Naapurin tyttö meni hakemaan itselleen lisälääkitystä masennukseen ja heti alettiin puhumaan koronarokotteesta.
. Tyttö ei itse halua rokotetta, mutta kuulemma lääkäri painosti.
Mitä tässä voisi tehdä ja onko tämä oikein?
Painostetaanko kotkassa nuoria ottamaan rokote?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Henkilö tällaisessa mielentilassa ei osaa ajatella tulevaisuuttaan ja nyt koronaa. Aivan ensisijainen asia on suojata henkilö koronalta. Rokote olemassa ehdottomasti oikea ratkaisu! Kyllä niitä pillereitä sitten ehtii syömään.
- Anonyymi
Menkää rokotevastaiset Venäjälle, Äiti Venäjän syliin.
- Anonyymi
Uskotko siä pikkutyttöjen juttuihin.Aikuistu jo hyvä mies.
- Anonyymi
Tuollainen lääkäri on PUOSKARI !
Varoituksen vuoksi että terveys säilyisi. Kuten viisaat varoittavatkin.
Kaikki rokotetut ihmiset kuolevat 2 vuoden kuluessa.
Luc Montagnier on vahvistanut, että ihmisillä, jotka ovat saaneet minkä tahansa rokotteen, ei ole mahdollisuutta selviytyä.
Järkyttävässä haastattelussa maailman johtava virologi totesi suorasukaisesti:
"Jo rokotetuilla ei ole toivoa eikä mahdollista hoitoa. Meidän on otava valmiit tuhoamaan ruumiit. Tieteellinen nero tuki muiden tunnettujen virologien väitteitä tutkittuaan rokotteen ainesosat. He kaikki kuolevat vasta-aineista riippuvaisen parannuksen vuoksi. Se on kaikki mitä voidaan sanoa"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584