sheivaus, apua

Anonyymi

Eli oon 12v tyttö. Mul on kunnon säärikarvat ja ajattelin ajella ne pois, koska en voi kayttaa hameita tai mekkoi. Mun kysymys oli siis et mitä geeliä mun pitäs käyttää sheivatessa? Mikä on paras? Voiks siihen käyttää ihan mitä vaan mikä on kotona?
Kiitos jo valmiiks!

Ja se on mun päätös et ajelen ne, että ei kiitos viestejä kuten ”oot liian nuori” ” ne kasvaa tummempina takas” jne.

7

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä voit käyttää mitä tahansa sheivaukseen tarkoitettua geeliä tms. Oon myös kuullu, että esim hoitoaine ja saippua ajaa saman asian, mutta luultavasti tuo geeli/vaahto parempi vaihtoehto. Muistat vaan käyttää terävää sheiveriä ja rasvata sheivauksen jälkeen.

• Anonyymi

Juu hei kiitos vinkistä. Käyn nyt lähipäivinä ostaa terät ja etin hyvät. Käytän sit vaan hoitoainetta tai jotakin suihkugeeliä mikä meillä on kotona.

• Anonyymi

Nuorempana ostelin kaikenlaisia kalliita geelejä mutta ne jäi pois kun tajusin että suihkusaippua ajaa ihan saman asian. Tai hoitsikka/shampoo.

• Anonyymi

Kiitos! Mul oli muuten asiat selvänä mut mietitytti toi geeli. Nyt ku tietää et ei tarvii ostaa mitää ni kiitti!
        Ap

• Anonyymi

Myös tavallinen kosteusemulsio, esim. Aisti (entinen Erioil), toimii hienosti sheivauksessa ja sen voi "piilottaa näkyville".

• Anonyymi

Mä en käytä geeliä ite. Ihan vaan suihkussa sheivaan. Se on kans hyvä tapa mun mielestä, ku vesi toimii ns geelinä :)

• Anonyymi

Ite kans aikasemmin käytin sheivaukseen tarkotettua geeliä, mutta sitten totesin et ihan hyvin iho kestää ilmankin, jos kastelee hyvin vedellä. Kosteusvoidetta sitte myöhemmin ja välillä kuorin, jos alkaa näyttää kuivalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe