Eli paisarin kiinnikkeessä on hitsaukset lähteny ni tekeekö moottorille pahaa jos sillä ajaa.
Oon koittanut paikata sitä tahnalla mutta ei näytä pysyvän
Eli eihän mopo leikkaa nopeemmi
Mopon paisarissa reikä. Haittaako?
Anonyymi
4
388
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa pienet repeämät. Joskus kisoissa näkee kokonaan pois paikoiltaan murjoutuneita ja ajamalla nekin maaliin on tulleet.
ei pitemmän päälle tee hyvää sillä puhaltaa nesteet pihalle,voi leikata kiinni
- Anonyymi
Mitäs nesteitä pakoputkessa kiertää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs nesteitä pakoputkessa kiertää ?
Siis, onko kysymys paisuntasäiliöstä vai äänenvaimentimesta? Käyttäkää oikeita ninityksiä, jos haluatte oikeita vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916