Kyllä Kyyjärvelle kannattaa tehdä tuulivoimaloita. Se on kannattavaa kunnalle. https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000007422558.html
Kannattaa lukea tuo Aamulehden juttu miten tuottavia tuulivoimalat ovat.
Varokaa kuntapäättäjät mihin lähdette mukaan.
Tuulivpimalat
13
949
Vastaukset
- Anonyymi
Yllä olevassa linkin mielipidekirjoituksessa Aamulehdessä 18.1.2020 oli useita asiavirheitä.
https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000007500640.html- Anonyymi
Puhu sinä vaan potaskaa. Kyllä Saksassa on jo kautta aikain todettu, että tuulivoimalat ovat ihmisille ja eläimille epäterveellisiä. Kaikenlisäksi rumia ja pilaavat luonnon ympäristön eläimineen. Ja kallein investointi ja sähkö kalleinta. Tuulivoimaloiden keski ikä (10 vuotta) tulee ottaa huomioon. Eli perho kyyjärvi tuulivoimalat uusittaisiin 10 vuoden kuluttua. Nyt ne maksavat sata miljoonaa euroa, tuottaako sähkö voittoa näin paljon kymmenessä vuodessa? Ostetaan uudelle valtuustolle nyt laskukoneet, ettei tee samaa virhettä kuin edellinen. Ja kunnanjohtajalle
Matematiikan kurssi , ellei sitä ennen ymmärrä lähteä virastaan pitämään vaikka leirintäalueen baaria. Mutta siinäkin kassakoneella tarvii vähän laskupäätä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sinä vaan potaskaa. Kyllä Saksassa on jo kautta aikain todettu, että tuulivoimalat ovat ihmisille ja eläimille epäterveellisiä. Kaikenlisäksi rumia ja pilaavat luonnon ympäristön eläimineen. Ja kallein investointi ja sähkö kalleinta. Tuulivoimaloiden keski ikä (10 vuotta) tulee ottaa huomioon. Eli perho kyyjärvi tuulivoimalat uusittaisiin 10 vuoden kuluttua. Nyt ne maksavat sata miljoonaa euroa, tuottaako sähkö voittoa näin paljon kymmenessä vuodessa? Ostetaan uudelle valtuustolle nyt laskukoneet, ettei tee samaa virhettä kuin edellinen. Ja kunnanjohtajalle
Matematiikan kurssi , ellei sitä ennen ymmärrä lähteä virastaan pitämään vaikka leirintäalueen baaria. Mutta siinäkin kassakoneella tarvii vähän laskupäätä...Ohisalo kutsutaan katsomaan maha pystyssä Kirvesjärveä.
- Anonyymi
Tämä tuulivoimalaongelma on ollut alusta asti tiedossa, mutta kun pässit ovat asialla ja täysin tietämättömiä kunnassa ja Suomessa, muka. Kautta aikain on tiedossa, että tuulivoimasähkö on kalleinta. Laskelmassa ei ole huomioitu myllyjen aiheuttamia tuhoja luonnolle ja ihmisten terveydelle (paitsi Saksassa). Onneksi jästipää Ohisalo jää rivistä pois, Suomen onni.
Kyyjärven uudelta valtuustolta odotetaan nyt oikeita päätöksiä, yrittäjyyttä eikä kepulikonstein kiinteistöverohippusia. Kunnanjohtajalle potkut.- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Kaikkihan se on ihmiselle " epäterveellistä" leipääkin syö tarpeeksi kauan , niin henki lähtee tai puuroa, sähköäkin tarvitaan elääksemme! Turhaa se on joka-asiasta nipottaa aina .
- Anonyymi
No no. Mutta ei kannattamatonta tuulivoimaa, joka tuhoaa suomen metsiä HIILINIELUJA. Ymmärtäisit sinäkin jotain.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no. Mutta ei kannattamatonta tuulivoimaa, joka tuhoaa suomen metsiä HIILINIELUJA. Ymmärtäisit sinäkin jotain.....
Ohisalo latsomaan tuulivoimaloita varten tehtykä aukkoja ja teotä, avohakkuita, basnat leveitä kuin moottoritiet. Missäs nyt vihreitten hiilinielu, missä Kyyjärven maakotkat. Sama Ely rakensi järven linnuille Peuralinnaan, sama ely antoi luvat tuulimyllyille, mitkä tappavat eläimet ja ihmiset. Ja kaikki verorahoilla.
- Anonyymi
Sähkön hinta nousussa,vähien vesien takia/puhaltamattomien tuulien takia.
Voimalat tuottaa tappiota. Ihmeelistä hörinää tuottajilta,jos kerran näin on ,niin sitten
pitää antaa jokaiselle samallainen oikeus tuttaa kotisähköä.
Ketkä huijaa,toiset maksaa. - Anonyymi
Halloota päättäjät, sakemannit teitä jymäyttävät.
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, kyllä Hokkalassa on päteviä lakimiehiä, ne kyllä valittaa ja pitää huolen siitä ettei Kyyjärvelle tule koskaan tuulivoimaloita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole huolissasi, kyllä Hokkalassa on päteviä lakimiehiä, ne kyllä valittaa ja pitää huolen siitä ettei Kyyjärvelle tule koskaan tuulivoimaloita.
Keitä nämä lakimiehet sitten ovat?
- Anonyymi
Kun ? semmoisen näkiskin K.järvellä. Niinköhän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529