Onko äitipuolella oikeus komentaa

Anonyymi

miehen villejä lapsia? Siitä on tullu sanomista kun komennan ja opetan heitä, mutta minusta on kauheeta katsoa kun ne kiusaa mun lapsia. Itse en anna meihen puuttua minun lasten elämään ja hän ymmärtää sen , kun lapseni on eirttäin hyväkäytöksisiä, mutta hänen on kiusaavia ja sotkuisia.

Miehen eksä myös keiltää etten saaa kasvattaa häenn kakaroitaan, mutta ihmettelen miksei hän ole sitä tehnyt, omat on esimerkkinä täällä, mutta ei näytä oppivan mitään.
Kohta mälähden ja pakkaan kamat ja etsin uuden miehen.

18

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsilla on kaksi kotia. Isällä ollaan isän säännöillä ja äidillä äidin säännöillä. Kaikki ok. Kunhan perustarpeet tulee tyydytytetyiksi. Ruoka,juoma,hygienia ja vaatteet. Teillä ollaan teidän säännöillä ja ruokavaliolla. Ei exällä ole siihen sanan sijaa.
      Jos miehesi antaa tämmöisen päättömyyden mennä läpi ja perheenne säännöissä on tälläinen vammainen bugi. Vaihda ukkoa.
      On toki vilkkaampia lapsia, mutta me vanhemmat, kun keskenämme sovimme pelisäännöt ja ymmärrämme lastemme erilaisuuden. Saamme kotimme toimimaan.
      Eli ensisijaisesti, ymmärrä se, että miehesi lapset ovat vähän vilkkaampia, mutta kotisi on sinun, miehesi, lastesi ja miehesi lasten. Eli mitä tahansa ei tarvitse sietää.
      Keskustelun paikka toki teillä on ukkelisi kanssa.

      • Anonyymi

        Ei ole kellään kahta kotia, paitsi varakkailla. Ellei kesämökkiä lasketa kodiksi.

        Lapset ei pysty asmumaan kahta kotia kerrallaan, aina on oltava jommassa kummassa. Kukaan ei pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa.

        KAIKKI SÄÄNNÖT SANELEE ÄITI! Jos mies on hylännyt lapset ei hän ole oikeutettu arvostelemaaan omiakaan lapsiaan.
        Äiti sanelee ruuat k ja kaiken, isällä ei ole mitään sijaa kun jätti perheensä.
        Sutturat joutuu lähtemään hotelliin sitten yöksi jos mies ottaa lapset sinne, kukaan vieras ulkopuolinen perheenrikkoja ei ole oikeutettu kiusaamaan kenenkään lapsia ja haukkumaan heitä. Kunnon isä estää sutturoiden tulon jos on isä, jos ei ole niin lapset eivät mene isän luokse. Hylätessään lapset voi sanoa heille hyvästit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kellään kahta kotia, paitsi varakkailla. Ellei kesämökkiä lasketa kodiksi.

        Lapset ei pysty asmumaan kahta kotia kerrallaan, aina on oltava jommassa kummassa. Kukaan ei pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa.

        KAIKKI SÄÄNNÖT SANELEE ÄITI! Jos mies on hylännyt lapset ei hän ole oikeutettu arvostelemaaan omiakaan lapsiaan.
        Äiti sanelee ruuat k ja kaiken, isällä ei ole mitään sijaa kun jätti perheensä.
        Sutturat joutuu lähtemään hotelliin sitten yöksi jos mies ottaa lapset sinne, kukaan vieras ulkopuolinen perheenrikkoja ei ole oikeutettu kiusaamaan kenenkään lapsia ja haukkumaan heitä. Kunnon isä estää sutturoiden tulon jos on isä, jos ei ole niin lapset eivät mene isän luokse. Hylätessään lapset voi sanoa heille hyvästit.

        Monta kertaa on myös niin että siinä muijassa on ollut vikaa kun mies on lähtenyt vieraisiin. Ei sitä nalkutusta jaksa kukaan kuunnella. Ja voihan olla niinkin että lapsia on tehty muijan toivomuksesta, mies ei olisi halunnut. Kyllä sellaisessa suhteessa rakkaus kuolee ja vieras alkaa houkuttaa.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Monta kertaa on myös niin että siinä muijassa on ollut vikaa kun mies on lähtenyt vieraisiin. Ei sitä nalkutusta jaksa kukaan kuunnella. Ja voihan olla niinkin että lapsia on tehty muijan toivomuksesta, mies ei olisi halunnut. Kyllä sellaisessa suhteessa rakkaus kuolee ja vieras alkaa houkuttaa.

        Voi olla, mutta yleensä kolmas tulee väliin, sutturat ei tajuu että mies on perheellinen ja vie lapsilta isän.
        Suturalalla ei ole koskaan ollut miestä joten ei aattele että mies on varattu, ja lapset jää ilman isää kunmihene on palkko hylätä lapset. Sutturalla ei ole mitään menetettävää, mutta miehellä koko elämä. Hänellä ei ole enää mitään muuta kun idiootti suttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kellään kahta kotia, paitsi varakkailla. Ellei kesämökkiä lasketa kodiksi.

        Lapset ei pysty asmumaan kahta kotia kerrallaan, aina on oltava jommassa kummassa. Kukaan ei pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa.

        KAIKKI SÄÄNNÖT SANELEE ÄITI! Jos mies on hylännyt lapset ei hän ole oikeutettu arvostelemaaan omiakaan lapsiaan.
        Äiti sanelee ruuat k ja kaiken, isällä ei ole mitään sijaa kun jätti perheensä.
        Sutturat joutuu lähtemään hotelliin sitten yöksi jos mies ottaa lapset sinne, kukaan vieras ulkopuolinen perheenrikkoja ei ole oikeutettu kiusaamaan kenenkään lapsia ja haukkumaan heitä. Kunnon isä estää sutturoiden tulon jos on isä, jos ei ole niin lapset eivät mene isän luokse. Hylätessään lapset voi sanoa heille hyvästit.

        Kyllä voi olla kaksi kotia, myös köyhemmillä lapsilla . kesämökkiä ei lasketa kodiksi.

        Lapset pystyy asmumaan kahta kotia kerrallaan, on oltava jommassa kummassa. Kukaan ei pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa.

        KAIKKI SÄÄNNÖT SANELEE ISÄ! Jos nainen on hylännyt lapset ei hän ole oikeutettu arvostelemaaan omiakaan lapsiaan.
        Isä sanelee ruuat ja kaiken, äidillä ei ole mitään sijaa kun jätti perheensä.
        Häntäheikit joutuu lähtemään hotelliin sitten yöksi jos nainen ottaa lapset sinne, kukaan vieras ulkopuolinen perheenrikkoja ei ole oikeutettu kiusaamaan kenenkään lapsia ja haukkumaan heitä. Kunnon äiti estää häntäheikkien tulon jos on äiti ,jos ei ole niin lapset eivät mene äidin luokse. Hylätessään lapset voi sanoa heille hyvästit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta yleensä kolmas tulee väliin, sutturat ei tajuu että mies on perheellinen ja vie lapsilta isän.
        Suturalalla ei ole koskaan ollut miestä joten ei aattele että mies on varattu, ja lapset jää ilman isää kunmihene on palkko hylätä lapset. Sutturalla ei ole mitään menetettävää, mutta miehellä koko elämä. Hänellä ei ole enää mitään muuta kun idiootti suttura.

        Voi olla, mutta yleensä kolmas tulee väliin, häntäheikit ei tajuu että nainen on perheellinen ja vie lapsilta äidin.
        Häntähessulla ei ole koskaan ollut naista joten ei aattele että nainen on varattu, ja lapset jää ilman äitiä ,kun naisen on palkko hylätä lapset. Häntähessulla ei ole mitään menetettävää, mutta naisella koko elämä. Hänellä ei ole enää mitään muuta kun idiootti häntähessu.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Monta kertaa on myös niin että siinä muijassa on ollut vikaa kun mies on lähtenyt vieraisiin. Ei sitä nalkutusta jaksa kukaan kuunnella. Ja voihan olla niinkin että lapsia on tehty muijan toivomuksesta, mies ei olisi halunnut. Kyllä sellaisessa suhteessa rakkaus kuolee ja vieras alkaa houkuttaa.

        Tangoon tarvitaan aina kaksi, ja avioero on keksitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta yleensä kolmas tulee väliin, sutturat ei tajuu että mies on perheellinen ja vie lapsilta isän.
        Suturalalla ei ole koskaan ollut miestä joten ei aattele että mies on varattu, ja lapset jää ilman isää kunmihene on palkko hylätä lapset. Sutturalla ei ole mitään menetettävää, mutta miehellä koko elämä. Hänellä ei ole enää mitään muuta kun idiootti suttura.

        Jos mies on onnellinen niin sutturat ei häntä saa vikiteltyä.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Jos mies on onnellinen niin sutturat ei häntä saa vikiteltyä.

        Kyllä ihanmeistä kaikista suttran pakottamana meis vaihtoi lapset ja hylkäsi mahtvan perheen ja sukunsa, ja mitä sai tyhjää täynnä ja likasen naikkosen, ei paljo ole kehumista. Luuli parempaa mutta paskaa sai, sutturan , mutta se oli oikein, opetus piti saada jotta ymmärtää mikä on elämässä täkreempää, lapseton suttura vai oma perhe? Meidän exmiehelle ex isälle se oli likainen suttura tärkeempiä.
        Onneksi kielsin lasten menon silloin isälle kun sutturat olisi siellä, muutenhan enää tuntisi omia lapsia, olisivat menneet täysin pilalle kaiken haukun ja kiusaamisen takia, onneksi estin. Lapset ovat nyt niin onnellisia kun eivät joutuneet kiusatuksi ja pakolla me joutneet katselemaan sutturoita, se olisi ollut järkyttävää. Miksi olisi pitänyt? Ei he kuulu meidän elämään mitenkään. Onneksi meis ei pakottanut meitä heitä näkemään. Tajus itsekin miten huonoja naikkosia hänellä on ja miten ne kiusaisivat ja haukkusivat meitä, sitä me kumpiaan emme sallineet. Anoppikin oli kauhuissaan kun kuuli että hänen poikansa vaihtaa lapset vieraisiibn likaisiin sutturoihin.
        Mutta miski heidän pitää näkemään naikkoset? En ymmärrä, vihaisin omia lapsia jos vaatisi ehitä näkemään perheenrikojat, kostasin heille ja kiusaisi heitä siksi että ovat syyllisiä ? Harva mies sanoo että vihaa omia lapsia, se on surullista, olet ainakin siinä suhteessa rehellinen ja pakotat heidät näkemään perheenrikoja sutturat. Aika järkkyy...me ei kyllä pystyttäsi lasilta vaatimaan moista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihanmeistä kaikista suttran pakottamana meis vaihtoi lapset ja hylkäsi mahtvan perheen ja sukunsa, ja mitä sai tyhjää täynnä ja likasen naikkosen, ei paljo ole kehumista. Luuli parempaa mutta paskaa sai, sutturan , mutta se oli oikein, opetus piti saada jotta ymmärtää mikä on elämässä täkreempää, lapseton suttura vai oma perhe? Meidän exmiehelle ex isälle se oli likainen suttura tärkeempiä.
        Onneksi kielsin lasten menon silloin isälle kun sutturat olisi siellä, muutenhan enää tuntisi omia lapsia, olisivat menneet täysin pilalle kaiken haukun ja kiusaamisen takia, onneksi estin. Lapset ovat nyt niin onnellisia kun eivät joutuneet kiusatuksi ja pakolla me joutneet katselemaan sutturoita, se olisi ollut järkyttävää. Miksi olisi pitänyt? Ei he kuulu meidän elämään mitenkään. Onneksi meis ei pakottanut meitä heitä näkemään. Tajus itsekin miten huonoja naikkosia hänellä on ja miten ne kiusaisivat ja haukkusivat meitä, sitä me kumpiaan emme sallineet. Anoppikin oli kauhuissaan kun kuuli että hänen poikansa vaihtaa lapset vieraisiibn likaisiin sutturoihin.
        Mutta miski heidän pitää näkemään naikkoset? En ymmärrä, vihaisin omia lapsia jos vaatisi ehitä näkemään perheenrikojat, kostasin heille ja kiusaisi heitä siksi että ovat syyllisiä ? Harva mies sanoo että vihaa omia lapsia, se on surullista, olet ainakin siinä suhteessa rehellinen ja pakotat heidät näkemään perheenrikoja sutturat. Aika järkkyy...me ei kyllä pystyttäsi lasilta vaatimaan moista.

        lasilta?


    • Anonyymi

      ÄITIPUOLI ON YLEMPI KUIN OMA ÄITI, ITIPUOLI ON UUSI KASVATTAJA JOKA SANELEE MITEN ASIAT TEHDÄÄN HÄNEN LUONA JA MUMMULASSA JA ÄIDIN KOTONA. HÄN MÄÄRÄÄ KOSKA EIHÄN MUUT VOI TIETÄÄ ÄIDIPUOLEN KALENTERIA MITEN HÄN PÄIVÄNSÄ ON JÄRKÄNNYT.

      Lasten isän kuuluu snaella kaikille säännöt jotka uusi äiti on valmistellut ja päättänyt. Lasten kuuluu toella äitipuolta ja kunnioittaa häntä yli kaiken.

      • Anonyymi

        ISÄPUOLI ON YLEMPI KUIN OMA ISÄ, ISIPUOLI ON UUSI KASVATTAJA JOKA SANELEE MITEN ASIAT TEHDÄÄN HÄNEN LUONA JA MUMMULASSA JA ISIN KOTONA. HÄN MÄÄRÄÄ KOSKA EIHÄN MUUT VOI TIETÄÄ ISÄPUOLEN KALENTERIA MITEN HÄN PÄIVÄNSÄ ON JÄRKÄNNYT.

        Lasten isänpuolen kuuluu sanella kaikille säännöt jotka uusi isä on valmistellut ja päättänyt. Lasten kuuluu toella isipuolta ja kunnioittaa häntä yli kaiken.


    • Anonyymi

      Olen ollut äitipuoli nyt 4 viikkoo ja hyvib menee kun ei anna kaikessa periksi. Miehen lapset ovat hankalia mutta kun olen tiukka äitinä niin kyllä uskovat ja lähtevät kotiin kun huomaavat itse että ovat hankalia, ei aina tarvi ärsyttää äitipuolta. Sen verran kunnioittaa mua että jos heitä kiukuttaa he lähtevät, ja me päästään helpolla.
      Ei ole kiva kun on nokkavia kakaroita.

      Tulin tähän äidiksi kun kuvittelein että kaikki hoituu mukavasti, mutta hankalaa on, joten nyt alkaa se kova työ kasvttaa lapsista hyvä käytöksisiä, ja mun mielen mukaisia.
      Aikaa menee mutta jos jään kotiin ja mies on töissä niin kyllä jaksan. pois ei enää voi lähtä kun on sitoutunut kasvtusvastuuseen ja lapset tarvii mua, on kiva kun he huomaavat että olen heille tärkee ihminen.

      • Anonyymi

        Olen ollut isäpuoli nyt neljä viikkoa ja hyvin menee kun ei anna kaikessa periksi. Naisen lapset ovat hankalia mutta kun olen tiukka isinä niin kyllä uskovat ja lähtevät kotiin kun huomaavat itse että ovat hankalia, ei aina tarvi ärsyttää isäpuolta . Sen verran kunnioittaa mua että jos heitä kiukuttaa he lähtevät, ja me päästään helpolla.
        Ei ole kiva kun on nokkavia kakaroita.

        Tulin tähän isäksi , kun kuvittelein että kaikki hoituu mukavasti, mutta hankalaa on, joten nyt alkaa se kova työ kasvttaa lapsista hyvä käytöksisiä, ja mun mielen mukaisia.
        Aikaa menee mutta jos jään kotiin ja nainen on töissä niin kyllä jaksan. pois ei enää voi lähteä kun on sitoutunut kasvtusvastuuseen ja lapset tarvii mua, on kiva kun he huomaavat että olen heille tärkee ihminen.


      • Anonyymi

        Ei ole, ??


    • Anonyymi

      Kellä sitten ellei äitipuolella? Hänhän on tullut taloon kasvattaakseen miehenlapset joita ei ex viamo osannut. Monesti äitipuoli on erittäin tärkeä lasten elämässä, ja jos ei ole niin kohta on. heti kun ottaa ohjat käteen ja sanoo miten asiiat hodietaan niin se on siinä, luottamus on tärkein ja tiukka kasvatus että mitä sanotaan se tehdään.

      • Anonyymi

        Kellä sitten ellei isäpuolella? Hänhän on tullut taloon kasvattaakseen naisen lapset joita ei ex mies osannut. Monesti isäpuoli on erittäin tärkeä lasten elämässä, ja jos ei ole niin kohta on. heti kun ottaa ohjat käteen ja sanoo miten asiat hoidetaan niin se on siinä, luottamus on tärkein ja tiukka kasvatus ,että mitä sanotaan se tehdään.


    • Anonyymi

      Mulla vähän samanlainen tilanne exän kanssa. Hänen lapsillaan ADHD, josta hänelle on kertonut myös hänen äitinsä joka on kouluterveydenhoitaja. Äitinsä ei nähnyt 2 poikansa kohdalla mitään ongelmaa. Esim kun lapseni naamaan lätkytettiin munaa ja huudettiin lapseni nimeä että tää haluaa munaa, (lapseni oli silloin alle 2 vuotias) Niin ei äitinsä ei reagoinut asiaan mitenkään se oli hänelle ihan fine. Vanhemmat lapset heiluivat puukko hippasta asunnossa ja se oli ihan fine mutta ei ongelmaa ei kuulemma ollut. Päädyttiin eroon ja hain lapsen lähivanhemmuutta käräjäoikeudelta ja sen sain. Äitinsä on tapaavan ja jotenkin kumman syystä kun lapsi on mulla niin silloin äitinsä kysyy voiko lapsi tulla hänen luokseen vaikka meillä on jo menoja. Ja hän vetoaa siihen että vieraannutan hänet äitistään vaikka hän itse keksii silloin menoja kun lapsi on hänen luonaan ja tuo aikaisemmin lapsen luokseni, ennenkuin tapaaminen on edes ohi. Jos hän ei halua olla lapsensa kanssa niin olen sen asian kanssa ihan ok. Seuraava askel onkin sit yksinhuoltajuus ja siihen on jo asianajajan mukaan jo isot mahdollisuudet....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe