Miten saada aataminomenan näkyvämmäksi?

Anonyymi

Onko siihen jotain mikä voisi siinä edes vähän avittaa? Ärsyttää kun itselläni ei näy juuri lainkaan.

9

2429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaatetus on yksi hyvä tapa korostaa Aadamin omenaa, kun valitset esimerkiksi v-kaula-aukkoisen paidan tai laitat vaikka paidan hartioille. Se oli johonkin maailman aikaan muotia ja joissain piireissä ruukattiin tehdä sillai. :)

      Miksi muutes haluat korostaa sinun Aadamin omenaa?

      • Anonyymi

        Mietin lähinnä onko jotain ruokavalio muutosta tai treeniä millä saisi sen näkyvämmäksi tai jotain vastaavaa? Paita tuskin auttaisi. Siksi haluan koska minulla ei näy sitä melkein yhtään ja tuntuu hölmöltä kun sitä ei näy. Onko se vaan geeneistä näkyykö se vai ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin lähinnä onko jotain ruokavalio muutosta tai treeniä millä saisi sen näkyvämmäksi tai jotain vastaavaa? Paita tuskin auttaisi. Siksi haluan koska minulla ei näy sitä melkein yhtään ja tuntuu hölmöltä kun sitä ei näy. Onko se vaan geeneistä näkyykö se vai ei..

        Harvoin ihmiset puhessaa katsoo miehen aatamin omenaa.Itse en ole ikinä tiiraillut miesten aatamin omenaa eli silmiin katon puhuessa.Mutta olis se varmaan miehenä imartelevaa jos nainen sanois onpa sulla upea aataminomena.


    • Anonyymi

      Se aataminomena ei tee susta yhtään sen miehisempää.

      • Anonyymi

        Voi olla jopa päinvastainen vaikutus kuten eräässä televisiomainoksessa jossa nuori mies kävelee hiekkarannalla. Sivulta kuvattuna kaula näyttää ihan korppikotkan kaulalta ison aataminomenan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla jopa päinvastainen vaikutus kuten eräässä televisiomainoksessa jossa nuori mies kävelee hiekkarannalla. Sivulta kuvattuna kaula näyttää ihan korppikotkan kaulalta ison aataminomenan vuoksi.

        Tämä nauratti ja vähän lohdutti, kiitos siitä. No ehkä tässä sitten selvitään ihan näin. Olen vaan kuullut keskusteluissa toisenlaisia mielipiteitä tästä ennen ja oli aika nolostunut olo siitä ettei minulla se näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nauratti ja vähän lohdutti, kiitos siitä. No ehkä tässä sitten selvitään ihan näin. Olen vaan kuullut keskusteluissa toisenlaisia mielipiteitä tästä ennen ja oli aika nolostunut olo siitä ettei minulla se näy.

        Olet ehkä saanut noita toisenlaisia mielipiteitä henkilöiltä jotka kadehtii heikosti nävyvää aataminomenaasi, kun kärsivät omasta voimakkaasti näkyvästä (onneksi sitä voidaan pienentää leikkauksella).


    • Anonyymi

      Ole iloinen, ettei sun aataminomenasi näy. En koskaan katso kenenkään aataminomenaa ellei se pullota silmiinpistävästi. Se ei tee mun mielestä miehekästä, se on naisten silmisssä varmaan sataprosenttinen sivuseikka.

    • Anonyymi

      Aloittaja haluaa aataminomenan isommaksi koska muuten häntä luullaan naiseksi.Kannattaa panostaa siihen miehiseen ulkonäköön kuin aataminomenaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe