Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vasemmassa kiveksestä outo tunne

Anonyymi

Ikää noin 16ja puol v ja mun vasen kives on kipee tai tuntuu sillai oudolta. Viime viikol se oli oikeesti todella kipee ja mä melkein lähdin sairaalaan ku äitini käski mut päätetiin oottaa viel päivä ja sit se helpotti ja ei lähdetty :D nyt sit on sellainen outo tunne mitä en oikein osaa kuvailla. Vähän kuin jokin painaisi mun vasenta kivestä mut ei kauhean lujaa.

Varsinaista kipua ei ole ja itse asiassa ei edes kunnolla tunnu, kun sitä kädellä koskettaa tai puristelee vaikka toinen kives tuntee sen hyvin ja herkästi alkaa siitä seisookin. Onks mul joku ihme hermovaurio täs vai mikä?! Tunto on heikentynyt mut silti tuntuu et jokin painais sitä vaikka vaatteita ei oo päällä. Isäni veli on entinen kouluterkka ja hän arveli et ois yhteyttä pyöräilyyn. Minä ja isäni pyöräilemme varsinkin kesäisin ihan harrastukseksi lenkkipoluilla ja otetaan aik usein kisoja ja joskus jopa se joka on hävinnyt maksaa hieman rahaa. Pientä motivaatioo👍 Mut siis nyt toki kesällä sitä on tullut melkein joka päivä tehtyä sillon ku aikaa ollut ja ne lenkit on pyörällä usein kymmeniä kilometrei joten toki kivekset varmaan hankaa aik pahasti satulaan ku nopeuttakin parhaimmillaan suoralla lähes 60kmh hyvänä päivänä. Varmaan sanomattakin selvää et tää harrastus on nyt pakon edessä tauolla

16

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leikkauta vasen pois. Siks miehillä on normisti kaks kivestä, koska jos toinen mene pilalle niin jäljelle jää vielä yksi. Koulussa opin viime talvena ja heti leikkasin mua pitkään kivuin vaivanneen kiveksen irti mut leikkasin vahingossa peeniksenkin👎 mut onneks meikäpoika on sellanen et mullapa on toinen peniskin ja se on jopa isompi ku se minkä leikkasin. Nyt mul o sit yks penis ja yks kives ja oon harrastanut seksiä ainakin sadantuhannen naisen ja viiskyttuhannen miehen kanssa😂

      • Anonyymi

        No sinäpä omituinen kaveri oot!


    • Anonyymi

      Tunnen kivun. Ei ole mukava.

    • Anonyymi

      Eikö kukaan osaa antaa asiallisia vastauksia? Mä pelkään tän olevan jotain vakavaa, mutta en sit viitsi lääkärille mennä ku ei oo mitään pahaa kipua

      • Anonyymi

        tiedän että kilpapyöräilijöillä on tosi tärkeetä miten pyörän satula säädetään, koska se voi aiheuttaa just kassien puutumista yms....joten googletapp,a niin siitä kyllä löytyy paljon juttuja.
        Ett jos se penkki onkin liian pystyssä....


      • Anonyymi

        Asiallinen neuvo: mene lääkäriin. Parempaa et täältä löydä.


    • Anonyymi

      Kuinka monta kertaas päivässä harrastat käsitöitä ?
      Katos kun joskus itsellä oli vastaavanlainen juttu, kun sitä käsipeliä tuli harrastettua aikalailla.... pidäppä taukoo niin uskon että kiveskin normalisoituu :)

    • Anonyymi

      Uso tai älä mut johtuu kivestyksestä niitten takana.

    • Anonyymi

      Jos ihan tosissaan oleva postaus eikä mitään pen.is fetis.sejä mitä täällä aina on pedopapoille, tässä apu:

      Googlaa: Kiveksen kiertyminen. Voi olla se.

      Näitä aloituksia on vain vaikea ottaa tosissaan kun ne on yleensä prno materiaalin vuoksi täällä.

      • Anonyymi

        Itse uskon kyseessä olevan aito aloitus, koska usein pedopappojen aloitukset sisältää materiaalia jota tämä ei.

        Esim niissä puhutaan melko usein peniksen koosta tms pervoa asiaan kuulumatonta juttua.

        Tämä vaikuttaa omasta mielestäni aidolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon kyseessä olevan aito aloitus, koska usein pedopappojen aloitukset sisältää materiaalia jota tämä ei.

        Esim niissä puhutaan melko usein peniksen koosta tms pervoa asiaan kuulumatonta juttua.

        Tämä vaikuttaa omasta mielestäni aidolta.

        Sinullakin peniksen koko mielessä. Menisit sinne 70v palstalle juttelee mukavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakin peniksen koko mielessä. Menisit sinne 70v palstalle juttelee mukavia.

        Ne papat tulee tänne hakemaan nuorta lihaa kun 70v paltalla vain samat mammat riitelee keskenään narsismista yms. turhasta.
        Eikä hänellä ollut mikään koko mielessä, taisi osua kun joku huomatti mikä on niin kulunut pedotaktiikka.


    • Anonyymi

      Eikö se isäsi veli jolla on terveydenhoitajan koulutus voisi sitä vilkasta. Joskus kyllä liiallinen runkkukin voi kipeyttää hetkeksi kiveksen. AINA pitää huolestua nuorten miesten kiveksistä, koska kivessyöpä on nuorten miesten tauti. Jos kives tuntuu kovalta eikä pehmeältä, pitää kiiren vilkaan mennä lääkärin tarkustukseen. Kyllä suosittelisin lääkärikäyntiä.

      • Anonyymi

        Samalla lääkäri kokeilee eturauhasen ettei syöpä ole jo sieläkin.


      • Anonyymi

        Isän veli kyl sitä vilkaisi samalla ku saunas käytiin ja sano saman ku mäkin et ei se päälle päin mitenkään näytä tai tunnu oudolta. Kuten jo sanoin niin tuntoa ei enää oikein oo🤔 vähän kuin vasemman kiveksen tilalla olisi jokin pieni kivi tms laitettu sinne. Enn oikein osaa selittää.


      • Anonyymi

        Kiveksen kiertyminen on yleisempi nuorilla ja saattaa aiheuttaa kuolion kun verenkierto ja hermot tukehtuu.
        Aina se ei ole kivulias, vaikka yleisin tuntomerkki on törkeen kova kipu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe