No mikäs noista klassikkoikäisistä on se paras?
Nelitahtiboksereissa on voimaa, mutta taitaa olla luotettavuusongelmia. IC on aika luotettava, mutta toki aika rujo ja vääränlaisella käytöllä porsii sekin. Kaksipyttyisessä versiossa kuitenkin jopa 25 hevosvoimaa, eli menee ihan kivasti nykyliikenteen tahtiin. Mz kestää, mutta kone vähän pienempi ja uudempien mallien ulkonäössä ei ole "sitä jotakin". Jawakin on kelpo, mutta jää tehoissa IC:lle.
Tiz Amit, Nati A:t, Sokolit, Junakit sun muut toki hienoja vehkeitä, mutta Suomessa erikoisempia. Niistä varmaan aika vähän Suomessa kokemusperäistä tietämystä.
Paras itäpyörä?
Anonyymi
3
1418
Vastaukset
- Anonyymi
IC oli joskus kova peli
- Anonyymi
MZ oli ehdottomasti luotettavain kun saivat 60-luvun alussa laatuongelmansa korjattua. Tosin MZ:t valmistettiin DKW:n tehtailla, jotka jäivät Itä-Saksan puolelle..
- Anonyymi
Parempi IC tien varressa kuin Hond parkkipaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805