siili68
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
28
2.4 ongelma
2.4 ongelma alkoi googlen tietoturva päivityksen jälkeen,mobiilidata ei toimi ja tuli joku hätäpuhelujen takaisin soi7225skootterini.com
skootterini.com kannattaa liittyä sinne,löytyy paljon tietoa skoottereista ja vioista jakorjauksista.0104- 4115
säätömoottori ajovaloon
löytyykö Starlettiin ajovalon säätömoottoria mistään muualta kuin Toyotan tiskiltä. kiitollinen tiedosta. vm.1996378säätömoottori ajovaloon
löytyykö Starlettiin ajovalon säätömoottoria mistään muualta kuin Toyotan tiskiltä. kiitollinen tiedosta. vm.1996078Solifer Solana hyytyy 35km/h
Solifer solana hyytyy 35 km/h vauhdissa mikä vikana, tuntuu kuin tukehtuisi ja sammuu joka risteykseen lämpösenä kylmänä3590- 0113
Vuokratyö
Minä olen sitä mieltä että vuokratyöfirmat ovat kusettajia !!!!!!!!!!! Olin yli vuoden Adecco oy:ssä töissä ja koko ajan3100ei itsenäsyyttä enään ole
Miksi viettää itsenäisyyspäivää kun olemme eu:ssa . Suomi menetti iitsenäisyyden kun liiittyi eu:hun kakka nakki vai mit12139halloween on turha juhla
Minun mielestäni halloween on aivan turha juhla se on vain ameriikkalaisten keksimä syy päästä ruikuttamamaan naapureilt6236