Tuulivpimalat

Anonyymi

13

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Puhu sinä vaan potaskaa. Kyllä Saksassa on jo kautta aikain todettu, että tuulivoimalat ovat ihmisille ja eläimille epäterveellisiä. Kaikenlisäksi rumia ja pilaavat luonnon ympäristön eläimineen. Ja kallein investointi ja sähkö kalleinta. Tuulivoimaloiden keski ikä (10 vuotta) tulee ottaa huomioon. Eli perho kyyjärvi tuulivoimalat uusittaisiin 10 vuoden kuluttua. Nyt ne maksavat sata miljoonaa euroa, tuottaako sähkö voittoa näin paljon kymmenessä vuodessa? Ostetaan uudelle valtuustolle nyt laskukoneet, ettei tee samaa virhettä kuin edellinen. Ja kunnanjohtajalle
        Matematiikan kurssi , ellei sitä ennen ymmärrä lähteä virastaan pitämään vaikka leirintäalueen baaria. Mutta siinäkin kassakoneella tarvii vähän laskupäätä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu sinä vaan potaskaa. Kyllä Saksassa on jo kautta aikain todettu, että tuulivoimalat ovat ihmisille ja eläimille epäterveellisiä. Kaikenlisäksi rumia ja pilaavat luonnon ympäristön eläimineen. Ja kallein investointi ja sähkö kalleinta. Tuulivoimaloiden keski ikä (10 vuotta) tulee ottaa huomioon. Eli perho kyyjärvi tuulivoimalat uusittaisiin 10 vuoden kuluttua. Nyt ne maksavat sata miljoonaa euroa, tuottaako sähkö voittoa näin paljon kymmenessä vuodessa? Ostetaan uudelle valtuustolle nyt laskukoneet, ettei tee samaa virhettä kuin edellinen. Ja kunnanjohtajalle
        Matematiikan kurssi , ellei sitä ennen ymmärrä lähteä virastaan pitämään vaikka leirintäalueen baaria. Mutta siinäkin kassakoneella tarvii vähän laskupäätä...

        Ohisalo kutsutaan katsomaan maha pystyssä Kirvesjärveä.


    • Anonyymi

      Tämä tuulivoimalaongelma on ollut alusta asti tiedossa, mutta kun pässit ovat asialla ja täysin tietämättömiä kunnassa ja Suomessa, muka. Kautta aikain on tiedossa, että tuulivoimasähkö on kalleinta. Laskelmassa ei ole huomioitu myllyjen aiheuttamia tuhoja luonnolle ja ihmisten terveydelle (paitsi Saksassa). Onneksi jästipää Ohisalo jää rivistä pois, Suomen onni.
      Kyyjärven uudelta valtuustolta odotetaan nyt oikeita päätöksiä, yrittäjyyttä eikä kepulikonstein kiinteistöverohippusia. Kunnanjohtajalle potkut.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Kaikkihan se on ihmiselle " epäterveellistä" leipääkin syö tarpeeksi kauan , niin henki lähtee tai puuroa, sähköäkin tarvitaan elääksemme! Turhaa se on joka-asiasta nipottaa aina .

      • Anonyymi

        No no. Mutta ei kannattamatonta tuulivoimaa, joka tuhoaa suomen metsiä HIILINIELUJA. Ymmärtäisit sinäkin jotain.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no. Mutta ei kannattamatonta tuulivoimaa, joka tuhoaa suomen metsiä HIILINIELUJA. Ymmärtäisit sinäkin jotain.....

        Ohisalo latsomaan tuulivoimaloita varten tehtykä aukkoja ja teotä, avohakkuita, basnat leveitä kuin moottoritiet. Missäs nyt vihreitten hiilinielu, missä Kyyjärven maakotkat. Sama Ely rakensi järven linnuille Peuralinnaan, sama ely antoi luvat tuulimyllyille, mitkä tappavat eläimet ja ihmiset. Ja kaikki verorahoilla.


    • Anonyymi

      Sähkön hinta nousussa,vähien vesien takia/puhaltamattomien tuulien takia.
      Voimalat tuottaa tappiota. Ihmeelistä hörinää tuottajilta,jos kerran näin on ,niin sitten
      pitää antaa jokaiselle samallainen oikeus tuttaa kotisähköä.
      Ketkä huijaa,toiset maksaa.

    • Anonyymi

      Halloota päättäjät, sakemannit teitä jymäyttävät.

      • Anonyymi

        Älä ole huolissasi, kyllä Hokkalassa on päteviä lakimiehiä, ne kyllä valittaa ja pitää huolen siitä ettei Kyyjärvelle tule koskaan tuulivoimaloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole huolissasi, kyllä Hokkalassa on päteviä lakimiehiä, ne kyllä valittaa ja pitää huolen siitä ettei Kyyjärvelle tule koskaan tuulivoimaloita.

        Keitä nämä lakimiehet sitten ovat?


    • Anonyymi

      Kun ? semmoisen näkiskin K.järvellä. Niinköhän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe