Menemme Pariisiin parin viikon päästä. Aattelimme käydä kahden päivän aikana ainakin Eiffelissä, Louvressa ja Versaillessa. Tietääkö joku noihin sisäänpääsyhintoja? Kyselen siksi että tietäisimme kannattaisiko ostaa ennemmin turistipassi (vai mikä sen nimi olikaan) kuin yksittäisiä lippuja.
Nähtävvyksien hinnat
2
656
Vastaukset
- Française
Ookei, kaikki maksaa (tottakai)..
Eiffeliin jos haluaa huipulle asti mennä ja suosittelen tosiaan hissiä, niin hinta per nuppi on n. 10€
Louvre on maksimissaan 13€(sisältää jonkin toisenkin museon näyttelyn) mutta toi ihan yleinen lippu on 8.50€
Versaillesin hinta riippuu TODELLA paljon siitä kuinka paljon haluatte paikkaa kiertää, se vaan sattuu olemaan valtava.. Hinta pyörii siinä kympin kieppeillä itse linnaan.. Sitte on tietysti puisto, Petit ja Grand Trianon etc.. Koko päivän Versailles-passi sisältäâ kaikki mahdolliset Versaillesin osat ja maksaa 20€..
Lisää tietoja museoista saa niiden sivuilta (englanniksi tai ranskaksi..):
www.chateauversailles.fr
www.louvre.fr
www.tour-eiffel.fr
ja tietysti aina yhtä rakas Pariisin turistitoimisto:
www.parisinfo.com
Toivottavasti on apua..=)- Mella
Kattaako Carte Musees et Monuments -passi kaikki tärkeimmät nähtävyydet? Esittelytekstin mukaan passilla pääsee 70 paikkaan, mutta missään ei kerrota, mitä siihen sisältyy. Kuuluuko mukaan esim. Eiffe-torni ja Versailles´n linna? Ovatko sisäänpääsyt todella ilmaisia, vai saako passilla vain alennuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566