JOS asennat ensin jonkin toisen selaimen, niin asennuksen / käynnistyksen yhteydessä kun kysytään että tuodaanko toisesta selaimesta kirjanmerkit yms., niin vastaa kyllä, ja sitten sen jälkeen voit niin halutessasi poistaa Edgen, kun kaikki on jo tallessa muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tosiaan, korjataampa kielioppia:

        JOS asennat ensin jonkin toisen selaimen, niin asennuksen / käynnistyksen yhteydessä kun kysytään että tuodaanko toisesta selaimesta kirjanmerkit yms., niin vastaa kyllä, ja sitten sen jälkeen voit niin halutessasi poistaa Edgen, kun kaikki on jo tallessa muualla.

        Koeta vastata oikeaan viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta vastata oikeaan viestiin.

        Vastasin viestiin "En minä ole mitään Edgeä poistamassa.". Mikä tässä muka meni väärin?


    • Anonyymi

      Edgen "nysväämiseen" ei mitään suosikki kansioita tai kirjanmerkkien listauksia tarvita.

    • Anonyymi

      Vivaldia tai Operan "nysväämiseen" ei mitään suosikki kansioita tai kirjanmerkkien listauksia tarvita.

    • Anonyymi

      Asenna Ubuntu, sitä ei tarvitse "nyysvätä" se on valmiiksi "nyysvätty".

    • Anonyymi

      Kun "nyysväät" vivaldin, ennen operan "nyysväämistä", ei tarvitse enää edgeä "nyysvätä". Ja sitten vaan "nyysväämään" niin että tietää "nyysvänneensä" "nyysväämisestä" päästyään.

      t. paras "nyysvääjä"

    • Anonyymi

      "Nyysväämätön Edge saattaa "nyysväämättömänä" aiheuttaa ylimääräistä "nyysväämistä" "nyysvääjälle" tai "nyysvääjän" lähimmälle "nyysväreiden" esi-"nyysvärille".

      "Nyysväri", "nyysvää" nyt kaikki "nyysvättävät", "nyysväämään" ruvettuasi.

      • Anonyymi

        Automaattisesti ja itsekseen "nyysväävä" windows saa myös käyttäjänsä "nyysväämään" windowsia, jonka johdosta sitä sitten joutuukin "nyysväämään" oiken urakalla että sen saa takaisin "nyysväämään" automaattisesti ja itsekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattisesti ja itsekseen "nyysväävä" windows saa myös käyttäjänsä "nyysväämään" windowsia, jonka johdosta sitä sitten joutuukin "nyysväämään" oiken urakalla että sen saa takaisin "nyysväämään" automaattisesti ja itsekseen.

        😂 😂


      • Anonyymi

        HOMOKOLLI!

        K- o -l -l -i -m -a -a -t -t-o -r-i PASKA VALHE - TRÖLLI! WINKURAHIIHULI.... UKRAINAHIIIHULI....

        TäysPaska® 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HOMOKOLLI!

        K- o -l -l -i -m -a -a -t -t-o -r-i PASKA VALHE - TRÖLLI! WINKURAHIIHULI.... UKRAINAHIIIHULI....

        TäysPaska® 💩

        On se melkoinen vähä-älyisyyden ilmentymä!


    • Anonyymi

      Mistä itse luulet tuon ylettömän tyhmyytesi johtuvan?

    • Anonyymi

      Eli koko windoosin poisto kohdallaan!

    • Anonyymi

      Ei suosikkikansiota tarvitse löytää selaimesta löytyy tuo ja vie ominaisuudet.

    • Anonyymi

      Edge lähtee siinä samassa kuin poistat Windowsin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe