Entäs sitten jos...

Anonyymi

olet alustavasti kiinnostunut, mikä saisi kiinnostuksen vahvistumaan?

36

1282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreän valon ja toisen osapuolen kiinnostuksen näyttäminen.

• Anonyymi

En ole koskaan ollut alustavasti kiinnostunut.

• Anonyymi

Sama vika, joko olen kiinnostunut tai en ja mikäli olen, en kaipaa tunteiden vahvistamista.

• Anonyymi

Huomaisin että hänellä on upean ulkonäön lisäksi upea luonne!

• Anonyymi

Vaikkapa se tieto, että hän on sinkku.

• Anonyymi

Jälkikäteenkö sen selvität, ite en ala edes yrittämään muita kuin sinkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla hengaa näitä jotka yrittää sitkeästi varattuja heteroja ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin selittää sulle, jos sun on vaikea ymmärtää. Alustavasti kiinnostavasta ihmisestä selvitän, onko sinkku vai ei. Jos ihminen ei kiinnosta edes alustavasti, on hänen seurustelustatus ihan yhdentekevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin selittää sulle, jos sun on vaikea ymmärtää. Alustavasti kiinnostavasta ihmisestä selvitän, onko sinkku vai ei. Jos ihminen ei kiinnosta edes alustavasti, on hänen seurustelustatus ihan yhdentekevä.

Mikähän sunkin pinnaa kiristää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan ite, erittäin todennäköisesti oot ihastunut jälleen kerran varattuun, kun et älynnyt heti selvittää onko vapaa. Mitä yritätte toisten naisia tai heteroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä tyhmyys, ei mua rasita mikään muu 😄 Oma ihana kulta mulla on jo kainalossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä tyhmyys, ei mua rasita mikään muu 😄 Oma ihana kulta mulla on jo kainalossa.

No mitä sitten riehut, olisit tyytyväinen kun oot naisen saanut. Täällä kukaan sun tyhmyydelle mitään voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sitten riehut, olisit tyytyväinen kun oot naisen saanut. Täällä kukaan sun tyhmyydelle mitään voi.

Voi apua, nyt kyllä laitoit mulle jauhot suuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan ite, erittäin todennäköisesti oot ihastunut jälleen kerran varattuun, kun et älynnyt heti selvittää onko vapaa. Mitä yritätte toisten naisia tai heteroita.

Yrittäminen on eri asia kuin ihastuminen. Tunteitaan ei voi hallita. Tekoja voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäminen on eri asia kuin ihastuminen. Tunteitaan ei voi hallita. Tekoja voi.

Näin nimenomaan, itselläkin kokemusta varattuun ihastumisesta. Silloin ei vaan voi tehdä mitään, koska varattua ei voi "yrittää". Ei sillä että olisin varsinaisesti ikinä yrittänyt ketään vapaatakaan. Tykkään enemmän siitä kun joku yrittää iskeä minua;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin nimenomaan, itselläkin kokemusta varattuun ihastumisesta. Silloin ei vaan voi tehdä mitään, koska varattua ei voi "yrittää". Ei sillä että olisin varsinaisesti ikinä yrittänyt ketään vapaatakaan. Tykkään enemmän siitä kun joku yrittää iskeä minua;)

Sama täällä, tykkään siitä jos joku nainen on ihan hulluna muhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miksei, ei nyt tarvitse sentään hulluna olla, mutta pakko sanoa, etten luultavasti edes huomaa sellaista naista, joka ei osoita mielenkiintoa ensin. Sen jälkeen kun itse kiinnostun, olen kyllä vastavuoroisesti aktiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miksei, ei nyt tarvitse sentään hulluna olla, mutta pakko sanoa, etten luultavasti edes huomaa sellaista naista, joka ei osoita mielenkiintoa ensin. Sen jälkeen kun itse kiinnostun, olen kyllä vastavuoroisesti aktiivinen.

Vastavuoroisuus on tärkeää, muuten ei tule mistään mitään. Osa on liian passiivisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastavuoroisuus on tärkeää, muuten ei tule mistään mitään. Osa on liian passiivisia.

Totta, itse en ole ollenkaan passiivinen kun olen kiinnostunut, enkä tykkää siitä jos toinenkaan on. Passiiviset ihmiset ei anna itsestään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ootko sitten itse hulluna myös?! Miks toisen pitää olla heti hulluna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ootko sitten itse hulluna myös?! Miks toisen pitää olla heti hulluna?

Samaa mietin. Kuulostaa oudolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin. Kuulostaa oudolta

:D Mulla on ensikäden kokemusta hulluna olosta, mutta useimmat muut aloittaa pienemmällä volyymilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D Mulla on ensikäden kokemusta hulluna olosta, mutta useimmat muut aloittaa pienemmällä volyymilla.

Joo ja on siitä ainakin se hyöty, ettei mene jahkailuksi koska on pakottava tarve toimia heti :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja on siitä ainakin se hyöty, ettei mene jahkailuksi koska on pakottava tarve toimia heti :D

Mulla se "hulluna olo" kääntyikin niin et sairastuin masennukseen koska en pystynyt lähestyä tätä naista.

• Anonyymi

Että hän kykenee myös aloitteellisuuteen.

• Anonyymi

Moni kyl tykkää aloitteellisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama maku täälläkin 🤩

• Anonyymi

Laita jo se viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama maku täälläkin 🤩

Ehkä voisit itse aloittaa ja olla se aloitteellinen. 👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan että homma toimii molempiin suuntiin, kumpikin ottaa askelia tutustumisessa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan että homma toimii molempiin suuntiin, kumpikin ottaa askelia tutustumisessa jne.

No tämä! ☺️

Ei voi odottaa et vain toinen, vaan molemmat yhtälailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä voisit itse aloittaa ja olla se aloitteellinen. 👏

En kyl ikinä sanois toiselle näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyl ikinä sanois toiselle näin.

En minäkään paitsi sanoin tälle joka odottaa vain et hänen makunsa on sellainen et tykkää et toinen on aloitteellinen. Kommentoin vaan siihen et jos hän sellaisesta tykkää, niin voi vaikka sitten itse aloittaa itsestään olemalla aloitteellinen.
        Kukapa meistä ei haluaisi olla aloitteellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin molempien on oltava aktiivisia tutustumisessa, eihän koko jutusta tule muuten mitään.

• No yleensä mielenkiintoa lisää vastakaiku. Mälsää se on yksipuolisesti jallittaa.

• Anonyymi

Treffeillä lähtee synkkaamaan, jutellaan tuntikausia, tulee fiilis että toinen ymmärtää, syntyy nopeasti syvempi yhteys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe